Akvabent aktivni kiseonik i NeutralActive 12 dezodorans

17.9.15



Aktivni kiseonik (ne znam ko je bio poizvođač) sam prvi put koristila pre nekoliko godina kada mi se celo lice osulo sitnim potkožnim bubuljicama. Nakon saniranja tog problema nisam se više susretala sa ovim proizvodom.

Ovog leta usled velikih vrućina i hormonskih turbulencija, koža tela mi se značajno promenila. Postala je suvlja nego što inače jeste, naročito ispod kolena i na rukama ispod lakata. Sitni osipi, perutanje, nepodnošljivi svrab su postali stalni pratioci. Zbog visokih temperatura nisam mogla koristiti mleko za telo, jer pored toga što ga koža nije upijala, dodatno sam se znojila što je izazvalo dodatne iritacije.

Najveći problem je bila depilacija. Bilo da sam koristila depilator ili vosak, iritacije su bile nesnosne. Veliki broj sitnih i nešto manje onih krupnijih bubuljica, koje su često dolazile do stadijuma zapaljenja i gnojenja. Urasle dlake su postale česte. Svrab je bio nepodnošljiv. 

Odlučila sam da probam uklanjanje dlačica brijačem i da nakon svakog brijanja koristim Aktivni kiseonik za dezinfekciju. Pri tom sam prestala da koristim losione, kreme i mleka dok mi se koža u potpunosti ne oporavi. Moram da priznam da je bilo neprijatno, ponekad i bolno, uklanjati dlačice brijačem dok je koža iritirana. 


Akvabent Aktivni kiseonik sam koristila ne samo nakon depilacije, nego nekoliko puta dnevno. Kako su temperature rasle, nisam se razdvajala od ove bočice. Ponekad sam je držala u frižideru i hladna tečnost mi je jako prijala. To je doprinelo da se svi problemi sa kožom na nogama povuku za desetak dana. Nakon svega ostale su mi smo dve male flekice u vidu ožiljaka. 

I dalje koristim brijač, ali ću uskoro pokušati ponovo sa depilatorom. Ukoliko se iritacije ne ponove, brijaču se ne vraćam. Ali i dalje ću za dezinfekciju i umirenje kože koristiti aktivni kiseonik. 

Akvabent aktivni kiseonik je kozmetički proizvod. Primena proizvoda je zaista široka i može se koristiti i u medicinske svrhe. Koristi kao tretman za umirivanje raznih reakcija na koži - alergije, bubuljice, opekotine, otečenost... Koristi se i kao dezinfekciono sredstvo - otvorenih rana, posekotina, nakon depilacije/brijanja... Deluje lokalno, ne peni i ne pečeIma specifičan i blagi miris koji podseća na sirće, ali se ne zadržava na koži.

Mnoge devojke i žene koje imaju problema sa aknama i bubuljicama, na licu ili telu takođe koriste kao pomoć u regulaciji i otklanjanju istih. I prezadovoljne su! Neke ga koriste i kao tretman lica. Nanose ga direktno ili putem natopljene gaze, koju ostavljaju nekoliko minuta da deluje. Ja nemam problema sa bubuljicama, ali sam tokom leta volela da lice osvežim hladnim aktivnim kiseonikom. Iako su vrućine prošle još uvek koristim aktivni kiseonik i jedna bočica mi uvek stoji na stolu, na dohvat ruke.

Sastav:
Aqua Purificata > 98%, Active Oxygen 0,04% (m/m)

Akvabent aktivni kiseonik dolazi u bočici količine 200g. Bočica je bela, ali donekle providna pa se lako uoči količina preostalih proizvoda. Pumpica je odlično urađena i lako je upravljati raspršenim mlazom. Pohvalila bih postavljanje zaštitne trakice preko poklopca. Kod ovog proizvoda mi se posbeno sviđa njegova jednostavnost za upotrebu i višestruka upotreba. Preporučila bih ga obavezni proizvod namenjen za svakoga bez obzira na godine. 


Pored aktivnog kiseonika, imala sam prilike da probam i NeutralActive 12 dezodorans. Dezodorans je pravljen da bude što jednostavniji, sa što manjim brojem komponenata. U pitanju je tečni dezodorans bez aluminijuma, konzervansa i alkohola. Poseban je zbog toga što ne psrečava znojenje, ali neutrališe neprijatne mirise. Namenjen je osetljivoj koži. Nanosi se na čistu kožu i potrebno je da se dezodorans nakon nanošenja osuši. Neutralnog je mirisa i aktivan je 12 sati.

Kako je u pitanju tečnost nerealno je očekivati da će proces znojenja biti zaustavljen ili makar usporen. Nisam osoba koja se preterano puno znoji, ali kako je vrelo leto iza nas znojili smo se svi. Tuširala sam se nekoliko puta dnevno i svaki put nakon, koristila ovaj dezodorans. Ono što me je iznenadilo jeste da nisam osećala miris znoja, iako se jesam znojila. Oduševila sam se jer se ovaj proizvod može često koristiti, pa sam ga neretko nosila sa sobom. Velika prednost je zaista ta što nema mirisa i ne ostavlja tragove na odeći, nakon što se osuši na koži.

Sastav:
Aqua Purificata, Sodium Carbonat, Carbon Dioxide

Akvabent NeutralActive 12 dezodorans dolazi u maloj bočici i količini od 70ml, koja je prilično izdašna. Pumpica je odlična i isto se ponaša kao i kod aktivnog kiseonika. Ne znam kako bi se ponašao kod osoba sa pojačanim problemom znojenja, koji prati neprijatan miris. Ali svakako vredi probati.


Akvabent aktivni kiseonik je u redovnoj ponudi u svim Lilly apotekama u Srbiji sa cenom od 589 dinara. Pored Lilly apoteka Akvabent kiseonik se može naći i u većem broju apoteka u Beogradu, dok je u drugim gradovima nešto manje zastupljen. Najpovoljnije se može naći u Srbotrade apoteci po ceni od 445 dinara.

Što se tiče dezodoransa njegova dostupnost je ograničena na Beograd i to na par apoteka:

Apoteka VANAFARM, ul. Nehruova 51 (cena: 557 din)
Apoteka SOFIJA, ul. Omladinskih brigada 65, (cena: 580 din)
Apoteka MAJANA, ul. Omladinskih brigada 65v,  
Apoteka VANAFARM, ul. Katanićeva 24, Vračar, (cena: 557 din)

Da li ste imali prilike da koristite aktivni kiseonik ili dezodorans? Kakvi su vaši utisci?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

4 comments

  1. Koristila sam ovaj proizvod zbog nekih bubuljica na nogama,pa mi je pomogao,sada ga duze vreme ne koristim,nemam ga,ali stvarno vredi imati ga u kuci,pa cu se potruditi da ga nabavim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odličan je Aktivni kiseonik. Smatram da je to proizvod koji vredi uvek imati u kući, jer pomaže u mnogim situacijama.

      Delete
  2. Nisam koristila ni jedan od ova dva proizvoda, ali dezodorans mi deluje zanimljivo. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dezodorans je nešto drugačije na našem tržištu. Da bi se "zavoleo" mora se obavezno probati.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe