Jesen u bojama pauna

29.11.15


Kiko lakove volim što zbog dobre formule i neretko interesantnih boja i kombinacija, tako i zbog niskih cena. Na žalost nisu dostupni u Srbiji. Srećom Italija nije daleko i do ovih lakova nije teško doći.

Kiko lak br.530 nosi naziv "Pearly Blue Peacock" (na italijanskom "Blue Pavone Perlato"). Ime mu pristaje. Neobičan je u svojoj kombinaciji nijansi. Azurno plava osnova sa vidljivim sitnim zlatno-srebrnim šimerom. Pod nekim uglom azurno plava dobija primese zelene, dok šimer takođe dobija iste nijanse. 



Lak je retke formule. Potrebna su tri sloja za punu pokrivenost. Na žalost, ukoliko imate izraženo beli mrtvi deo nokta, postoji mogućnost da se on nazire i kroz tri sloja (što je moj slučaj). Svakako, mogu se naneti i puniji slojevi, ali ne znam koliko će vremena biti potrebno za njegovo sušenje. Lak se ne suši visokim sjajem. 

Na slikama imam jedan sloj baze, tri sloja laka i jedan sloj nadlaka.



Kiko 530 je jako lep i mislim da pristaje svima. 


Sličan lak koji je  dostupan kod nas u prodaji je Zoya Remy. Razlike nisu očigledne posmatrajući dve bočice, ali se naziru.


Zoya Remy je tamnije plave osnove, gušće formule gde se puna boja može dobiti sa jednim slojem. Šimer kod ovog laka je u nijansama plave, svetlo plave, zelene i ređe zlatne. Kiko 530 je svetliji sa već opisanim nijansama i opisanom formulom.

Razlike su očigledne na noktima.



Ukoliko znate još neke slične nijanse dostupne na našem tržištu, molim vas napišite u komentarima.

Kako vam se sviđa Kiko 530? Da li vam je lepši Kiko ili Zoya?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

14 comments

  1. Boga mi lepa su oba. :) Ipak mi je za nijansu lepsa Zoya zato sto je tamnija.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepi su, ali je i meni Zoya više legla. Baš zato što je malo tamnija.

      Delete
  2. Kiko mi je lepsi zbog svetlije plave nijanse.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lep je, ali eto meni ipak Zoya malo lepša.

      Delete
  3. Moram priznati da su oba ocaravajuca, ali moj glas ipak ide Zoyi :)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Jesu, ali malu prednost dajem Zoya laku zato što je tamniji.

      Delete
  5. Odlično ti stoji, ali meni je Zoya bliža srcu. Tamnija je. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Slažem se sa tobom :)

      Delete
  6. Lepša mi je Zoya jer je tamnija. Mislim da sam je videla i uživo na jednoj devojci u tramvaju. Baš je ostavila utisak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Još na suncu... Lepša je :)

      Delete
  7. baš je divan, ali iod mene glas za zoyu

    ReplyDelete
  8. Lepši mi je Zoya zbog tamnije boje, ali je Kiko i dalje sam po sebi prekrasan. :)

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe