Proizvodi koje ni/sam zavolela u 2015.godini

13.1.16


Tokom prethodne godine probala sam mnogo različitih proizvoda . Među njima postoje oni koji sam zavolela i kojima sam se vraćala. Ali, ima i onih koji nisu nisu ispunili moja očekivanja.

U grupu proizvoda koji su mi se svideli i koji su obeležili moju prethodnu godinu, može da se nađe veliki broj njih. Uspela sam da saberem svoje utiske i da odaberem samo one koji su me zaista oduševili, ali i one koji su me razočarali, a od kojih sam očekivala mnogo. 

Moj izbor je deset proizvoda: pet koje sam zavolela i pet koje nisam. Svi proizvodi su različitog cenovnog ranga, i dostupni su u drogerijama i apotekama.


Ovi proizvodi su me oduševili. Pomogli su mi i pokazali se kao kvalitetnim, neretko mnogo više od njihove prodajne cene. Kupovinu svih ovih proizvoda sam uveliko ponovila. Time su postali sastavni i stalni deo moje "kozmetičke police".

Proizvod koji bih postavila na prvo mesto i bez kojeg ne mogu da funckionišem već nekoliko meseci je Akvabent Aktivni kiseonik. Savršeno i rekla bih univerzalan proizvod, u negi lica i tela. Dezinfikuje kožu posle depilacije, smiruje upaljenu kožu i sluzokožu, pomaže u saniranju bubuljica i akni... Više o tome kako je meni pomogao možete pročitati u ovom postu. Kako je vreme teklo, koristila sam ga i u druge svrhe, ali o tome neki drugi put.


Tokom leta i visokih noćnih temperatura, moja koža lica je retko šta podnosila. Tome su doprinele i hormonske turbulencije kojima sam bila podložna. Noćna nega je neophodna, bez obzira na godišnje doba i vremenske uslove, samo je potrebno uskladiti je. Spas sam našla u noćnoj kremi Vichy Aqualia Thermal Night Spa cream-gel. Lagana i brzo-upijajuća formula, gel-krema struktura, dovoljna hidratacija učinili su da ovu kremu mnogo zavolim i da postane jedna od mojih omiljenih. Plus efekat - čuvati u frižideru tokom hladnih dana. Više o njih možete pročitati ovde.


Top Ten je sve prijatno iznenadio svojom Propanthen kolekcijom. Ja sam oduševljena celom kolekcijom i svaki proizvod mi se pokazao kao dobrim. Posebno bih izdvojila Propanthen First Aid Skin Repair Cream sa nevenom. U početku sam bila oduševljena mirisom. Ali vremenom kako sam je koristila sve duže, sve više sam je volela. Sada ne mogu bez nje. Odlično neguje suva stopala kao i isušene delove tela (laktove i kolena). Predivnog mirisa, masnije teksture, divno neguje kožu. Zašto je toliko volim i što joj se vraćam možete pročitatu u sledećem postu.


Ovo leto sam obožavala Alverde Fuss-Spray Bio-Limette Bio-Echinacea, tj. sprej za umorna stopala i noge sa mirisom limete. Nosila sam ga svuda sa sobom. Lak za upotrebu, prskala sam ga na stopala bez obzira gde sam se trentuno nalazila. Nisam birala da li je to prevoz, zatvoreni prostor, park, ulica... Kada sam osetila da mi stopala otiču od vrućin i da mi postaje neprijatno, koristila sam "prskalicu". Prijatno hladi i ostavlja svež osećaj na koži. Sreća, proizvod nije limitiran pa se uvek može naći u DM drogerijama. Tokom leta potrošila sam tri bočice. Čak i sada imam jednu u rezervi, a o više mojih utisaka možete pročitati ovde.


Kreme za ruke su nešto što uvek neplanirano gomilam. Imam ih dosta i korsitim periodično, u skladu sa vremenskim uslovima. Neretko ih ne potrošim do kraja, prosledim ili bacim ako mi ne odgovaraju, i pređem na narednu. Krema koju sam najviše koristila tokom protekle godine i koju uvek imam kod sebe je Bioten hidrantna SOS krema za ruke. Krema je obogaćena 100% prirodnim arganovim uljem i 5% ureom. Namenjena je iritiranoj i oštećenoj koži ruku. Iako moja nije takva, nego suva, ova krema mi izuzetno prija tokom hladnijih dana. Lepo štiti kožu i hidrira ruke. O njoj i drugim "zimskim" kremama, koje sam imala prilike da koristim, možete pročitati u ovom postu.




Ove godine se desilo da se isti brend nađe u obe grupe proizvoda. U pitanju je Vichy. U ovoj grupi je sa noćnom kremom iz Idealia linije - Vichy Idealia Skin Sleep. Biću iskrena i napisaću da sam zaista želela da mi se svidi, ali do "klika" nije došlo. Jednostavno ova linija nije za mene. Smatram da je za mlađu kožu sa manjim nedostacima. Iz kog razloga mi ova krema, koja je ljubimac mnogih devojaka i žena, nije odgovarala možete pročitati u posebnom postu.


Nivea proizvodi sa negu lica jednostavno "nisu moji". Probala sam mnoge i nisu mi prijali, te sam odustala od njih. Ove godine imala sam priliku da probam i Nivea Q10 Plus Anti-Wrinkle Serum Pearls ili kod nas poznat kao "Nivea Q10 serum sa perlicama". Namenjen je borbi protiv bora. Ali mojoj suvoj koži nije odgovarao, jer mi nije pružio neophodnu hidrataciju. Mislim da je pogodan nešto masnijem tipu kože lica, što se pokazalo tačnim čitajući utiske drugih blogerki i žena po forumima. Moje utiske možete pročitati ovde.


Balea Beauty Effect Power Maske mit Hyaluronsaure, tj. Balea Beauty Effect Power maska za lice sa hijaluronskom kiselinom je proizvod koji me je ostavio ravnodušnom. A možda i najviše razočarao od svih koje sam probala tokom godine. Koristila sam je dugo i periodično, ali nisam primetila neki učinak. Iako su mnogi prezadovoljni ovom maskom, ja ne spadam u tu grupu. Mom licu nije pomogla i nisam videla ni pozitivne ni negativne učinke. Više o njoj ovde


Ganier Miracle linija je ona koja se ili voli ili ne. Koliko god da me je noćna krema oduševila, toliko sam se razočarala kremom za područje oko očiju. Zbog jakog narandžastog tona u dnevnoj kremi, istu nisam mogla da korisim. Moja koža lica je suva i područje oko očiju je još suvlje. Ova krema nije dovoljno hidratantna, što je meni potrebno za ovu regiju. Koristila sam dodatnu negu skoro svaki dan, kako bih nahranila kožu. Mislim da bi ova krema bila idealna za sve one sa normalnom ili masnom kožom lica, ukoliko ne zahtevaju dodatnu hidrataciju kože. Više o celoj Miracle liniji možete pročitati u ovom postu.


Mixa micelarna voda sa optimalnom tolerancijom je nemenjena osetljivoj i reaktivnoj koži lica. Mixa je jedna od prvih micelarnih voda koje sam probala. Nije mi izazvala iritacije, crvenilo, peckanje niti svrab. Sa jednim tuferom šminku sa lica sam u potpunosti uklanjala. Međutim, skidanje maskare sa ovom micelarnom vodom zahteva strpljenje i nekoliko natopljenih tufera. Velika količina tečnosti lako dolazi u dodir sa okom, što je dovelo do jakog peckanja. Samo zbog ovog razloga nisam se vratila ovoj micelarnoj vodi, iako je mnogi vole i prezadovoljni su njenim kvalitetom. O njoj i o ostalim micelarnim drogerijskom ranga koje sam probala možete pročitati u ovde.


Ovo je lista proizvoda koji su obeležili moju 2015.godinu, koje sam volela i koje nisam zavolela. U narednoj godini ponovo me čeka isprobavanje nekih novih proizvoda, koji će možda postati moji novi favoriti.

Koje su vaši omiljeni komadi bili u 2015.godini, a koji i ne baš toliko?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

2 comments

  1. Dopada mi se post i ja sam takođe Aktivni kiseonik zavolela jako i ne mogu bez njega :)

    ReplyDelete
  2. Otkriče 2015. je Estar serum za hidrataciju! Predobar! Sa ovim Niveinim muku mučim i pokušavam da ga zavolim, al nam ljubav miris kvari!

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe