Balea proizvodi za negu tela - 6

8.10.15


Posle nekoliko meseci, ponovo su na red došli Balea proizvodi. U poslednje vreme noviteti nam stižu u nešto sporijem tempu, ali se nadam da će sezonski, ovog puta jesenji, biti dostupni i nama u Srbiji.
U ovom postu našlo se par proizvoda koji se se kod nas pojavili sa dolaskom leta i za Balein 20-i rođendan. Svaki od njih se još uvek može naći na policama DM drogerija, jer ne pripadaju grupi ograničenih proizvoda.

Najviše sam se radovala rođendanskoj liniji, pa ću sa njima i početi priču. Liniju čine gel za tuširanje losion za telo, tečni sapun za ruke, krema za ruke, šampon i dezodorans.

Iako sam veliki ljubitelj slatkastih i vanilastih mirisa, nisam odolela gelu za tuširanje sa mirisom kupine. Navikla sam da njihovi gelovi u ovakvom pakovanju budu nešto ređi. Međutim, rođendanski gel je nešto gušće teksture i predivnog osvežavajućeg mirisa. Prisutna je nota kiselkaste kupine, ni slučajno napadne, koja se nakon tuširanja ne oseti. Gel je providno ljubičaste boje, dosta gust. Lepo se nanosi i razmazuje. Koristila sam ga tokom avgustovskih vrućina, kada posle njega nisam nanosila losion ili mleko za telo. Isušivanje kože nisam primetila. Cena gela je oko 150,oo din i dolazi u količini od 300ml.


Sastav:

Water / Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Glycerin, Coco-Glucoside, Sodium Lauroyl Glutamate, Glyceryl Oleate, Inulin,    Lecithin, Polyquaternium-7, Citric Acid, Propylene Glycol, Sodium Sulfate, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Tocopherol, Parfum / Fragrance, Linalool,  Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, CI 16185, CI 42051


Proizvod koji me je oduševio toliko da sam se vratila po još jedan, jeste losion za telo sa mirisom limuna i cveta vanile. Osvojio me je miris. Baš onakav kakav volim i tražim kod ovakvih proizvoda. Slatkasto-osvežavajući. Balans između note vanile i note limuna je odličan. Može se svideti svima onima koji vole osvežavajuće, ali i onima koji vole slatkaste mirise. Losion je bele boje, ne previše guste teksture. Lako se nanosi i razmazuje, ne stvara se osećaj zaštitnog filma niti lepljivih tragova. Moja koža ga brzo upija i miris se dugo zadržava. Kako vreme odmiče nota vanile postaje izraženija. Dolazi u pakovanju od 200ml po ceni od oko 200,oo din.


Sastav:

Water / Aqua, Glycerin, Glycine Soja (Soybean) Oil, Caprylic / Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate Citrate, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Macadamia Ternifolia (Macadamia) Seed Oil, Dimethicone, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Xanthan Gum, Sodium Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Disodium EDTA, Disodium Phosphate, Sodium Cetearyl Sulfate, Parfum / Fragrance, Limonene, Citral, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate.


Ponovila sam kupovinu Balea losiona za tuširanje sa mirisom vanile i bobičastog voća. Iako nisam posebno oduševljena, priajo mi je tokom letnjih vrućina kada nisam mogla da podnesem osećaj losiona za telo na koži. Bio mi je sasvim dovoljan. Kožu nije ostavljao suvom, već mekanom i nežnom. Miris je blag, iako na prvi njuh fenomenalan, upotrebom ja na žalost ne osetim vanilu. Moj nos registruje osvežavajuće-kiselkastu notu bobičastog voća. Na žalost na mojoj koži se ne zadržava. Ne preterano gust, bledo ljubičaste boje lako se nanosi, razmazuje i ispira. Očekivala sam više zbog kombinacije mirisa. Iako je "limited edition" još uvek se može naći u prodaji po ceni od oko 200,oo din i količini od 200ml.


Sastav:

Water / Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Glycerin, Coco-Glucoside, Sodium Lauroyl Glutamate, Glyceryl Oleate, Inulin, Lecithin, Polyquaternium-7, Citric Acid, Styrene/ Acrylates Copolymer, Propylene Glycol, Sodium Sulfate, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Tocopherol, Parfum / Fragrance, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, CI 60730, CI 16185 


Najprijatnije iznenađenje je Balea kupka sa cvetom limuna i bademovim mlekom. Iako nisam navikla da leškarim u toploj kadi, uronjena u mirisnu kupku, ovoj nisam odolela. Međutim, ja je ne koristim u one svrhe kojima je namenjena, nego je koristim kao gel za tuširanje. I oduševljena sam! Ređe je gustine, pa je potrebna malo veća količina za pristojnu penu (što je razumljivo jer ipak nije gel za tuširanje). Lako se nanosi i još lakše ispira. Miris je očaravajući i jednostavno ne umem da ga opišem. Prelep je, nešto intezivniji i može smetati onima sa osetljivijom njuhom. Ne znam kako se ponaša kao kupka, ali u direktnom dodiru sa kožom nisam dobila iritacije, svrab, peckanje. Koža mi nije isušena. Odlična kupka, za svaku preporuku. Cena je oko 350,oo din za količinu od 750ml. 


Sastav:

Water / Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Glycerin, Inulin, Lecithin, Citrus Limon (Lemon) Fruit Extract, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Seed Extract, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Sine Adipe Lac, Citric Acid, Styrene, Acrylates Copolymer, Pentylene Glycol, Propylene Glycol, Decylene Glycol, 1,2-Hexanediol, Trideceth-9, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Sulfate, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Tocopherol, Parfum / Fragrance, Limonene, Benzyl Salicylate , Citral, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, CI 13015,Blue 1 / CI 42090 


Kupka je postala već jedan od njihovih omiljenih proizvoda. Zaista bih volela kada bi i losion iz rođendanske linije uvrstili u stalnu ponudu.

Da li ste probali neke od ovih proizvoda? Kakvi su vaši utisci? Preporuke za proizvode iz njihovog asortimana?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

8 comments

  1. Nisam probala ni jedan od ovih proizvoda, ali deluju fino. Treba mi nova mazalica za telo pa ću razmisliti o losionu sa mirisom limuna i vanile, kombinacija zvuči zanimljivo. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Losion je predivan. Ako ga još uvek ima, mada sam ga višala po manje prometnim DM-ovima, uzmi obavezno. Divno miriše.

      Delete
  2. Limun i cvet diiivno mirise <3 !

    ReplyDelete
  3. Koristila sam losion za tusiranje sa vanilom i bobicastim vocem i bio mi je sasvim okej. Miris je prelep. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni kod njega jednostavno nešto fali :( Šteta jer je ideja za kombinaciju fantastična.

      Delete
  4. OVaj sa mirisom vanile i bobicastog voca me bas mami :) Hmm, mogla bih da ga uzmem! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj, sigurna sam da će se utisci razlikovati :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe