Rapsodija u plavom

25.10.15


"Rapsody in blue"... I dalje sam u plavom raspoloženju. Ove sezone popularna boja među staklenim bočicama. Ni Chanel nije odoleo. Dve predivne nijanse su stigle u moje ruke iz veličanstvenog Milana.

Kolekcija Blue Notes de Chanel tokom avgusta se pojavila u Evropi, kod nas nešto kasnije. Dve prelepe plave nijanse kremasti Vibrato i šimerasti Fortissimo.

Kada sam videla promo slike, znala sam da moram da imam obe nijanse. Iako ne preterano originalne, ipak imaju nešto jedinstveno u sebi po čemu se razlikuju od sličnih nijansi. Fortissimo je bio moj favorit, ali gledajući Vibrato na noktima, shvatila sam da je dobro što imam oba.

Za one koji nisu ljubitelji plave boje na noktima Fortissimo izgleda kao mnogi drugi plavi lakovi. Ali, nije tako... Ovu boju bih opisala kao duboku tamno plavu nijansu sa predivnim sitnim šimerom i blagom metalik završnicom. Na prigušenom svetlu lak izgleda kao krema, ali na jasnom ili sunčevom svetlu, šimer dolazi do izražaja. Za dve nijanse svetliji, ponekad se čini čak i srebrni. Suptilni "Chanel" šimer.



Formula je dobra, klasična "šanelovska". Prvi sloj je nešto ređi. Drugim, punijim slojem se dobija prelepa boja i efekat šimera. Brzo se suši i nakon sušenja ima visoki sjaj. Zbog intezivnosti nijanse preporučujem korišćenje baze, iako se nije dogodilo da mi ofarba nokatnu ploču. 

Na fotografijama imam jedan sloj baze, dva sloja laka i jedan sloj nadlaka.




Prelepa boja za sve ljubitelje plavih. Odlično pristaje svima. I pored toga što je limitirana serija, u našim parfemerijama se još uvek mogu kupiti oba laka.

Slične nijanse (neke svetlije, neke tirkiznije, neke tamnije...) Chanel Fortissimo-u su: Essie Aruba Blue, OPI St. Mark's the Spot, YSL Bleu Cyclades, Seche Hypnotic...

Meni je prelep. Kako vam se sviđa?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

20 comments

  1. Replies
    1. Jeste, predivan je :) Slažemo se.

      Delete
  2. Imas jako lepu duzinu noktiju :) Super ti stoji i boja je fenomenalna :) <3

    ReplyDelete
  3. Iako mi se Vibrato mnogo vise dopada i Fortisimo mi je bas lep.
    Super ti stoji! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja još uvek ne mogu da odlučim koji mi je lepši od ta dva. Hvala :)

      Delete
  4. Koliko je samo prelep! A tvoje fotografije su savršene.

    ReplyDelete
  5. Prelep je :) bas ti lepo stoji <3

    ReplyDelete
  6. Izgleda kao "aruba blue" od Essija :)


    Prelijep!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemam taj Essie, ali gledajući slike po netu i čitajući recenzije, jesu slični ali ne i isti. Po opisima Essie je tamniji.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe