AVON Molten Metal - Titanium

15.11.15


Prošle godine sam prvi put posle dugo godina kupila neki Avon lak. Blogerski svet je poludeo za tadašnjim lakovima iz novogodišnje kolekcije. Kod nas su se u katalozima pojavili samo dva puta. Iako sam želela da ih ponove, kako bih uzela još koji - to se nije desilo. Ali svejedno, bila sam zadovoljna sa Teal Glitter i Polished Plum iz Avon Stardust kolekcije.

I za ove praznike Avon nije razočarao i spremio je kolekciju pod nazivom "Magic Effects - Molten Metal". Kolekciju čini pet prelepih, teksturnih nijansi, koje su inspirisane plemenitim metalima. Ono što se primećuje već pri prvom pogledu na bočice jeste ta "mekana i sitna teksturna završnica".



Ja sam se odlučila za Titanium, Blue Steel i Graphite. Žao mi je što nisam uzela i Copper. Po slici iz kataloga mislim da je previše topao za moj ten, ali prve fotografije na netu su učinile da mi se ova nijansa još više svidi, te ću još malo razmisliti o njoj.

Titanium je nijansa za koju sam se odmah odlučila. Sama reč "titanium" je hladna i siva, kao i metal, pa sam pomislila da je lak u poptunosti sličan tome. Međutim, kada sam videla bočicu shvatila sam da je ovaj lak sve samo takav. To je rizik kod kataloške prodaje. Sreća, pa mi se njegova stvarna boja zaista svidela.  

Ovu nijansu je teško opisati. Rekla bih da je nešto između bež i bronzane, sa mrvom nijansi starog zlata. Topao na suncu, nešto hladniji sa sivim podtonom u senci. Meni je mnogo lepši na suncu ili jarkom svetlu. Bez obzira što je svetlija nijansa u pitanju, odlično pristaje svetlom tenu.



Lak je nešto ređe gustine, pa pre nanošenja na nokat potrebno je dobro dozirati njegovu količinu na četkici. Kao i svaki teksturni lak, tako i ovaj se suši sa hrapavom površinom. Sa jednim debljim slojem može da se dobije puna boja. Međutim lak se nešto sporije suši i preporučujem dva tanka sloja, s time što je potrebno da se svaki dobro osuši. Ispod laka je obavezno korišćenje baze, kako ne bi došlo do oštećenja nokatne ploče prilikom skidanja laka. Tehnikom folije lak se skida brzo i jednostavno. Ukoliko želite glatku površinu nokta potreban je nadlak i to nekoliko slojeva istog. Ja teksturne lakove nosim bez nadlaka.

Na slikama imam jedan sloj baze i dva tanka sloja laka. Nemam nadlak.





Lakovi su dostupni u trenutno aktuelnoj Avon kamapnji C-16 (do 02.12.2015. godine) po ceni od 329,oo din. Da li će kasnije moći da se naruče, ne znam. Ali ako ih želite, požurite.

Kako vam se sviđa Titanium? 

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

16 comments

  1. Hm, i meni je delovao hladnije u katalogu. Dobro je što ga nisam uzela jer se baš ne slažem sa ovakvim nijansama, ali lepo izgleda i vama odlično pristaje. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne moraš mi persirati, molim te :) Jesam jedna starija generacija, ali ne toliko starija :D Lep je. I ja bih volela je hladniji, mislim da bi bio lepši.

      Delete
  2. Divno izgleda, samo ja uzasno mrzim skidanje ovakvih lakova. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uz foliju skidanje uopšte nije teško, samo traži malo vremena. A nokat ostaje neoštećen.

      Delete
  3. Replies
    1. Drago mi je da ti se sviđa :)

      Delete
  4. Ja sam naručila ovaj i Graphite i baš mi se dopadaju. Žao mi je što sam preskočila Blue Steel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možda još nije kasno da uzmeš i Blue Steel.

      Delete
  5. Predobar je :) moram da ga imam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Nadam se da ćeš doći do svog primerka.

      Delete
  6. i ovaj je odličan. predobra kolekcija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prijatno sam se iznenadila ovom kolekcijom, kao i prošlogodišnjom. Zaista su dobri lakovi.

      Delete
  7. Prelepo izgleda! Videla sam ga skoro na nekom blogu iz zaljubila sam seee! <3

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe