Večna Noir elegancija

25.11.15


Kada se spomene Noir, u mojim mislima se stvori slika čaše dobrog, starog, crnog vina, prigušenog svetla, lagane muzike, izabranog društva. Ne znam da li se Zoya vodila istom mišlju, ali lak kome su nadenuli ovo ime sa pravom i ponosom ga nosi.

Zoya Noir je jedan od tri jesenja Ultra PixieDust laka iz 2014. godine. Za razliku od klasičnih PixieDust, Ultra PixieDust lakovi  nisu u potpunosti mat i drugačije su teksturisani, od lakova iz klasične serije. Na žalost ni jedni se više ne proizvode i ono što je u prodaji su poslednje bočice. Sve tri nijanse ove serije su crvene, sa različitim primesama i prilagođene različitim ukusima i nakolnosti ka ovoj nijansi.
Na prvi pogled nisu mi se svideli, i to najviše zbog teksturnog efekta koji su ostavljali na noktima. Naviknuta na sitnu teksturu, tek osetnu pod prstima, efekat ove serije je bila previše krupna za moj ukus. Sreća, pa se ukusi menjaju... Baš zbog tog drugačijeg efekta postali su mi zanimljivi. Nisam veliki ljubitelj crvene klasike na noktima. Ako je ona izbor, mora biti drugačija i originalna. Izbor je pao na Zoya Noir.

Zoya Noir je nijansa između tamne fuksije i boje crvene šljive. Više naginje ka ljubičastoj nego crvenoj. Šljokice su izražene i prelivaju se u crvenim i tamno pink bojama. Zastupljene su u dve veličine, srednjeg i krupnog šestougaonog oblika. Kako se lak ne suši u potpunosti mat, šljokice doprinose svetlucavom izgledu laka.


Dva sloja su potrebna za punu pokrivenost. Potrebno je da prvi sloj bude tanji, a drugi deblji. Time se dodaje tekstura i punoća efekta. Iako šljokica ima dosta, nemoguće je ravnomerno ih rasporediti po noktima. Može se desiti da na jednom noktu ne ostane ni jedna, dok na drugom ostane previše krupnih šljokica. Bitno je da prilikom mazanja šljoke ne ostanu na obodima noktiju, jer to kasnije možete izazvati prevremeno kidanje laka, delova tanke odeće, čarapa, u nekim slučajevima lakše zacepljenje nokta... 

Za skidanje bih preporučila da koristite foliju. Takođe, pre nanošenja laka obavezno je korišćenje baze kako bi se lak lakše skinuo i kako bi se izbeglo eventualno ošteženje nokatne ploče. S obzirom da je Noir teksturni lak, korišćenje nadlaka ne daje pravi efekat. Ukoliko ipak želite korišćenje nadlaka, imajte na umu da je potrebna velika količina (tj. nekoliko nanosa) istog kako bi se dobila glatka površina nokta. 

Na slikama imam sloj baze i dva sloja laka. Nemam nadlak.





Zoya Noir, kao i ostale iz ove i drugih Pixie kolekcija još uvek možete kupiti u Ultra Sun-u po ceni od 950,oo din. Kako nisam posetila Sajam kozmetike ove jeseni, iskoristila sam popust od 15% u prodajnom objektu.

Kako vam se sviđa? Jel imate nekog favorita među Zoya PixieDust lakovima? Preporuke?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

10 comments

  1. Mogu slobodno da kazem da su ovo najlepsi svcevi ovog laka na netu. :)
    Lepa je Noir al sam se ja potpuno ohladila od teksturaca. :\ Mozda me uskoro ponese praznicna euforija pa ih opet pozelim. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, ovakav kompliment nisam očekivala. Iskreno. Mnogo mi znači.
      Ako si se ohladila od teksturaca, moraš ga probati prvom prilikom. Sigurna sam da ćeš promeniti mišljenje.

      Delete
  2. Predivna nijansa i preslatki noktići! :-)

    ReplyDelete
  3. Lak je prelep!
    Nikako da se nakanim da uzmem neku Zoyu, ali ovaj bi komotno mogao da dospe na spisak za kupovinu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divan je. Zoya su savršeni lakovi. Obavezno kupi neki, pa javi utiske.

      Delete
  4. potpisujem marry, baš sam isto htela da napišem (za svočeve, ne da sam se ohladila od teksturaca :D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno i tebi na lepim rečima :)

      Delete
  5. Predivna bojaa! I fotografije su odlicne! :) <3

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe