Noviteti - Oktobar ´15.

4.11.15


Posle prilično bogatog septembra, mislila sam da će oktobar proći bez noviteta. Na listi želja sam imala svega par artikala, od kojih neki tek treba da stignu. Propustila sam Sajam kozmetike jer mi ponuda ovog puta nije bila primamljiva. Ono što sam želela da kupim nije bilo na sniženju ili je sniženje bilo veće u prodajnim objektima nego na štandovima.

Tako sam kupila Zoya lakove (na slici s levo na desno): Noir, Nyx i Natty. Natty je na sniženju do kraja godine i prodaje se po ceni od 560,oo din. Noir je 950,oo din po punoj ceni, ali sam iskoristila popust od 15%. Nyx sam kupila kao polovan od proverene lakoholičarke.


Stigla je i nova Essie kolekcija. Kada sam videla nijanse ostala sam zatečena. Jesenju i zimsku kolekciju su izmešali i lansirali kao "zimsku za područje Srbije"! Ne znam kako se takva ideja stvorila kod uvoznika, ali ovo je po meni besmisleno. Ostali smo uskraćeni za najinteresantnije nijanse iz obe kolekcije. Jesenja kolekcija sadrži nijanse: Leggy Legend, Color Binge, With the Band, In the Lobby, Bell-Bottom Blues, Frock ´n Roll. Zimska kolekcija sadrži nijanse: Virgin Snow, Apres -chic, Peak Snow, Altitude Attitude, Shall We Chalet? i Haute Tub.

"Hibridna kolekcija", napravljena za bugarsko i naše područje sadrži nijanse: Peak show, Virgin snow, Apres-chic, Frock`n roll, Altitude Attitude i In the Lobby, tj. četiri nijanse iz zimske i dve iz jesenje kolekcije. Pored toga što nam kolekcije ne dolaze redovno, za mnoge smo uskraćeni, ovo je potez koji kolekcionare ostavlja bez reči. A toliko smo se radovali Essie bočicama...

Nove nijanse su dostupne u Lilly i DM drogerijama po ceni od oko 950,oo din. Od planira tri laka iz jesenje i tri iz zimske, uzela sam samo dve, jednu iz originalne zimske i jednu iz originalne jesenje kolekcije.



Neočekivano me je obradovala Dior međukolekcija. Lak Be Dior me je oduševio još pre nekog vremena, kada sam imala prilike da ga isprobam. Uspela sam da se dokopam svog primerka i presrećna sam.


Malo i privatno Akvabent aktivni kiseonik druženje je prijalo jednog vikenda. Zamisao, realizacija - oduševljena sam. Mali pokloni sa posebnim pečatom, za svaku od nas, prijaju i doprinose posebnom osećaju. Predivno <3


Na Vichy promociji smo se upoznali sa proizvodom Vichy Neovadiol Compensating Complex i imali prilike da saznamo više o menopauzi. Omiljena Vichy Aqualia Thermal Light Cream je nezamenljiva u mojoj negi lica. La Roche-Posay Effaclar Duo [+] je pravi spas kod podivljalih hormona i naprasno zamašćene T zone.


Bioten panel "Jer je hidratacija najvažnija" nas je upoznao sa značajem hidratacije kože kao i proizvodima iz Skinnergy linije. Kesica prepuna pažljivo odabranih Bioten proizvoda različitih linija i namena je dobio svaki gost. Prelepo.


Kada otputujete za vikend, pri tom imate važan događaj, nikada ali nikada ne zaboravite neseser sa šminkom. E pa to se desilo meni... Čak i na kraća putovanja uvek nosim neseser sa osnovnim proizvodima za negu lica, kao i poseban neseser sa potrebnom osnovnom šminkom. Ovog puta drugi neseser sam zaboravila. A kako nije dolazilo u obzir da idem nenašminkana, prvu pomoć je pružio lokalni Lilly, gde sam kupila par najpotrenijih komada. Sreća, pa čitam blogove i foruma i nije mi bilo teško da odaberem. Iako ne koristim njihovu šminku, Aura Correct Me! concealer sam odabrala zbog odgovarajuće nijanse, jer je većina tada dostupnih meni bila previše žuta. U prilog su mu išle mnoge reči hvale. Essence nove palete senki su pokupile pozitivne kritike kako blogera tako i forumaša. Moj izbor je pao na ljubičaste nijanse "All about Roses", koje su mi i ranije privukle pažnju pa sam sada iskoristila priliku. I na kraju primer Maybelline Baby Skin Instant Pore Eraser, iz razloga što je bio jedini. Kvalitet nekih komada me je oduševio, dok sam prema nekima ostala ravnodušna. 


Toliko u oktobru. Neke komade očekujem tokom novembra, pa unapred znam da će i ovaj mesec biti bogat kupovinom.

Da li ste bili štedljivi za razliku od mene, ili ste dali sebi oduška s početkom jeseni?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

14 comments

  1. Zoye su mi zvijezde posta :)

    ReplyDelete
  2. Preparativa je kod mene trenutno No. 1, jedva čekam recenzije...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima dosta noviteta među preparativom. O Vichy Aqualia kremi kao i o LRP Effaclar Duo [+] sam već pisala, dok o novoj Vichy Neovadiol testira moja prijateljica, koja će svoje utiske preneti kasnije na blog. Bioten proizvode neke sam već koristila, neke trenutno koristim, a neke sam prinuđena da ostavim za malo kasnije.

      Delete
  3. Lepi su ti noviteti.
    Za Essie se potpuno slažem - moraju odbaciti te ideje o himerama od kolekcija i početi da uvoze i neke zanimljivije boje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno.
      Ne znam šta su to učinili ove jeseni, ali ovo je suludo. Zaista se nadam da će promeniti stav, jer ovo nema smisla. Opet ćemo doći do toga da moramo da vijamo željene nijanse u inostranstvu.

      Delete
  4. Dobar izbor Essie lakova. Ali stvarno bi bio red da počnu da uvozu kolekcije kako treba, ovo nema nikakvog smisla. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. U potpunosti se slažem sa tobom po pitanju uvoza kolekcija.

      Delete
  5. Ljubomorna sam na tebe zbog ovih divnih lakova :D essence paleta je prediva, super sto si ugrabila svoj primerak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema potrebe, ako želiš neki svi su dostupni u Beogradu. A ako nisi ovde, neki mogu da se naruče i online direktno kod uvoznika (Zoya) ili preko nekih drugih sajtova (Essie). Paleta me je prijatno iznenadila, moram da priznam.

      Delete
  6. All about roses paleticu imam i divna je. :D
    Zoya lakovi mi se bas dopadaju

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zoye su predivne. A paleta mi se sviđa i rado je koristim, moram da priznam.

      Delete
  7. svi lakovi su pun pogodak!

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe