Šik srebrna folija

12.11.15


Pored Froc´n Roll, Essie Apres-Chic je drugi lak iz tzv. zimske Essie kolekcije koji sam kupila. Iako nisam ljubitelj lakova sa folija završnicom, kod ovog sam napravila izuzetak zbog nijanse. I ranije sam među srebrnim folijama pokušavala da nađem onu pravu, ali svaki pokušaj se završavao prosleđivanjem bočice. Još uvek tragam za savršenom srebrnom folijom, pa sam sreću okušala i sa ovom.

Apres-Chic pripada originalnoj Essie kolekciji za zimu 2015. godine. Pored ove nijanse, ovu kolekciju čini još pet hladnih, pravih zimskih boja: Haute Tub, Virgin Snow, Peak Show, Altitude Attitude i Shall We Chalet? Želela sam još i Haute Tub, ali šta je tu je. Oko Virgin Snow se još uvek premišljam jer me podseća na Lilacism, koji imam.


Utisci su mi još uvek podeljeni. Apres-Chic je prava srebrna folija. Nijansa srebrne je hladna, bez primesa zlatne ili bakarne. Jedna od retkih nijansi koja pristaje hladnim tipovima poput mene i ne ističe crveni podton kože. Na suncu je veličanstven, a u svakom slučaju upadljiv.


sunce
senka
Lak je ređe gustine, kao i većina folija. Suši se nešto sporije, pa preporučujem tri tanka sloja. Tako se dobija pun efekat i puna boja. Ukoliko nanosite dva, prvi tanji i drugi puniji sloj, postoji mogućnost da se lak neće lepo rasporediti po nokatnoj ploči i da se neće ravnomerno osušiti. Suši se blago tekstrunom završnicom i vidljivi su potezi četkice u vidu uzdužnih linijica, što i jeste karakteristično za ovakve lakove. 

Na slikama imam jedan sloj baze za nokte i tri tanka sloja laka. Nemam nadlak.




Lak je savršen za jesenje i zimske sunčane dane. Iskreno, lakove sa folija završnicom uvek vezujem za hladnije dane. Iako sam još uvek podeljena po pitanju ovog laka, ipak ću mu pružiti još šansi, s obzirom da zima tek dolazi.

Kako vam se sviđa? Da li volite i rado nosite lakove ovakve završnice?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

14 comments

  1. Vau! Odlicno ti stoji! :) Ne znam zasto ga ne probah onomad. :D
    Izgleda kao istopljen metal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Nisam očekivala da će da mi se svidi, toliko svidi.

      Delete
  2. Nemam strpljenja za cjepidlačenje s lakom i uglavnom zaobilazim ovakve, ali ovako kad gledam lijepo ufotkanog i lijepo namazanog, privuče me :D. Super izgleda na fotkama, prava folijica :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Nekada vredi imati strpljenja, ali razumem u potpunosti.

      Delete
  3. Dopada mi se boja bas, bas..Mislim da je odlicna za zimuuu <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš je za zimu. Pravi srebrni, uz sneg.

      Delete
  4. Replies
    1. Jeste! Pogledaj i njega :D

      Delete
  5. Efekat mu je zaista odličan, baš mi se sviđa, volim ovakve. :)

    ReplyDelete
  6. Nije boja koju bi ja nosila, ali svidja mi se na tebi, odlicno ti stoji!

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe