Night with Rose Fusion

22.11.15


Posle nekoliko uzastopnih kolekcija, prema kojima sam ostala ravnodušna, Chanel je osmislio prelepu novogodišnju kolekciju. Svi proizvodi su stigli i do nas i već se mogu kupiti u našim parfemerijama.

Nova kolekcija se zove Holiday 2015 Rouge Noir Absolument Collection. Kultni lak Rouge Noir je svetlost dana ugledao, sada davne 1995. godine. Tačno pre dvadeset godina. Do sada nikada nije imao sopstvenu kolekciju. Za ovogodišnje praznike cela kolekcija nosi njegovo ime.

Ali ovo nije priča o Rouge Noir-u, nego o drugom laku iz ove kolekcije Rose Fusion.


Rose Fuison sam poželela pri prvom pogledu na promo fotografije. Jedva sam dočekala da kolekcija bude dostupna i u Srbiji. Na moju veliku sreću stigla je u potpunosti i uspela sam da dođem do svog primerka. 

Chanel je ovim lakom oduševio svet. Ne bez razloga. Lak je potpuno drugačiji, poseban, prelep... nešto čemu inače ova kuća nije sklona. Zbog toga mi je posebno drago što je moj. 

Rose Fuison je lak koji u sebi ima nekoliko boja i nijansi, koje se menjaju u zavisnosti od osvetljenja. Iz tog razloga ga je teško fotografistati, jer je uvek drugačiji. U senci lak je duohrom koji se preliva od pink-zelenih sa folija završnicom nijansi do metalik završnica ljubičasto-sivih nijansi.

Nijansa laka fotografisana u senci.



Nijansa laka fotografisana u senci u unutrašnjosti.



Na kasnom poslepodnevnom suncu, lak dobija potpuno drugačiju boju. Preovlađuje topla braon sa izrazitim raznobojnim šimerom. Mikro šimer, karakterističan za Chanel lakove, se preliva u zelenim, narandžastim i žućkatim nijansama. 



Međutim. meni je najlepši po svetlom danu bez jarke svetlosti. Tada postaje hladna nijansa između braon i sive sa ljubičastim tonovima. Mikro šimer je izražen u hladno zelenim i srebrnim nijansama, sa tek nekom narandžastom. Visoki sjaj je neizostavan. 






Na svim slikama imam jedan sloj baze i dva sloja laka za nokte. Nemam nadlak.

Formula je nešto ređa, ali karatkeristična za lakove ovog tipa. Pun efekat može da se postigne jednim debljim slojem, ali u tom slučaju vreme sušenja je nešto duže. Dva sloja su sasvim dovoljna - prelepa boja, savršen šimer, visoki sjaj. Savršeno, sve što želim od Chanel laka je u ovoj bočici.

Mnogi Rose Fusion upoređuju sa Sweet Star lakom, koji nikad nije bio dostupan na našem tržištu i dostupan u svetu u ograničenim količinama. Kako posedujem oba laka, mogu da potvrdim da sem vrste završnice i "kameleonske" prirode ova dva laka nemaju mnogo toga zajedničkog.


Uskoro sledi post i o Sweet Star laku, koji nije ništa manje poseban i lep od Rose Fusion.

Chanel Rose Fusion je jedan od onih lakova koje zaista vredi imati, bez obzira na njegovu cenu (oko 3000,oo din) i na to da li volite Chanel lakove ili ne. Zaista je poseban i drugačiji. 

Kako vam se sviđa?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

6 comments

  1. U bočici mi nije delovao privlačno ali na noktima izgleda skroz drugačije. Oduševljena sam. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drugačiji je doživljaj ovog laka pri pogledu na bočicu i pri pogledu na namazane nokte. Savršen u svakom pogledu.

      Delete
  2. Replies
    1. Hvala puno. Jeste, prelep je <3

      Delete
  3. majko mila kako je dobar

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe