Vichy Liftactiv Supreme

23.10.15


Pre godinu dana na promociji Vichy Liftactive Supreme kreme za lice dobila sam primerak iste. U tom momentu sam isprobavala i koristila nešto drugo, tako da su utisci morali da sačekaju. Kako je stigla zima i hladniji dani, počela sam sa korišćenjem ove kreme. Ubrzo sam shvatila da ću je morati ostaviti za nešto toplije dane, jer zima nije bila njeno vreme. Bar ne kod mene. Kremu sam nastavila koristiti sa prvim aprilskim toplim danima, sve do prvih letnjih vrućina. Negu lica sam nastavila ovom kremom i tokom ranih jesenjih dana.

Krema dolazi u elegantnoj staklenoj neprovidnoj teglici i količini od 50 ml.

Šta obećava proizvođač

Godine nisu jedine koje odaju starost kože, već i sati i dani koji prolaze. Jedan jedini dan može ostaviti velikog traga na ženskom licu. Iz tih razloga Vichy je klinički izmerio starenje kože tokom dana. Znakovi starenja kože su: umorne crte lica, gubitak sjaja, duboke bore, natečenost, podočnjaci i tamne fleke. Svi oni tokom dana postaju izraženiji, koža gubi na čvrstini i elastičnosti, bore postaju dublje.

Vichy Liftactive Supreme krema za lice predstavlja novu viziju progresivne nege koja bi trebalo da ublaži navedene znakove starenja. Krema trenutno pruža utisak glatke i ujednačene kože, svež i odmoran izgled tokom celog dana, kao i dugoročno dejstvo protiv bora i gubitka čvrstine kože. 

Aktivni sastojci:

  • Adenozin i kofein - stimulišu kožu i održavaju svež izgled, bore i površina izgledaju uglačano.
  • Ramnoza i Neohesperidin - regenerišu i ojačavaju kožu, smanjuju pojavu bora na duže staze.
Krema ne sadrži parabena, hipoalergena je, nekomedogena, dermatološki ispitana i testirana na osetljivoj koži. Sadrži Vichy termalnu vodu. Tesktura pruža dugotrajni osećaj svežine, i primerna je za normalnu do mešovitu, ali i suvu kožu. Dokazana je efikasnost na bore, čvrstinu kože i izgled bez umora. Deluje do večeri. Korekcijom iz dana u dan, posle mesec dana, bore deluju korigovano a koža čvršće i blistavije.


Sastav:

Aqua, Glycerin, Dimethicone, Rhamnose, Isohexadecane, Alcohol Denat, Propanediol, Isopropyl Isostearate, Vynyl Dimethicone/Methicone Silsesquioxane Crosspolymer, Cetyl Alcohol, Dimethicone/Vynyl Dimethicone Crosspolymer, Behenyl Alcohol, Nylon-12, Peg-100 Stearate, CI 77163, CI 77891, Stearic Acid, Stearyl Alcohol, Arachidyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Caffeine, Neohesperidin Dihydrochalcone, Palmitic Acid, Phenoxyethanol, Adenosine, Ammonium Polyacryldimethyltauramide, Disodium Stearoyl Glutamate, Disodium Edta, Caprylyl Glycol, Citric Acid, Synthetic Fluorphlogopite, Acrylamide/Sodium Acryloyldimethyltaurate Copolymer, Ethylhexyl Hydroxystearate, Polysorbate 80, Parfum

Moje mišljenje

Kremu sam koristila dosta dugo. Čak i sa navedenim prekidama imala sam dovoljno vremena da se uverim i zaista vidim da li ispunjava ono što proizvođač obećava. 

Kao neko ko ima 35+ godina, prilično ubrzan i stresan život, na mene bi se mogle primeniti reči "Jedan jedini dan može ostaviti velikog traga na ženskom licu." Starije generacije znaju na šta se to odnosi i verovatno će se složiti sa mnom. Svaki takav dan ostavlja tragove na koži. Sa vremenom koje prolazi, svaka od nas bi najviše volela da nam se godine ne vide na licu. Ali istina je često drugačija i pored svakodnevnih borbi, borimo se i sa znakovima starnja. Iz tih razloga sam se radovala korišćenju ove kreme.

Na prvi dodir izgledalo mi je da krema ima bogatu teksturu. Međutim, osećaj me je prevario. Kako sam je počela koristiti tokom zime i hladnih dana, posle tri dana shvatila sam da je potrebno nešto bogatije za moju suvu kožu. Iz tih razloga sam Vichy Liftactive Supreme kremu odložila a neki drugi period. Sa dolaskom proleća ponovo sam počela sa njenim korišćenjem. Ovog puta se ispostavilo da je njeno vreme došlo. 

Krema je fine lagane polu-kremaste teksture. Nije previše gusta. Lako se nanosi i razmazuje, brzo upija. Na mojoj koži nije ostavljala nikakav film niti lepljiv ili mastan osećaj. Zbog svega navedenog odlična je za sve koji imaju normalnu ili kombinovanu kožu. Međutim, moja koža lica je suva i za mene samostalno korišćenje kreme nije bilo dovoljno. Iako mi je na licu ostavlja svilenkasti osećaj koji se zadržavao nekoliko sati, nakon tog vremena osetila bih zatezanje lica i suvoću obraza. Zbog toga sam pre nanošenja kreme koristila serum za hidrataciju kože lica u nešto bogatijem sloju. Nakon njega sam nanosila kremu. Ova kombinacija se pokazala kao dobra.

Dugoročne efekte ublažavanja bora nisam primetila, jer istih nemam puno. Mogu da potvrdim istinitost instant-efekata glatke, sjajne i blistave kože. Koža  lica izgleda punija i čvršća tokom većine dana, odlična je podloga za šminku i ne iritira osetljivu kožu.

Krema na žalost ne sadrži zaštitni faktor, što smatram da bi trebalo, bele je boje i prijatnog mirisa. 


Vichy Liftactive Supreme krema za lice se proizvodi u varijanti za normalno do mešovitu kožu (koju sam ja dobila na testiranje) i u varijanti za suvu kožu. Cena kreme je oko 3500,oo din u zvaničnim partner apotekama.

Da li ste imale prilike da probate ovu kremu? Kakvi su vaši utisci?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

2 comments

  1. Cini mi se da imam nekoliko testera ove kreme i bas cu da je isprobam. ;) Bas me zanima da li ce mi odgovarati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj obavezno. Koliko se sećam ti nemaš suvu kožu, pa mislim da će ti u potpunosti odgovarati, tj. ne moraš je nadograđivati hidratacijom. Čekam utiske.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe