OPI St.Mark´s the Spot

9.9.15



OPI jesenja kolekcija za tekuću 2015.godinu nosi jednostavan naziv Venice. Već neko vreme za mene OPI nema inovacija i teško mi je naterati se da pregledam nove kolekcije. Ali kako to uvek biva, kada vidim plavo, ljubičasto i tirkizno moja pažnja je kupljena.

Ne preterano originalne boje, Venice kolekcija ima petanest različitih nijansi, među kojima su tri limited edition. Među njima svako za sebe može pronaći makar jednu bočicu koju će poželeti da ima, bez obzira da li broji malu ili veliku kolekciju. Na slici lakovi koji su deo limitirane serije su označeni žutom zvezdicom.


Naravno, St.Mark´s the Spot je onaj za koji sam se uhvatila bez razmišljanja. Na prvi pogled su mi se svideli i Venice the Party?, I Suzi Mio i Gelato on my Mind. Ali poređenjem sa nekim drugim nijansama od njih sam odustala.

OPI St.Mark´s the Spot je lak predivne kraljevsko plave nijanse sa srebrnim stinim šimerom. Pod određenim uglom lak dobija primese hladno ljubičaste nijanse, koje su više izažene u bočici nego na noktima. Iako bi mnogi završnicu ovog laka opisala kao sedefastu zbog krajnjeg izgleda i kombinacije boje i šimera, njegova završnisa je metalik. Iako sam se sa sličnim lakovima susretala, ipak St.Mark´s the Spot je prelep i na sebi svojstven način drugačiji.



Iako je formula nešto ređa, dva sloja su dovoljna za punu boju i prelepi efekat. Potrebno je da se prvi sloj u potpunosti osuši pre nanošenja drugog, da ne bi došlo do povlačenja. Nakon sušnja lak ima prelep sjaj specifičan za metalik nijanse. Ukoliko se namaže i sloj nadlaka za visoki sjaj, lak dobija fenomenalnu dimenziju i prelepi efekat. Preporučujem korišćenje baze, zbog mogućeg bojenja nokta (plave nijanse su specifične po tome).

Na slikama imam sloj baze, dva sloja laka i jedan sloj nadlaka.




Iako ne previše originalna OPI St.Mark´s the Spot je zaista prelepa nijansa vredna pažnje. Iako imam mnogo plavih lakova u kolekciji, nisam se pokajala što sam i ovu bočicu uvrstila u nju.

Kako vam se sviđa? Preporuke za neke slične nijanse među jeftinijim brendovima?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

12 comments

  1. Kako mu je dobar šimer. :)

    ReplyDelete
  2. Kako lepo izgleda na suncu. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divan je na suncu. Tako me je i osvojio.

      Delete
  3. Teško je odoleti ovakvoj boji i finišu. Privlačan je i Venice the Party.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Venice the Party je jako lep, ali nešto me je odvratilo od njega, pa ostadoh samo na ovoj bočici.

      Delete
  4. Uistinu nije baš originalna boja, ali je lepa i mogu da zamislim suknju ove boje ili čak kaput. To bi bilo pravo osveženje. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaput ove boje bi bio pravi bum. Već sam ga zamislila i kao odevni komad bi bio sjajan. Još kad bi ga stvarno negde bilo...

      Delete
  5. uh, lepši je i neobičniji nego što sam očekivala!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je jako lep. Iako sam ga poredila sa drugim plavcima koje imam, nisu slični, što me je posebno obradovalo.

      Delete
  6. Divan je, morala sam da ga uzmem. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti, ja i plavci - nemoguća misija :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe