AVON Molten Metal - Graphite

19.11.15


Lak koji je verovatno i najprodavaniji iz ove kolekcije je Graphite. Veoma interesantan, možda i mnogo lepši na prvi pogled od Titanum-a i Blue Steel-a.

Kada sam ga videla uživo prvi put, plašila sam se da sam omanula zbog izraženih bronzanih šljokica, koje su vidljive u bočici. Nakon nanošenja i sušenja lak dobija potpuno drugačiju nijansu. Boja grafita nam je svima poznata - vrh obične drvene olovke. Tamno siva, skoro crna. Međutim, kao i u prethodna dva slučaja tako i ovaj lak ne odgovara u potpunosti stvarnoj nijansi grafita. Boja laka je nešto svetlija i ima primese braon i svetlo sive. Ponekad se čini da je lak sasvim crne boje. Dok se pod određenim uglom vidi bakarni ton, koji nije mnogo upečatljiv. Veoma interesantna kombinacija.



Za razliku od svojih prethodnika, Graphite ima najgušću formulu. Sa jednim slojem se dobije puna boja i pravi teksturni efekat. Potrebno je ukloniti višak laka sa četkice, kako bi se lak brže osušio. U suprotnom, treba mu nešto više vremena. Ja nanosim dva tanka sloja, u ovom slučaju više iz navike nego iz potrebe. Ispod laka je obavezno korišćenje baze za nokte. Skida se lako, uz pomoć folije.

Na slikama imam sloj baze i dva tanka sloja laka. Nemam nadlak.





Nadam se da vam se od ova tri Avon laka iz praznične kolekcije bar jedan dovoljno svideo da ste poželeli da ga imate. Isto tako se nadam da ćete uspeti da dođete do svog primerka, dok su još uvek aktuelni u prodaji.

Kako vam se sviđa Graphite? Koji vam je najlepši od ova tri: Titanium, Blue Steel ili Graphite?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

14 comments

  1. Gledajući prethodna dva laka, moram priznati da su mi sva tri lepa na svoj način. Volim hrapave lakove, tako da bih ih rado nosila :)
    Mnogo mi se svidja prva fotka, na betonu, daje mu neki šmek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije beton, u pitanju je drvena daska stara više od 40 godina i deo je police na terasi :D Svaki je lep na svoj način i vredi imati makar jedan.

      Delete
  2. Kako koji izbacis ja se zaljubljim u njega, i onda razmisljam da li sam normalna, koji je najlepsi!? I dodjem na ideju da su svi najlepsi i da sve zelim :D Prelepo i predivno!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Svi su lepi. naruči makar jedan od njih, posle će ti biti žao.

      Delete
  3. Savrseno izgleda! Odusevljena sam. :)
    Fashion and style

    ReplyDelete
  4. Ni jedan od ova tri nije uopšte običan i svaki ima ono nešto. Ako budem neki uzimala, biće to Blue Steel i verovatno Graphite, najviše mi se dopao, ali me ujedno brine i ta braon nota, mada rizikovala bih.:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. U katalogu je bio potpuno drugačiji, pa sam na kraju i ja rizikovala. Ali ispalo je na kraju sve dobro.

      Delete
  5. Sada kad ga vidim kako lepo izgleda, bas mi je krivo sto ga nisam kupila (kupila sam ostala 4 iz iste kolekcije). Kupicu i ovaj :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno uzmi i njega. Tako ja nisam uzela Copper i sad mi žao, ali dobro, šta da se radi.

      Delete
  6. Neobična boja za tebe, ali veoma mi se sviđa i sama po sebi i kako ti stoji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neobičan je, priznajem. I moram napisati da mi se sviđa kako stoji na mojim rukama.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe