Noviteti - Novembar 2015.

3.12.15


Iako je oktobar bio bogat novitetima, unapred sam znala šta me očekuje tokom novembra meseca. To je period kada nam stižu novi proizvodi, nove kolekcije, novogodišnji paketići i još mnogo toga. Sve prelepo, primamljujuće, šareno, svetlucavo... Naprosto neodoljivo.

Početkom novembra sam naručila Nuxe balzam za usne sa sajta Apoteke Srbotrade. Kao nikada ranije ove jeseni su mi usne izuzetno suve. Čitajući pozitivne utiske o ovom balzamu, odlučila sam da ga naručim i probam. O njemu će posebno biti reči. Imam samo pozitivne utiske o online porudžbini iz ove apoteke, o čemu ste mogli da pročitate na facebook stranici. Cena balzama je bilo nešto malo više od 900,oo din bez poštarine. 

Isto tako sam u Apotekama Beograd ugledala novi Blistex balzam za usne sa mirisom manga i narandže. Volim Blistex i ovom novitetu nisam odolela. Cena ovog balzama je oko 250,oo din. Više o njemu biće u postu posvećenom raznim balzamima za usne, tokom decembra meseca.


Multiactiv kompanija me je zaista iznenadila poslatim paketićem i izboru proizvoda u istom. Nova kupka "Garden secret", čiji me je miris osvojio na prvo njuškanje, krema za nokte i zanoktice koju uveliko koristim i o kojoj će biti posebne reči na blogu. Hidratantnu dnevnu kremu i regenrativno ulje za lice iz Anti-age linije jedva čekam da isprobam, ali potrebno je neko vreme. Sve to upakovanu u prelepu kutiju sa još lepšim detaljima. Poseban detalj - personalizovana pruka, lični pečat koji meni puno znači.


Krajem oktobra i početkom novembra Sephora je imala sjajnu akciju "3za2" kupljena Sephorina proizvoda, gde se najjeftiniji dobijao za 1 din. Kako nikada nisam ništa koristila od njihove linije odlučila sam da probam kupke i kremu za ruke. Tako se u mojoj korpi našle Sephora kupke sa raznim mirisma: Chocolate, Lagon, Monoi, Orange Blossom. Krema za ruke i dve penušave kupke u obliku kocke sa istim prelepim mirisom - Lemon verbena.


Mnogo volim Balea proizvode, pa se svakom novitetu radujem kao malo dete. Ima ih puno, pa slike govore više od reči.



Kako sam uvek u potrazi za dobrim proizvodima za hidrataciju, posebno serumima, ovog puta umesto omiljenog Aqualia Vichy seruma, naručila sam Afrodita Hydra Thermal Hydra Active koncetrat. Narudžbinu sam izvršila preko njihovog sajta, gde je cena seruma bila oko 600,oo din, bez poštarine. Izuzetno isplativa akcija. Davno sam koristila njihove proizvode za negu lica, još kao student pre 15 godina kada su se tek probijali na naše tržište. Kako sam tad bila zadovoljna, odlučila sam da probam neke nove proizvode. Prvi među njima je i ovaj serum. Takođe, planiram da napišem poseban post i o njemu.


Posle dugo vremena kupila sam dva China Glaze laka. Razlog opadajućeg interesovanja za ovaj brend je izostanak inovativnih boja, finiša, šimera... Ali ova dva su me privukla. Sleeping Under The Stars iz kolekcije za jesen 2015. godine i Dashboard Dreamer iz ovogodišnje letnje kolekcije.



I ove godine za praznike, Avon je prijatno iznenadio svojom "limited edtition" kolekcijom lakova za nokte Avon Magic Effects Molten Metal. Pet prelepih boja blago teksturisane završnice: Graphite, Blue Steel, Titanium, Copper i Gold. Od toga prva tri ste imali prilike da vidite na blogu i oni su moji novembarski noviteti.


Konačno moja. Iz Milana stigla za mene. Hvala ti najdraža  <3 Urban Decay Naked Smoky paleta. Pored Naked 1, 2 i 3, kao i Naked Basic 1, jednostavno ne bi bilo u redu da nemam i ovu. 


Stigla je i Chanel Holiday 2015 Rouge Noir Absolument Collection. Kompletna kolekcija je posvećena boji kultnog Rouge Noir laka za nokte i dostupna u našim parfemerijama. Moj izbor je neobičan i prelep lak Rose Fuison, kao i fenomenalna senka Illusion D´Ombre Rouge Noir.


Nedugo posle Chanela, stigla je i Guerlain Holiday 2015 Neiges et Merveilles makeup collection. Ovo je možda i najlepša Guerlain novogodišnja kolekcija do sada. Izbor su, naravno, novogodišnji meteoriti - Enchanted Snowflakes Meteorites (Meteorites Flocons Enchantes). Prelepo pakovanje u vidu novogodišnje kugle, hladne srebrne nijanse protkane zlatastim sjajem. Sve ono što sam želela da ove kuglice budu... Neki ne vole ovakve proizvode, neki ih smatraju nepotrebnima, ali niko ne može da porekne da su savršeni...


Moja kozmetička torbica ovog meseca je velika i prepuna novitetima. Ali to sam i očekivala i pripremila se, pa nisam bila iznenađena. Svaki proizvod koji sam kupila ili dobila je prelep i vredan pažnje. 

Da li ste bili štedljiviji od mene tokom novembra, ili ste prošli kao i ja?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

25 comments

  1. Svi noviteti su divni, posebno Naked paleta i plavi CHina Glaze lak! :) Zavidim ti na Sephorinim kupkicama i kremicama :D <3 Uzivaj u svim ovim proizvodima i obavestavaj nas o njima! :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) O nekima će biti reči na blogu :)

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fantasticni noviteti, sve je prelepo :)
      Meteorite sam pipkala pre neki dan u Jasminu i zaljubila se! Nuxe balzam mi je odlican, dok ovaj Blistex nisam uspela da zavolim iako sam zadovoljna svim njihovim balzamima. I ja nabavih Balea vanila i kokos gel za tusiranje, mirse bogovski :)

      Delete
  3. Ove mazalice za usne kupujem sto pre!
    Sephora kupalice i mazalice su odlicne, ali pilinzi su im ubedljivo najbolji koje sam probala. Jedino mi je orange blossom grozan miris :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mazalice obavezno. O jedoj je već bilo reči o drugoj tek treba da ide post.

      Delete
  4. au, kakav mesec! mazalicce za usne, ne znam šta mi bolje izgleda, jedva čekam taj posebni post. jao, plašim se da ni ja neću odoleti dashboard dreamer-u

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rodilo u decembru sa novitetima :D

      Delete
  5. Sve je divno, al ova paletica senki je prelepa iako su mi na Balea šarenišima ostale oči, slabost :)

    ReplyDelete
  6. Uf, lepote :) posebno Nuxe balzam i Naked paleta. Nedavno sam probala tester Multiactiv BB kreme i prijatno se iznenadila. I resila sam da smanjim kupovinu kozmetike zbog postojecih zaliha i bitnijih troskiva. Uzivaj u mackanju <3

    ReplyDelete
  7. Divne stvarčice. Naked paleta mi se jako sviđa! Vidim tu neke Baleine stvarčice po prvi put. Moram malo pronjuškati idući put u DM-u. Njihove mini kremice u limenkama sam i ja kupila prošli mjesec. Ljubičica me baš ugodno iznenadila.
    Avon lakovi baš zovu blagdane :D

    ReplyDelete
  8. Diiivni noviteti! Posebno sam se obradovala što je opet dostupan piling od limuna :) Ubedljivo mi je najbolji od svih njihovih koje sam probala, a i prelepo miriše...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Piling od limuna je i mene oduševio, ponovo.

      Delete
  9. Chanel senka mislim da zaslužuje centralno, počasno mesto u ovom članku jer je toliko upadljiva, a opet prefinjena. Mmmm.
    Da li su Balea kremice u limenkama iste kao prethodne? Nešto mi se ne bacaju pare na njih ako su iste, a ambalaža me privlači. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Senka je prelepa, jedinstvena. A Balea kremice su sve iste po pitanju nege, samo im se mirisi razlikuju. Ja ih uzimam zbog ambalaže.

      Delete
  10. Iako sam veoma trapava sa perlastim proizvodima (ispadaju mi kuglice), Guerlain-ovi meteoriti su zaista prelepi. Lakovi su fantasticni svi, a narocito Rose Fusion. Posle onog tvog posta o Avonovim lakovima, ipak sam i ja uzela nijansu Graaphite), Najvise me, ipak, interesuje kakav je Afrodita serum (I ja sam odavno presla na neke druge stvari, ali se bih i sad probala nesto njihovo), tako da cu sacekati tvoj post

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuglice vrede i svake trapavosti. Ja moje kad zagubim tražim svuda dok ne nađem :D Post o Afrodita serumu nadam se tokom februara.

      Delete
  11. Odlicne kupovine! meni je nuxe balzam jedno od najvecih razocarenja ikad. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Nuxe je meni zaista pomogao. Biće poseban post. Zanima me zašto te je razočarao...

      Delete
  12. Svi noviteti su divni, naročito mi Chanel senka deluje fantastično. :)

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe