Under the Light of a Thousand Stars

23.1.16


Dovoljan je bio jedan pogled na ovu bočicu, pa da poželim sve zvezde ovog neba. Na žalost, znala sam da ne postoje šanse da ovaj lepotan ikada bude dostupan u našim parfemerijama. Zahvaljujući mojoj najdražoj Jeji zvezda je postala moja.

Posle dugog puta od nekoliko meseci s početkom leta Chanel Sweet Star je konačno bio u mojim rukama. Posebna čar je u tome što je lak iz ograničene kolekcije Chanel Delight´s, koja je svetlost dana ugledala eksluzivno za Vogue Fashion Night Out 2014.godine. Jednom godišnje Vogue magazin organizuje veliki modni događaj pod nazivom "Fashin Night Out". Dugo vremena se ova tradicija odigravala samo u SAD, dok se danas biraju i druge modne prestonice Evrope. Tom prilikom Chanel ima male i količinski izuzetno ograničene (samim tim i teško dostupne) kolekcije. 

Tri drugačije olovke za oči (netipične boje za Chanel) u narandžastim, tirkiznim i fuksija nijansama i jedan lak - Sweet Star, čine kolekciju Chanel Delight´s.


Moram da priznam da mi se prvi pogled na bočicu nije složio sa slikama koje sam imala u mislima. A onda sam ga namazala po sunčanom danu. I to je bilo to - ljubav na prvo mazanje. Leto nije prošlo bez njega. Nisam marila da li su mi nokti kratki ili nešto duži, oduševljeno sam ga nosila.

Sweet Star je jedan od retkih Chanel multihrom lakova. Iz raznih uglova mogu se primetiti zelene, ljubičaste i srebrne nijanse. Na noktima je ove nijanse nešto teže uhvatiti fotoaparatom i primećuju se samo u senci. 





Iako je multihrom, ovaj lak je veličanstven na suncu. Sam pogled na nokte i ovaj lak po sunčanom danu - zaljubila sam se u njega. Bazna boja se preliva između sive i sive sa ljubičastim tonovima. Šimer je prelep, sitan i raznobojan. 





Lak je nešto ređe formule i suši se nešto duže. Potrebna su tri tanka sloja da bi se dobila puna boja. Bitno je da se svaki prethodni dobro osuši, kako ne bi došlo do povlačenja slojeva. Lak se suši sa visokim sjajem.


Na svim fotografijama imam sloj baze i tri tanka sloja laka. Nemam nadlak.

Mnogi Sweet Star upoređuju sa Rose Fusion lakom, iz ovogodišnje praznične kolekcije. Kako posedujem oba laka, mogu da potvrdim da sem vrste završnice i "kameleonske" prirode ova dva laka nemaju mnogo toga zajedničkog.


Chanel Sweet Star je zaista nešto posebno. Verovatno postoje slične nijanse među drugim brendovima, ali među onima koji su nama dostupni nisam imala prilike susreta. 

Kako vam se sviđa? Da li znate neku sličnu nijansu?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

8 comments

  1. Meni je ovaj lepotan mnooogo lepsi od Rose fusion. :)
    Bravo za Jeju! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni. Hladnija je nijansa, a meni hladniji tonovi lepše stoje. Bravo za Jeju <3

      Delete
  2. baš je zanimljiv i super ti je čučnuo

    ReplyDelete
  3. Odlicno ti stoji i jeste zaista posebna boja. Ali najbitnije je da je nesrecnik posle silnih putesestvija stigao do tebe heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Prelep je. Totalno drugačiji utisak pri pogledu na bočicu i pri pogledu na nokte na suncu. Drugačiji je. A putešestvije može biti roman pravi :D Hvala ti puno <3

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe