Dior i pastelno žuto

12.9.15



Dior Tie Dye kolekcija za leto 2015 na žalost nije bila dostupna u Srbiji. Na promo slikama mi ništa nije izgledalo privlačno, sem jedne male žute staklene bočice koja je obećavala. Dior Sunwashed je postao moj predmet želja, ali doći do njega u trenutku njegove aktuelnosti, meni nije bilo moguće. Ali kada sam to najmanje očekivala, moja najdraža Vedrana je spremila mali rođendanski paketić iznenađenja. Mom oduševljenju i mojoj sreći nije bilo kraja. Hvala ti do neba <3

Pored ovog, kolekcija broji još dve pastelne nijanse i jedan specifićan nadlak. Ali, Sunwashed je zvezda.


Velika je ponuda različitih nijansi i završnica žutih lakova, među skoro svim brendovima. Žuta je topla boja i neretko većina žutih lakova odgovara samo ženama sa toplim tenom i toplim podtonom. Nama hladnima žuta na laska. Neretko umrtvi ruke, a koža oko noktiju i uopšte koža šake dobija izrazito crveni podton. To nije laskavo. Retki su žuti lakovi koji su prava mera žutog ali hladnog. Iz tih razloga ovo je moj drugi žuti lak u kolekciji (pored ovog imam i toplu Chanel Mimosa kojoj nisam mogla odoleti i retko je nosim).

Dior Sunwashed je opisan kao mlečno žuta nijansa. Svetao, ali dovoljno hladan. Zaista mi se sviđa njegov izgled na mojim rukama. Ne doprinosi crvenilu i odlično se slaže sa mojim bledilom. Sadrži već nadaleko poznati sitan Diorovski šimer, koji je vidljiv u bočici, ali ne i na noktima (sem ukoliko iste ne posmatrate pod nekim suludim uglom). Naravno, to ne umanjuje njegovu lepotu.



Tokom 2014. godine Dior je promenio formulu svojih lakova. Od tada su oni među mojim miljenicima i polako sam im se vratila. Žuti lakovi su često problematičnih formula, pa tako ni Sunwashed nije izuzetak. Ne mogu reći da je gušći ili ređi od ostalih, samo nešto komplikovaniji za rad. Potrebno je pronaći pravu meru količine laka na četkici i veličine nokante ploče, kako bi mazanje proteklo bez problema. Prvi tanji sloj i drugi puniji daju punu boju i jednakost. Isto će učiniti i tri tanka sloja, ali za taj poduhvat je potrebno odvojiti malo više vremena. Sporije se suši, ali je poželjno drugi sloj naneti tek kada se prvi u potpunosti osuši. Lak je visokog sjaja, ali ja ipak koristim nadlak - brzosušeći.

Na slikama imam sloj baze, dva sloja laka i jedan sloj nadlaka.




Malo je reći da sam se u ovu nijansu zaljubila i da Dior Sunwashed obožavam. Ukoliko ste lakoholičarski zaluđenik, poput mene, a pri tom ste hladnog tena i naletetite negde na putovanjima na ovaj lak, ne oklevatje i bez razmišljanja ga vratite sa sobom u Srbiju. Teško je naći žutu nijansu koja je savršena.

Pravi djup za ovaj lak ne znam, jer žuta nije moj fokus. Većina onih sa kojim sam se susretala su tople nijanse. Ako znate neki, nebitan je brend, molim vas da podelite informaciju. 

Kako vam se sviđa?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

14 comments

  1. Savrsen je! Zute lakove volim i omiljeni su mi ovi svetliji koji nemaju primese crvene boje u sebi. Takve rado nosim. Caja je dobro odabrala jer ti ova nijansa savrseno stoji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Caja je divna jer ga je našla za mene <3 Hvala puno, savršen je toliko da boli :D

      Delete
  2. Meri, nije Caja birala - Jeca je znala šta joj odgovara i drago mi je što sam bila u prilici da joj to i donesem. :D
    Jeco, zaista ti lepo stoji i, bez obzira na tipično nezgodnu formulu žutaća, ne vidi se da si imala ikakve muke sa njim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno najdraža moja <3 I sama znaš, iskustvo kod mazanja je sve. U ovom slučaju i živci.

      Delete
  3. Zaista lepo izgleda. :)

    ReplyDelete
  4. Stvarno je vrhunski!
    https://spersonally.wordpress.com

    ReplyDelete
  5. Boja je divna, odlicno izgleda. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedan od najlepših žutih lakova ikada.

      Delete
  6. prelep je, i tebi odlično stoji!

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe