Jedan dan i veličanstveni Guerlain

11.10.15


Protekle nedelje imala sam bila gost na Guerlain promociji, koja je prvi put organizovana u Srbiji. Volim Guerlain kozmetiku, naročito šminku, i na jedan dan sam se osetila kao deo svetski poznate porodice. Provela sam divno podne sa prelepim Guerlain devojkama i imala sam čast da me našminka i savetuje fenomenalni Guerlain trener i make-up umetnik José Luis Yuve.

Događaj je bio organizovan u parfemeriji Glamour, Knez Mihailova. U opuštenoj i prijatnoj atmosferi, uz hladan šampanjac, udovoljila sam sebi i svom nagonu za fotografisanjem. Sve je bilo spremno i s nestrpljenjem sam čekala "svojih 5 minuta".




Omiljeni komad šminke, bez kojeg ne mogu da zamislim šminkanje, jeste Guerlain Météorites ili poznate Guerlian kuglice. Ovu priliku sam iskoristila da malo se malo bliže upoznam sa drugim proizvodima. Pažnju su mi privukli puderi Parure Gold, tečni i kameni. Oduševile su me i svetlije nijanse, među kojima sam mogla da pronađem i moju. To mi se posebno svidelo, jer većina tečnih pudera iz klase high end kozmetike su ili previše žuti ili previše narandžasti za moj ten. Tečni puder (nijansa 00 je "moja") je dovoljno lagan sa odličnom moći prekrivanja. Kameni nežene i svilene teksture u šest različitih nijansi, sa efektom matiranja.



Paleta ruževa je velika i među osam različitih serija, sigurno ćete pronaći svoju nijansu. Hidratantni, lako se nanose, dugo traju i stvaraju prijatan osećaj na usnama. 



Dok su Guerlain devojke pripremale moje lice i dok smo neobavezno ćaskale José Luis Yuve je stigao. Iznenadila sam se prirodnom pristupu Joséa, načinu na koji mi je odmah prišao i upoznao se samnom. Posle kratke priče, razmene informacija o mojoj koži, o tome šta volim a šta ne, doneo je odluku. Rekao mi je da me vidi u svetlim i prirodnim tonovima, sa blago istaknutim očima, savršenim svetlim tenom.


Igra četkicama je mogla da počne... Oduševilo me je što je tokom šminkanja davao razne savete za tretnuno stanje moje kože, opisivao šta radi i koje proizvode koristi. Strpljivo, kratko ali veoma jasno, je odgovorio na moja pitanja i pomogao prilikom nekih nedoumica.





Na kraju José je napravio moj "face chart" sa svim proizvodima koje je koristio. 



Veliko hvala na tome, jer mislim da ne bih mogla svaki zapamtiti.



Oduševljena svojim izrazom u ogledalu, shvatila sam da sam zaista dobila ono što sam želela. Svakodnevni, prirodni izgled sa savršenim tenom i blago naglašenim očima. Još jedna potvrda da je ovo "moj stil" i da tako našminkana osećam prirodnom i "svojom".



Ovo je bilo jedno divno iskustvo. Volela bih kada bi i drugi high end brendovi u Srbiji pošli sličnim stopama. Uživala sam u svakom momentu, prepuštena veštim rukama svetski poznatog Guerlain šminkera. Bogatija za još jedno iskustvo, neophodnim savetima i novim poznanstvima, napustila sam prostorija parfemerije prezadovoljna sobom.

Veliko hvala na pozivu i nadam se da će, nakon ovog prvenca, biti još mogućnosti za druženja.

Imate li vi omiljeni Guerlain proizvod ili Guerlain želje?

Hvala na čitanju. 

You Might Also Like

10 comments

  1. Odlično izabrana šminka, u skladu sa tvojom prirodnom lepotom. Došla je do izražaja boja tvojih očiju, nasuprot divnom svetlom tenu i kosi. A što se tiče Guerlain-a, i ja sam kuglica lover :) Volela bih da u budućnosti isprobam i njihove karmine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Oči su uvek posebne kod mene :) Guerlain kuglice - uvek i svuda. Ruževi su odlični, baš sam se iznenadila. Osećaj je kao labelo na usnama.

      Delete
  2. Divan makeup... prirodan.. Moja zelja su kuglice, naravno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Kuglice svi volimo :)

      Delete
  3. Nežan, sveden, i posve divan izgled. :)

    ReplyDelete
  4. Bas, bas si imala divno iskustvo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesam i nadam se da će se ovi događaji ustaliti u Srbiji, naročito kad su u pitanju high end brendovi. Predivno je sve počev od organizacije i ljudi, do samog osećaja i pažnje koja se poklanja modelu tokom "njegovog" vremena.

      Delete
  5. Divno izgleda šminka, tako prirodno i nenametljivo...Sto se liste zelja tice, sve mi se svića, teško je odlučiti se, ali ako baš moram da iyaberem, ja bih Orchidée ImpérialeThe Rich Cream...

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe