online kutak koji volim

1.12.15

izvor
Novembar mi nije bio naklonjen mnogo. Nisam imala vremena niti želje da lutam ulicama Beograda, da tražim inspiraciju. Nisam je pronalazila ni među svojim zidovima. Mesec sam provela ispod ćebenceta uz šolju tople čokolade ili čaja, knjigu ili film. Inspiraciju u nekim momentima sam nadoknadila uz svoje omiljene slike "iz oblaka", sa internet stranica...

Umesto mojih fotografija, danas ću vam predstaviti par online kutaka uz koje volim da se opuštam onim danima kada ništa drugo ne ide od ruke. Ovog puta to je nekoliko instagram naloga koji me svaki put oduševljavaju sve više i više.

Ja lično nemam instagram nalog. Mnogi me kritikuju zbog toga, priželjkuju da isti napravim, smatraju da nema izgovora. A ja opet... Nekako sam spora, obećavam sebi, obećavam drugima, nalazim izgovore. Možda je došlo vreme, možda još uvek nije... Ne znam, videćemo...

Mnogi naši blogeri imaju svoje naloge, većinu pratim redovno i uživam. Ali ovog puta priča nije o njima, nego o nekim drugim ljudima... Neće biti reč ni o onim kometičkim. Putovanja, hrana, "lifestyle", uređenje doma... To je ono što privlači moj pogled. Ne interesuje me njihova priča, razlozi, povodi. Samo uživanje u onome što njihov objektiv stvori.

Kada poželim da odem negde daleko čarobne fotografije Murad Osmann-a me odvedu na sve krajeve sveta. Planetarno popularan, s razlogom. Pregršt detalja, boja, vanvremenske lokacije. Naprosto poželim da urodnim u svaku sliku, da se šćučurim u ćošku i uživam u momentu. Model mu je supruga, njegova ljubav. I to se vidi. Želim njihovu knjigu "Follow me to", želim... 



How Far From Home su sjani ljudi koji ne čekaju da vreme prođe. Grabe svaki trenutak da se otisnu negde daleko. Posebni su po mestima iz snova. I crnoj tablici na kojoj je uvek ispian višecifreni broj - razdaljina od mesta gde stoje do mesta u kome žive. Meni dovoljno zanimljivo. Imaju i svoj sajt pod istim imenom.



Voyage Provocateur - "I´m not lost, I´m exploring" je moto kojim se ona vodi. Uživa u svakom momentu, ma gde se nalazila. Istražuje svet i to deli sa svima koji žele da vide. Prelepo!



Lifestyle ili stil života je ono što svako od nas gradi sam, uz manji ili veći spoljašnji uticaj. Fotografije My Domain opisuju ono što i sama želim. Obuhvataju sve one male sitnice koje ženi čine život lepšim i bogatijim. Hrana, dom, putovanja, knjige, detalji. Sve na jednom mestu. Pravo uživanje.



Cindy Chen oduševljava svojom jednostavnošću. I kućnim ljubimcima. Opuštajuće i prelepo. svaka dodatna reč je suvišna.



Kate voli putovanja, umetnost, detalje. Njen nalog sadrži fotografije sa putovanja, fotografije njenih radova i u vremenu uhvaćenih momenata. Dugo me nije obradovala novim delom... Šteta. Malo ali slatko mesto. Nadam se njenom povratku.



Uređenje doma i detalji su nešto što zanima svaku ženu. Dobro, skoro svaku. Čak i ona koja ne pokazuje zainteresovanost, ipak se trgne na zanimljiv komad nameštaja ili oduševi dobro uređenoj prostoriji. Nalozi posvećeni ovoj temi su mi omiljeni. Ipak, uspela sam da odvojim nekoliko koji me kupe svakom fotografijom.

Interior4all - savršenstvo u malom. Jednostavni detalji, odlične fotografije, šarenolikost ukusa... Raj za oči. Da poželite da stan i svaka prostorija u njemu izgledaju baš tako!



Housetohome - eksplozija boja u domu. Šareno, veselo, jarko, pozitivno. Ljubitelji boja će uživati.



Apartment Therapy su drugačiji, originalni. Voleće ih svi koji vole vintage detalje, neka minula vremena. Sve je odlično ukombinovano sa onim modernim.



Ovo je moj izbor i stranice koje najčešće posećujem u poslednje vreme. Volim i instagram naloge posvećene hrani, ali ih izbegavam, jer nekako uvek ogladnim. A to baš i nije dobro. 

Ako imate neke zanimljiva "strana" instagram mesta koja pratite, uputite me, prosledite mi link. Da uživam još više.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

10 comments

  1. Zapratiću neke, nisam čula ni za jedan od ovih instagram naloga, osim za ovaj prvi. :) Ja tebi mogu da preporučim jedino https://www.instagram.com/virgola_/ koja pronalazi inspiraciju u sitnicama, i crta. Pogledaj, mislim da će ti se dopasti. :)
    Lilo and Iv

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na predlogu. Pogledaću.

      Delete
  2. Replies
    1. Odlični nalozi i predivne fotografije.

      Delete
  3. Divni su ovi profili hvala ti što si nam ih predložila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Nadam se da će te neki zainteresovati.

      Delete
  4. Pogledaj passionforbaking ako volis prelepe slike hrane, ma i sve ostale slike su joj divne, a kuhinja je najsladja koju sam videla :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao hrana. Volim, ali se plašim pa se trudim da ne zalazim toliko na profile tog tipa :) Svakako hvala na predlogu.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe