Miracle from Garnier

24.9.15



Krajem prošle godine sam na testiranje dobila Miracle Skin Cream dnevnu kremu za lice i Miracle Eye Cream kremu za područje oko očiju. Na prvo probanje shvatila sam da će isprobavanje ove dve kreme u mom slučaju biti komplikovano. Par meseci kasnije sam dobila i noćnu kremu iz iste linije Miracle Sleeping Cream.

Korišćenjem dnevne kreme i kreme za područje oko očiju, proizvođač obećava trenutni i dugoročni efekat. Po nanošenju krema ublažava nepravilnosti na licu i kožu čini vidljivo mlađom. Nakon duže i redovne upotrebe bore se umanjuju a koža lica je čvršća i poboljšana. Obe kreme imaju formulu obogaćenu pigmentima. Pri razmazivanju iz bele boje prelaze u toniranu i prilagođavaju se boji kože. Obogaćene su anti-age kompleksom koji uključuje vitamin B, ekstrakt argana, LHA i retinyl palmitate. Miris krema je za mene intezivan i zadržava se neko vreme na koži. Onima sa osetljivim čulom mirisa može biti neprijatno. 

Za moj izuzetno svetao ten teško je pronaći odgovarajuću toniranu kremu. Većina je žuta, narandžasta ili tamna. Obe kreme sam probala istog dana kada sam ih dobila i shvatila da su za mene izuzetno tamne i imaju narandžasti ton. Ostavila sam ih za topliji period godine kada me malo sunce dotakne. Čak ni tad, boja jednostavno nije odgovarala mom tenu. Kremu za područje oko očiju sam mogla koristiti i nadograđivati, ali kremu za lice nisam.

Zato sam ovu recenziju uradila u saradnji sa prijateljicom Jelenom, koja ima taman ten i normalno do masnu kožu lica. Potpuna suprotnost meni. Ja sam koristila kremu za područje oko očiju, kao i noćnu kremu, dok je ona koristila dnevnu kremu za lice.


Miracle Skin Cream dnevna krema za lice dolazi u beloj neprovidnoj ambalaži i količini od 50ml. Cena kreme je oko 900,oo din u Lilly i DM drogerijama. Krema sadrži zaštitni faktor SPF 20, što olakšava korišćenje šminke. Proizvođač obećava vidljive rezultate već nakon 28 dana.

Jelenini utisci:

"Tokom leta moja koža lica je normalna sa nešto aktivnijom i masnijom T zonom. Iako me zimi prate pojedini suvi pečati i perutanje istih, tokom leta to nije slučaj. Koža lica mi nije podložna aknama i bubuljicama. Imam taman ten i pri tom lako pocrnim. Ne koristim puno šminke u ovom periodu godine, pa sam lako dogovorila sa Jelenom u vezi testiranja ove kreme. Kremu sam koristila više od mesec dana, što smatram dovoljnim periodom za prve rezultate. Koristila sam je svako jutro na čisto lice. Lako se nanosi i razmazuje. Potrebna mi je mala količina za celo lice. Nakon utrljavanja, krema polako iz "bežkaste" prelazi u žuto-narandžastu nijansu. Iako imam taman ten, kremu sam morala pažljivo da nanosim kako se ne bi video prelaz lice-vrat. Iako tonirana, krema nema veliku moć prekrivanja. Rekla bih da blago ujednačava ten i daje blistavost licu. Dešavalo mi se da se u brzini nanošenja pigment zadrži u porama, što tokom dana dolazi do izražaja u vidu sakupljenog viška.

Zaposlena sam i imam klasično radno vreme od 9 do 17h. Nakon tog vremena lice je izgledalo isto kao i nakon momenta nanošenja kreme, sem malo pojačane aktivnosti T zone. Posle duže upotrebe mogu reći da mi je koža lica lepo hidrirana, mekana, elastična. Krema mi nije izazvala dodatne iritacije ili bubuljice. 

Volela bih kada bi krema imala nekoliko nijansi, umesto jedne, jer je ova ipak nešto tamnija i teško se može opisati kao univerzalnom. Mislim da je krema pogodnija za normalno do masnu/kombinovanu kožu lica i da za suvu kožu nije dovoljno hidratantna, pri tom može da istakne sve nepravilnosti."

uzorak kreme na mojoj koži, gde se vidi koliko je tamna za moj ten
Sastav:

Water / Aqua, Glycerin, Ethylhexyl Salicylate, Niacinamide, Dimethicone, Alcohol Denat, Octocrylene, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Isopropyl Isostearate, Phenylbenzimidazole Sulfonic Acid, Behenyl Alcohol, Triethanolamine, Phenoxyethanol, Polyacrylamide, Parfum / Fragrance, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/Steareth-25 Methacrylate Crosspolymer, Disodium Stearoyl Glutamate, Octyldodecanol, Cetyl Alcohol, Dimethicone, Titanium Dioxide, Mannitol, PEG-100 Stearate, PTFE, Dimethiconol, C13-14 Isoparaffin, Cetearyl Alcohol, Tocopheryl Acetate, Ascorbyl Glucoside, Panthenol, Arachidyl Alcohol, Hydroxypropyl Tetrahydropyrantriol, Propylene Glycol, Capryloyl Salicylic Acid, Disodium EDTA, Laureth-7, Zea Mays Starch, Carbomer, Cetearyl Glucoside, Zingiber Officinale (Ginger) Root Extract i, Retinyl Linoleate, Stearic Acid, Alumina, Hydrogenated Lecithin, Linalool, Silica (Nano), Benzyl Salicylate, Limonene, Hydrolyzed Rice Protein, Benzyl Alcohol, Methylisothiazolinone, Geraniol, Citral, Titanium Dioxide/CI 77891, CI 77492, CI 77499 



Miracle Eye Cream kremu za područje oko očiju dolazi u neprovidnoj tubici i količini od 15ml, po ceni od oko 900,oo din. Sviđa mi se što je otvor na tubi mali, pa se lako dozira potrebna količina. 

Kremu sam koristila u periodu nešto više od mesec dana. Zadržala sam je za sebe, jer imam tamne plavo-ljubičaste urođene podočnjake, u cilju njihovog blagogo vizuelnog ublažavanja. Kako je i ova krema bogata pigmentima, prilikom razmazivanja dobijamo toniranu nijansu. Nijansa ove kreme je nešto blaža u odnosu na nijansu kreme za lice.

Moja koža lica je suva i područje oko očiju je još suvlje. Ova krema, iako nešto gušća i teža od kreme za lice iz iste linije, lako se razmazuje. Ipak nije dovoljno hidratantna, što je meni potrebno za ovu regiju. Koristila sam dodatnu negu skoro svaki dan, kako bih nahranila kožu. Iako svoje podočnjake nikada nisam uspela u potpunosti prekriti ni jednim korektorom, ma koliko on dobar bio, to nisam očekivala ni od ove kreme. Veće bore oko očiju nemam, pa ne mogu komentarisati učinak kreme na njih. 

Mislim da bi ova krema bila idealna za sve one sa normalnom ili masnom kožom lica, ukoliko ne zahtevaju dodatnu hidrataciju kože.

uzorak kreme na mojoj koži
Sastav:

Water / Aqua, Glycerin, Ethylhexyl Salicylate, Octocrylene, Dimethicone, Isopropyl Isostearate, PTFE, Alcohol Denat, Dimethicone/ Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Behenyl Alcohol, Phenoxyethanol, Polyacrylamide, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/Steareth-25 Methacrylate Crosspolymer, Disodium Stearoyl Glutamate, Cetyl Alcohol, Mannitol, PEG-100 Stearate, Argania Spinosa (Argan) Kernel Extract, Dimethiconol, C13-14 Isoparaffin, Cetearyl Alcohol, Methylparaben, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Arachidyl Alcohol, Capryloyl Salicylic Acid, Retinyl Palmitate, Disodium EDTA, Laureth-7, Zea Mays Starch, Carbomer, Cetearyl Glucoside, Sodium Cocoyl Glutamate, Zingiber Officinale (Ginger) Root Extract, Hydrogenated Lecithin, Silica (Nano), Hydrolyzed Rice Protein, Citral, Titanium Dioxide/CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499



Miracle Sleeping Cream noćna krema za lice dolazi u elegantnoj teget neprovidnoj teglici i količini od 50ml. Cena ove kreme je oko 900,oo din. Krema sadrži LHA, adenozin, albiciju, hijaluronsku kiselinu, ekstrakt ruskusa i ulje jojobe, kao i esencijalno ulje lavande. Proizvođač opisuje kremu kao proizvod sa inovativnom formulom i aktivnim sastojcima koji umanjuju znake umora svojim delovanjem tokom noći. Ujutru lice izgleda odmorno, koža je glatka, sveža i blistava. Sa dužim korišćenjem umanjuju se znaci umora i lice vidno izgleda mlađe. 

Krema je specifične teksture, sa kojom do sad nisam imala susreta. Proizvođač je opisuje kao "memorijsku". Ja bih je jednostavno opisala "kao gelastu, ali ne u potpunosti". Krema je boje slonovače i nešto intezivnijeg, ali nikako neprijatnog mirisa. Lako se nanosi i razmazuje, ne ostavlja tragove niti filtere. Moja suva koža je brzo upija i ujutru je glatka i nežna, ništa masnija u T zoni po ovim vrućinama nego inače. Za ovaj period godine, prijatno me je iznenadila i sasvim zadovoljila moje kriterijume, s obzirom da dodatnu negu u vidu seruma i ulja po visokim temperaturama nisam koristila. 

Ovu kremu mogu opisati kao univerzalnu i mogu je koristiti devojke/žene sa suvom, normalnom i mešovitom kožom, uz dodatnu negu ukoliko je potrebna (što je češći slučaj ukoliko je starosna granica 35+). Međutim, izrazito suvoj i dehidriranoj koži samostalno korišćenje ove kreme neće biti dovoljno.


Sastav:

Water / Aqua, Dimethicone, Glycerin, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Hydrogenated Castor Oil Dimer Dilinoleate, Propanediol, Alcohol Denat, Caprylic / Capric Triglyceride, Cetyl Alcohol, Cetyl Hydroxyethylcellulose, Octyldodecanol, Adenosine, Albizia Julibrissin Bark Extract, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Capryloyl Salicylic Acid, Caprylyl Glycol, CI 16035, CI 19140, Citronellol, Darutoside, Disodium EDTA, Disodium Phosphate, Geraniol, Lavandula Hybrida (Lavandin) Oil, Limonene, Linalool, Methylparaben, Poloxamer 338, Polysorbate 60, Ruscus Aculeatus Extract / Ruscus Aculeatus Root Extract, Silica, Sodium Acetate, Sodium Hyaluronate, Sodium Nitrate, Xanthan Gum, Parfum / Fragrance


Svi proizvodi Miracle linije, po meni su namenjeni prvenstveno normalnoj do mešovitoj koži, bez nepravilnosti i većih problema i mlađoj populaciji. Moju svaku preporuku ima Miracle Sleeping Cream noćna krema za lice, koja mi se pokazala i više nego dobrom tokom toplih letnjih noći.

Da li ste probale neku od ovih krema i kakvi su vaši utisci?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

10 comments

  1. Nisam probala nijednu, ali najvise mi se dopada upravo nocna krema najvise zbog toga sto je univerzalna i cini mi se da je bas pogodna za mesovitu kozu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noćna krema je zaista dobra i ima moje preporuke. Više je univerzalnog tipa, nego što je usmerena na neki poseban tip kože i većini može odgovarati, uz korišćenje seruma, ulja isl. ili bez.

      Delete
  2. Nisam probala. Ali kad bih se trebala odlučiti, kupila bi noćnu jer mi je koža normalna do mješovita i vjerujem da bi radila posao na njoj :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noćna je dobra krema. Ako nemaš posebne zahteve kože, može ti biti dovoljna.

      Delete
  3. Nisam probala ni jednu od ovih ali bih mogla ovu nocnu kremu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Većina je oduševljena noćnom kremom :)

      Delete
  4. Nisam ni ja probala ove kremice ali bas super deluju :) kad potrosim moje zalihe moracu da pazarim neku od ovih :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da će ti neka od njih odgovarati i da ćeš biti zadovoljna.

      Delete
  5. U potrazi sam za dobrom kremom za oko očiju, super recenzija!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako nemaš suvo područje oko očiju, krema će ti biti dobra. U suprotnom, nije hidratantna u dovoljnoj meri, pa ti može zatrebati dodatna nega, kao i meni.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe