Savršeni plavi Dior

29.10.15


Moja ljubav prema plavim bočicama ne jenjava. Samo se nijanse smenjuju sa godišnjim dobom. Jesen je pravo vreme za nešto tamnije i prigušenije nijanse. Dior je zaista poseban u stvaranju izuzetnih nijansi, koje plene onim "nečim drugačijim".

Ove jeseni Dior kolekcija pod nazivom Cosmopolite je oduševila prelepim komadima i raznovrsnim bojama. Iako su neke već viđene (poput Cosmopolite koji mene mnogo podseća na Diorette), neke su zaista originalne i nesvojstvene high end brendovima (poput Miror). Ali posmatrajući ih sve zajedno, nadopunjuju se i kolekciju čine kompletnom.


Dior Darling Blue je lak koji me je zainteresovao pri prvom pogledu na promo slike. Međutim, kad je stigla kolekcija probala sam lak i iz nekog razloga nisam bila sigurna da li želim da ga kupim. Plašila sam se da u gomili svojih plavih bočica imam sličan. Onda sam, na lakoholičarskoj kafi, imala prilike da ga uporedim sa drugim plavim nijansama. Shvatila sam da nemam ništa slično i uspela da dođem do poslednjeg primerka u Sephori. Bila sam presrećna zbog toga. Mada mi još uvek nije jasno zašto se uvoznik odlučuje na tako male količine...

Darling Blue bih opisala kao duboku džins plavu nijansu, sa savršenim, nešto svetlijim, plavim šimerom. Iako je Dior poznat po svom skrivenom mikrošimeru, ovog puta je on vidljiv na noktima, ne samo tokom sunčanih dana. Divan "plišani" izgled uz visoki sjaj doprinosi eleganciji laka, koji je već proglašen klasikom. 



Formula je savršena. Jedan sloj je dovoljan, ali ja nanosim dva tanka sloja. Brzo se suši i ima visoki sajaj. Preporučila bih obavezno korišćenje baze za nokte, kako bi se izbeglo moguće farbanje nokta. 

Na slikama imam sloj baze, dva tanka sloja laka i nemam nadlak.




Velika je šteta što je označen kao limited edition i nadam se da će ga Dior ponoviti. Prelep je na svetlom tenu, prelep je i na tamnom. Posebna plava nijansa koju vredi imati.

Kako vam se sviđa? Da li volite plave lakove?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

10 comments

  1. Sviđa mi se što je šimer uočljiv. :) Inače, plavih lakova nikad dosta. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikad dosta, slažem se :)

      Delete
  2. Moram da kazem da se od svih HE noviteta za ovu sezonu ovaj plavac definitivno izdvojio. Zaista je drugaciji od drugih. Odlicno ti stoji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Prelep je i drugačiji.

      Delete
  3. Takvu plavu volim da vidim na tebi jer stičem utisak da ti ona savršeno stoji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Volim sve plave, ali ova nijansa je drugačija i prelepa je.

      Delete
  4. divan je darling.. moram da priznam da me zbunjuje što ne daješ više ime posta po laku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste divan <3
      Malo promene nije na odmet :)

      Delete
  5. Prelep je! I bas ti lepo stoji :)

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe