Zoya Anchor Basecoat

29.9.15


Zoya u svojoj ponudi ima jedinstveni sistem proizvoda koji podrazumeva pet koraka za maksimalnu trajnost laka na noktima - Zoya Color Lock System. Njega čine skidač laka Zoya Remove+, dve baze - Anchor i Get Even, nadlak Armor, kapi za brzo sušenje Fast Drops i razređivač laka Renew. 

Proizvodi čine pet koraka koji vode ka savršenom manikiru - pripremu (odmašćivanje nokta) uz pomoć Remove+ skidača laka, zatim se nanosi sloj nadlaka (običnog ili onog za popunjavanje brazdi), dva sloja laka za nokte, sloj nadlaka i kapi za brzo sušenje (po potrebi). U ponudi se nalazi i razređivač, koji je tu ukoliko se neki od proizvoda zgusne.


Ja imam samo Anchor bazu i nju ću danas predstaviti. 


Od baze želim da pre svega da mi zaštiti nokatnu ploču i produži trajnost laka (iako ova druga stavka nije uvek presudna).  Po rečima proizvođača Zoya Anchor je trajna i fleksibilna baza koja pruža laku maksimalnu trajnost. Ova baza predstavlja vezu između nokatne ploče i laka. Sprečava krzanje i ljuštenje laka. 

Moji nokti su već prilično jaki, pa nisam u mogućnosti da komentarišem da li je baza pomaže pri njihovom učvršćivanju. Ono što mi je bitno jeste da sam primetila da sa ovom bazom svi lakovi mi traju duže (čak i Chanel lakovi, koji se ne mogu pohvaliti dugotrajnošću). Često menjam lak, skoro svaki drugi dan. Ali sam ovog puta manikir nosila duže i prijatno se iznenadila. Neki lakovi su na noktima trajali i do pet dana, uz minimalno pojavljivanje bele linije na vrhu nokta ili krzanje laka. Iz ovih razloga bih Zoya Anchor bazu opisala kao "elastičnu", jer noktima, a samim tim i lakovima, pruža fleksibilnost. Uz takvu bazu svaki manikir će trajati više dana. 

Za mene je veoma bitno da je baza "nepropusna", tj. da ne propušta boju laka i ne dozvoljava farbanje nokatne ploče. Nošenje crvenih, plavih i zelenih lakova je pravo zadovoljstvo. 


Baza je providne boje, ne preterano jakog mirisa. S obzirom da zaista produžava trajanje laka na noktima, sporo se troši. Četkica je uzana i duga, kao i kod svih Zoya lakova, i sa njom je lako raditi. Brzo se suši i može se nositi samostalno, jer pruža visoki sjaj. 

Zoya Anchor baza ima 15ml i "Big 5 free" je, tj. ne sadrži štetne supstance: Fromaldehyde, Fromaldehyde Resin, Toluen, Dibutyl Phthalate i Camphor.

Zoya Color Lock System možete kupiti kod zvaničnog uvoznika Ultra Sun. Svaki proizvod se može kupiti i posebno. Cena Zoya Anchor baze je 920,oo dinara.

Da li ste probali neki od proizvoda iz ove linije? Neke preporuke?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

15 comments

  1. Jedna od mojih omiljenih baza. Baš olakšava mazanje laka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I kod mene se brzo progurala na sam vrh omiljenih. Odlična je.

      Delete
  2. Nisam je probala ali sam o njoj čitala sve najbolje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto razloga da ona bude iduća baza :)

      Delete
  3. Replies
    1. Drago mi je da nam se utisci poklapaju :)

      Delete
  4. Nisam koristila, mada sam procitala dosta pozitivnih komentara, tako da je sigurno odlicna. :)

    ReplyDelete
  5. Nisam probala ali citam sve same pohvale :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako ti bude trebala baza, obavezno probaj ovu. Odlična.

      Delete
  6. Definitivno je i moja omiljena baza. :)

    ReplyDelete
  7. Nisam je do sada koristila, ali planiram jer sam cula dosta lepih komentara o njoj.
    Fashion and style

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da te neće razočarati i da ćeš biti zadovoljna. Javi utiske.

      Delete
  8. Kupila Zoyu i Poshe top coat u isto vreme. Namazala nokte 2 puta do sad upotrebljavajuci i jedan i drugi.
    Prvi put sa Maxfactor lakom koji je sutradan poceo da se skida u komadima a drugi put sa Malena lakom (koji mi je letos stajao na noktima po 7dana bez koriscenja baze i nadlaka) koji se isto tako poceo ljustiti posle 2 dana! Bila sam zapanjena kako sam lak bukvalno oljustila sa svih noktiju! Nokti cisti bez upotrebe acetona- To jos nisam dozivela!! Ne znam sta je konkretno problem jer su i Zoya i Poshe novi u mojoj manikir rutini pa ne mogu da procenim koji od njih pravi problem. Nekako bih rekla da je Zoya jer su mi nokti u potpunosti bili cisti nakon sto sam ih "oljustila". Ni traga od baze na noktima...
    Koje je tvoje misljenje o ovome? Poz,
    Maja

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe