Kameleon u OPI bočici

16.1.16


OPI Have You Seen My Limo sam kupila malo pre početka pisanja bloga, kada me je groznica za lakovima već uveliko držala. Lak je iz jjedne od starijih OPI kolekcija, i danas spada u raritete. Na prvo mazanje sam ostala ravnodušna, toliko da sam ga stavila na razmenu i prodaju. Međutim, nije vladala zainteresovanost za njega, na kojoj sam danas jako zahvalna. Na drugo mazanje sam zaljubila i shvatila sam koliko je poseban i jedinstven. Posle toga naša ljubav je samo rasla i svaki put sam sve više uviđala koliko je ovo izuzetan lak.

Have You Seen My Limo? je deo stare OPI kolekcije iz 2007. godine pod nazivom OPI Holiday In Hollywood. Kolekcija je imala dvanaest nijansi podeljene u dve grupe: Dazzling Darks & Neutrals i Glamour Reds. 



Iako je na donjoj promo slici Have You Seen My Limo predstavljen kao crveno burgundy, ova boja je u realnosti nešto drugačija. Kada se posmatra u bočici čini se da je samo još jedan u nizu tamnih lakova, sa interesantnim prelivom. Međutim, kada se namaže lak pokazuje svu svoju lepotu.

Mogu ga opisati kao patlidžan ljubičasta nijansa sa izraženim crvenim podtonom. U zavisnosti od osvetljenja njegova bazna boja varira od tamno ljubičaste do crveno ljubičaste. Njegovoj lepoti doprinosi i sitan delikatan šimer, poput dijamantske prašine, koji se preliva u raznim bojama: od bakarno crvene, preko pink, zelene, do zagasito srebrne i bele. Zajedno sa baznom bojom menja se i nijansa šimera.

Na podnevnom suncu lak je izražena topla crveno-ljubičasta sa bakarno crvenim šimerom.



Na blagom poslepodnevnom i večernjem suncu, lak je nešto hladnija ljubičasta sa izraženim zelenim i pink šimerom. 



Posmatrano u senci lak ima duhorom efekat sa prelivanjem od tamno zelene do tamno ljubičaste.



Formula laka je dosta retka, kao i većina OPI lakova iz starih kolekcija. Jedan sloj je proziran, i može se koristiti kao toper preko drugih tamnih lakova. Dva sloja mogu mogu da budu dovoljna za potpunu prekrivenost nokta, ukoliko je drugi puniji. Lak se sporo suši, i zbog toga ja koristim tri tanka sloja. Boja je puna, šimer prelep i duohrom efekat vidljiv.


Na svim slikama imam jedan sloj baze, tri tanka sloja laka i sloj nadlaka. Među drugim brendovima nisam pronašla sličan lak, koji bi mogao da se okarakteriše kao "dupe".

OPI Have You Seen My Limo? je predivan lak i nadam se da će se OPI predomisliti i ovu nijansu ubaciti u redovnu ponudu (ukoliko jeste, ja nisam pronašla tu informaciju) ili je bar ponoviti u nekoj od narednih kolekcija. Nijansa je takva da pristaje svima, bez obzira na boju kože i njen podton.

Kako vam se sviđa? Jel imate neke prerpouke za slične lakove?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

13 comments

  1. Divan je, dobro je da ga nisi otudjila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Zamalo da ode dalje :)

      Delete
  2. Koliko boja, prelaza, šimera... Predivno. :)

    ReplyDelete
  3. Sto je leeep! Na prvim i poslednjim fotografijama mi je najlepsi. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) I meni su ti prelivi najlepši u njemu.

      Delete
  4. O pa lep je. Neobičan i lep.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Pravi opis - neobičan i tako originalan. Šteta što je OPI zaboravio svoje korene...

      Delete
  5. Ovo je pravi dragulj, kompleksan i vredan truda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaista vredan. Ako se još može negde "iskopati" predstavljaće pravo blago za vlasnicu.

      Delete
  6. baš ga voli,, a mislim da sam ga sad spakovala i donela ovde :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto vidiš :) Kao da sam znala pa da pustim slike i post, da se prisetiš :)

      Delete
  7. Nijedan OPI lak me nikada nije razočarao! Ova nijansa je predivna!

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe