Vichy Idealia Skin Sleep

9.1.16


Novi član porodice Vichy Idealia, dostupan od ove godine na našem tržištu, jeste Vichy Idealia Skin Sleep noćna krema. Pored dnevne kreme, kreme za područje oko očiju i seruma, sa ovom kremom Idealia linija je upotpunjena.

Krema dolazi u staklenoj teglici i količini od 50ml. Teglica je neprovidne roza boje. Kako vreme prolazi i kako ja starim, sve sam više poklonik pakovanja u tubama ili na pumpice, iz higijenskih razloga. Cena kreme je oko 3000,oo din u partner apotekama.


Šta obećava proizvođač

Idealia linija je namenjena svim ženama bez obzira na godine ili tip kože. Skin Sleep je noćna nega koja će učiniti da se probudimo sa blistavom, svežom i odmornom kožom. Novina koju am Vichy donosi sa ovom kremom je kompleks aktivnih sastojaka koji deluju na ciklus obnavljanja kože tokom noći.

  • Vitamin B3 - jača barijernu funkciju kože.
  • Ulje koštica kajsije - osigurava potrebne lipide i kožu čini mekšom.
  • LHA - uklanja mrtve ćelije i vrši funkciju pilinga.
  • Adenozin i Kofein - Podstiče mikrocirkulaciju i time doprinosi sprečavanju znakova umora
  • Hijaluronska kiselina - hidrira kožu i čini je punijom
  • Glicirizinska kiselina - smiruje kožu i podstiče deobu ćelija
Hipoalergenska formula, bez parabena, obogaćena Vichy termalnom vodom. Dermatološki testirana i pogodna za osetljivu koži. Mirisne note jasmina i zelenog čaja doprinose kvalitetu kreme.


Sastav:

Water / Aqua, Glycerin, Alcohol Denat, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Isononyl Isononanoate, Polysorbate 20, Niacinamide, Dimethicone, Propanediol, Isopropyl Lauroyl Sarcosinate, PEG-20 Methyl Glucose Sesquistearate , Ammonium Acryloyldimethyltaurate/Beheneth-25 Methacrylate Crosspolymer, BHT, C13-14 Isoparaffin, Red 33 / CI 17200, Yellow 6 / CI 15985, Triethanolamine, Caffeine, Sodium Hyaluronate, Phenoxyethanol, Adenosine, Tocopheryl Acetate, Disodium EDTA, Dipotassium Glycyrrhizate, Caprylyl Glycol, Capryloyl Salicylic Acid, Laureth-7, Hydroxypalmitoyl Sphinganine, Xanthan Gum, Polyacrylamide, Acrylates Copolymer, Parfum / Fragrance

Moje mišljenje

Početkom aprila ove godine sam prisustvovala promociji Vichy Idealia Skeen Sleep noćne nege. Ubrzo sam počela sa korišćenjem ove kreme. Koristila sam je sve do prvih letnjih vrućina, početkom jula. Kako je leto ostalo iza nas, noćnu negu sam nastavila ovom kremom i tokom jesenjih dana.

Teksturu kreme mogu opisati kao gelastu. Lako se nanosi i razamazuje. Ne upija se trenutno i koža je apsorbuje 20ak sekundi nakon razmazivanja. Na koži ostavlja blag trag zaštitnog sloja. On nije mastan, težak niti lepljiv, ne opterećuje i ne stvara osećaj težine. Zbog specifične lagane teksture može se naneti veća količina kreme nego što je potrebno, pa je pažljivo doziranje neophodno.

Ipak, ovo nije krema za mene i nije mi u potpunosti odogvarala. Mojoj suvoj koži lica je posna i ne pruža joj potrebnu hidrataciju. Uz kremu sam obavezno koristila i hidrirajući serum, koji uvek koristim samo u jutarnjoj rutini nege lica. Tek pri takvoj kombinaciji moja koža je ujutru bila meka, glatka i nežna na dodir. Ako sam je koristila samostalno, bez seruma, nakon buđenja koža lica mi je bila suva i bez sjaja.

Pored toga što mi je koža lica suva, ona je i osetljiva. Par crvenih kapilara, sklonost crvenilu i svrabu je nešto sa čim se borim na dnevnom nivou. Sa te strane Vichy Idealia Skeen Sleep noćna nega mi nije izazvala dodatne iritacije niti svrab, čime je opravdala pogodnost za osetljivu kožu.

Krema je nežno roza boje i prijatnog mirisa koji se neko vreme zadržava na koži lica.


Mislim da je krema odlična za normalnu i meštovitu kožu, možda čak i za masnu. Za suvu nije, bar ne za samostalno korišćenje. Do sad iz Idealia linije nisam isprobala samo dnevnu kremu, dok ostale proizvode jesam. Na žalost, ova linija nije za mene, sem možda seruma koji mi se najbolje pokazao. Mislim da je za mlađe generacije ili one žene koje nemaju većih problema sa kožom ili im koža nije prezahtevna. 

I dalje Vichy Aqualia liniju smatram "mojom" jer mi svi proizvodi savršeno odgovaraju i prijaju mojoj koži.

Da li ste probali ovu kremu ili neki drugi proizvod iz Idealia linije? Kako vam se sviđa?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

6 comments

  1. imala sam isti utisak. to je sad novi trend izbacilo je vise loreal kompanija identicnu kremu od vichy, lancome, biotherm itd...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobro je da nisam jedina. Mnogi je hvale, kao i celu liniju, ali meni nikako Idealia ne odgovara. I dalje tvrdim da je za mlađu publiku...

      Delete
  2. Moja koža je mešovita i verovatno ne preterano zahtevna, tako da ova krema zadovoljava njene potrebe i tokom zime.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto kako se utisci razlikuju. Drago mi je da ti odgovara :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe