Noviteti - Avgust ´15.

6.9.15



Avgust je mesec kada nam polako stižu nove kolekcije i novi proizvodi, namenjeni jesenjem periodu godine. Onda dolazi septembar kada su parfemerije i drogerije pune noviteta i kada kreće napad na novčanik.

Balea ove godine slavi 20 godina. Tom prilikom su se u prodaji pojavili novi proizvodi. Nisam odolela i kupila sam gel za tuširanje sa mirisom kupine i losion za telo sa mirisom limuna i cveta vanile. Losion mi se izuzetno svideo te sam se vratila po još jednu tubu. Cena gela za tuširanje je oko 150,oo din, a losion je oko 200,oo din. Pored ova dva proizvoda povodom godišnjice kolekciju čini tečni sapun za ruke (179,oo din), krema za ruke (199,oo din), šampon (189,oo din) i dezodorans (175,oo din). Ponovo sam kupila Balea losion za tuširanje sa mirisom vanile i borovnice. Nova Balea kupka sa cvetom limuna i bademovim mlekom je novo otkriće i obožavam je. Cena kupke je oko 350,oo din, ali za količinu od skoro litre kupovina se isplati. Svaka preporuka za losion i veliku kupku.


Prijatelji koji vas dobro poznaju znaju koje suvenire sa putovanja da odaberu, kako bi vas najviše obradovali. Pored magneta koje skupljam, ni kozmetika koja je nedostupna u Srbiji nije na odmet. Korres gel za tuširanje sa mirisom vanile i cimeta. Sjajno mirišu, ali ih još uvek nisam koristila. O Korres kozmetici za negu tela sam čitala samo pohvale, pa dosta očekujem.


Par neizostavnih Vichy proizvoda za negu lica. Vichy Aqualia Thermal Light krema za predstojeće tople dane jeseni. Omiljeni letnji piling Vichy Normaderm Gel Exfoliant. Nova Vichy Purete Thermale micelarna voda za čišćenje lica čije isprobavanje jedva čekam i  nadam se da je dobra koliko i stari proizvod (koji se još uvek može naći na policama nekih ovlašćenih apoteka).


Stigla je Maybelline Baby Lips Electro kolekcija. Od ukupno šest nijansi, kod nas su dostupne četiri. Na žalost, Fierce N Tangy (žuti) i Minty Sheer (zeleni) nisu se našli u našoj prodaji. Cena u DM drogerijama je oko 250,oo din. Naravno, morala sam da uzmem sve nijanse.


Svima je poznata moja opsesija MAC ruževima, koje izuzetno volim. Tokom avgusta častila sam se jednom jesenjom nijansom MAC Quelle Surprise koji je limited edition iz kolekcije Veluxe-a-Trois. Cena mu je oko 2800,oo din. Ne znam da li je još uvek dostupan, ali sličan njemu je MAC Rebel koji je u stalnoj postavci. Drugi ruž je MAC Little Buddha, koji je sada u stalnoj postavci i ako se dobro sećam njegova cena je oko 2400,oo din.



Dobila sam željenu Zoya Anchor bazu za nokte. Testiranje je u toku, pa uskoro očekujte i recenziju kako ove, tako i grupnu recenziju još nekih baza za nokte koje sam koristila.


Još jedan plavi lak je postao deo moje kolekcije. U pitanju je OPI St.Mark´s the Spot iz OPI kolekcije Venice za jesen 2015 godine. Pored još dve nijanse, ovaj plavac je limited edition, ali i pored toga cena je ista kao i svim ostalim OPI lakovima (u Prima apotekama) 1200,oo din.



Sve u svemu sam zadovoljna svojim kupovinama, a još više poklonima.

Da li ste vi bili umereni ili ste dali sebi malo oduška povodom avgustovskih kupovina?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

14 comments

  1. Fini noviteti. Jako mi se sviđa boja tamnijeg MAC ruža, a OPI plavac deluje divno. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. MAC tamniji ruž je MAC Quelle Surprise i prelep je. OPI je fenomenalan.

      Delete
  2. Divni noviteti, najviše mi se OPI dopada, obožavam plave lakove za nokte :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Ja obožavam plavo na noktima. Uhvatila me neka plava faza već duže vremena i ne pušta me.

      Delete
  3. Odlični noviteti! Korres me najviše zanima pa se nadam da ćeš napisati koju riječ tim gelovima. ;))
    MAC ruževe neću niti komentirati koliko su lijepi <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga. Hoću sigurno, ako ne na blogu onda na fb u par rečenica sigurno. MAC je ipak MAC :D

      Delete
  4. Divni noviteti naročito mala Balea šarena vojska :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Svi Balea proizvodi na ovoj gomili su me oduševili. Neke sam već potrošila. Uskoro post o ovoj gomili :D

      Delete
  5. Divni noviteti Mac karmini su prelepi. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Ruževi su prelepi i zaista vrede svaki dinar.

      Delete
  6. Lepi su ti noviteti :)) MAC Quelle Surprise je odlična nijansa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Lepši mi je od Rebel, za sad. Mada kako sam krenula verovatno ću i Rebel da udomim :D

      Delete
  7. Divni noviteti ♥ Zoya baza me jako zanima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Za sad mi se baza jako sviđa.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe