Biser zbog kojeg sam zavolela belo

27.9.15



Chanel Intermezzo je lak koji sam dugo priželjkivala i tražila na svakom putovanju u svakoj parfemeriji na koju sam naletela. Svaka moja potrega se završavala bezuspešno. Kada je završio na listi "nemogućih želja" sreća mi se osmehnula i konačno je bio moj. Iako je kupljen kao polovan, bez kutije i malo korišćen, to nije umanjilo moju želju i ljubav. Bila sam presrećna što je konačno deo moje kolekcije.

Intermezzo je povučena nijansa. Mislim da je to velika šteta jer je originalan, drugačiji i poseban. Bio je deo Chanel kolekcije za jesen 2009. godine, pod jednostavnim nazivom, Venice. U ovoj kolekciji se našla i još jedna prekrasna nijansa - Gondola, koja tekođe više nije dostupna u radnjama.


Intermezzo je ono što bi nazvali "ledeno beli" lak sa predivnim bebi roza odsjajem. Preliv je više primetan u bočici na svetlu. Na noktima bela nijansa se preliva u roza tonovima sa prelamanjem svetlosti, što lak čini interesantnijim, a šake prefinjenim. Nekada se čini da je lak jednostavno beo, a nekada da sadrži sitnu roze dijamantsku prašinu.



Ono što mi se ne sviđa kod ove nijanse je njena formula. Lak je težak za mazanje, iako nije ni gust ni redak. Sporo se suši pa manikiru treba posvetiti vreme i strpljenje. Sa dva punija sloja se postiže njegova prava boja i efekat, ali dva punija sloja zahtevaju prilično vreme sušenja. Sa tri tanka sloja se postiže isti efekat, a vreme sušenja između slojeva je znatno kraće. Mrtvi deo nokta je vidljiv nakon nanošenja i formula laka ne predviša potpuno prekrivanje ovog dela. Suši se sa prigušenim sjajem, ali korišćenjem nadlaka i dobijanjem visokog sjaja Intermezzo postaje još lepši.

Na slikama imam sloj baze, tri tanka sloja laka i jedan sloj nadlaka. 





I pored svih mana Chanel Intermezzo je jedan od najlepših lakova koje sam ikada videla. Nežan, suptilan, jednostavan, a opet kompleksan. I pored teške formule treba mu pružiti šansu i odvojiti vreme za njega. On to zaslužuje.

Kao djup nijanse na internetu se provlače dve OPI Fit For a Gueensland i Flormar 21. Mada mislim da su obe ove nijanse povučene, ali nikada nije na odmet potražiti ih jer nikad se ne zna gde može da postoji neka zaturena bočica makar jednog primerka...

Kako vam se sviđa? Jel imate neke druge predloge za "djupove" ili slične lakove?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

12 comments

  1. Tebi ovakve hladne nijanse zaista dobro stoje. Samo smatram da Chanel, s obzirom na cenu, mora da ponudi savršeno mazanje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hladna ja, hladni lakovi, svi hladni kao led :D I ja skontah da hladne nijanse odlično nosim, ali ne vredi... Isuviše je boja da bih se ograničila samo na one hladne. Slažem se za Chanel stavku, ali znaš me :D

      Delete
  2. Artdeco u ovogodisnjoj zimskoj kolekciji ima jednu slicnu nijansu, samo sto bela ima zeleni tint. Mislim da ce ti se dopasti. Art Couture Nail Lacquer u nijansi 04. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bela sa zelenim? To mi se čini interesantnim. Nisam do sad gledala Artdeco lakove, ali ovako nešto smućkano me zaintrigiralo. Hvala :)

      Delete
  3. Rozi odsjaj ga čini baš posebnim. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je Chanel šmek, koji njihove lakove čini posebnima i zbog kojeg se zaljubiš u njih.

      Delete
  4. obožavam ga, stvarno je poseban

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da delimo utiske :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe