Yves Saint Laurent Bleu Cyclades

15.8.15



Yves Saint Laurent je brend koji u svojoj ponudi ima izuzetno kvalitetne lakove. Iako ih imam nekoliko, ni sama ne znam zašto sam ih zapostavila na blogu, iako ih rado nosim. Posle nadlaka Premiere Neige, više od dve godine nisam pisala o ovim lakovima. Danas ispravljam tu svoju grešku. 

Predstavljam vam Yves Saint Laurent Bleu Cyclades, fenomenalni lak iz kolekcije Bleus Lumiere za leto 2014.godine. Lak nikada nije bio dostupan na našem tržištu, ali zahvaljujući mojoj dobroj vili Shine Eye i putešestviju preko pola sveta, postao je moj. Pored njega u kolekciji je bio još jedan lak, i dok sam se ja premišljala da li želim još jednu mint nijansu (naravno, oko plavog se uopšte nisam dvoumila), rasprodat je i time je postao deo istorije. Kasnije mi je bilo krivo, ali šta vredi. Ako ikada naletim na njega, i on će biti moj... S obzirom da su obe nijanse "limited edition" teško da će se moje zakasnele želje ostvariti.
Bleu Cyclades je lak prelepe plave boje. Plava ima svoj široki spektar, ali Bleu Cyclades je prava mera nijansi, takva da lak ne bude ni previše taman ni previše svetao. Boju bih opisala kao plavu , između kraljevske i mornarske nijanse. Samo ime laka asocira na plave dubine smeštene oko grčkih ostrva Kiklade... Posebnu draž mu daje sitan i prelep šimer. Nije skriven kao kod Dior lakova, i vidljiv je već u bočici. Iako bogat, na notkima daje suptilan sjaj i srebrnkastu notu.




Formula Yves Saint Laurent (svih koje imam) je jedna od najboljih sa kojim sam imala prilike da radim. Po tome ni Bleu Cyclades nije izuzetak. Odlična formula čini da lak bude jednostavan za rad. Jedan deblji sloj je dovoljan, ali ja koristim dva tanja. Time dobijam puniju boju i lepši ekefat šimera. Lak se suši sa visokim sjajem kao završnisom, pa korišćenje nadlaka nije obavezno. Skida se lako, i ne ostavlja plave tragove. Svakako preporučujem korišćenje baze.

Na slikama imam bazu, dva tanka sloja laka i jedan sloj nadlaka.





Većina plavih lakova sličnog tona i nijanse u bočicama može izgledati jako slično, ako ne i identično. Međutim, kada se svaki od njih namaže na nokte neretko se dobija nijansa koja se razlikuje od onoga u bočici. Veoma često te razlike ne budu zanemarljivo male. 

Ako više lakova takvih tonova i nijansi istovremeno namažete na nokte, možete se prijatno iznenaditi koliko se oni u suštini razlikuju, iako u bočicama takvih naznaka nije bilo. A onda se obradujete jer shvatite da ipak nemate duplih boja u svojoj kolekciji. 

Ovog puta sam Yves Saint Laurent Bleu Cyclades uporedila sa najsličnijim lakovima (kako po nijansi, tako i po završnici, šimeru...) koje imam. I bila sam presrećna jer sam shvatila da su svi različiti. Uporedila sam ga sa Dior Tuxedo, Chanel Blue Satin i Chanel Bel Argus.


Svaki je prelep na svoj način i drago mi je što je svaki od njih deo moje kolekcije...

Kada su u pitanju ovakve nijanse teško je naći pravi djup i po nijansi i po završnici i po vrsti šimera.

Kako vam se sviđa Bleu Cyclades? Da li znate za neki drugi sličan lak?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

12 comments

  1. Ja inace ne volim sedefaste lakove ali mi ovaj na tvojim noktima izgleda SUPER! :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj YSL je prelep, jedan od najlepših.

      Delete
  2. retko kad dođem u fazu da volim sedefaste lakove, ali ipak, desi se i to... ponekad... ova plava nijensa je zaista divna, nekako raskosno plava (ako to ima smisla reci). :) Ipak, za nijansu sam vise fan one druge, mint boje iz kolekcije, ali avaj ja sam uvek vise fan mint nijansi! :D

    http://sparklyget.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mint deo kolekcije je zamenljiv, mogu se naći slični lakovi. Ali ovome u nijansu i proporciju šimer-metalik sjaj-boja i ne baš. Mada te razumem jer i ja jako volim mint na noktima.

      Delete
  3. Ne volim bas sedefaste ali na poslednjoj fotkici Chanel Bel-Argus mi prelepo deluje. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bel-Argus je potpuno drugačija priča na noktima nego u bočici. I baš taj visoki sjaj mu daje posebnu draž.

      Delete
  4. Jako lepa boja, divno Vam stoji. :)

    ReplyDelete
  5. obožavam ga i uhvatila si ga vrh! dobro je da si uradila poređenje jer meni nisu zajedno, baš se lepo vidi da je plavlji od ch i dior

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imala sam dobar dan i živce za slikanje, pa je sve ispalo super. Morala sam da postavim i poređenje jer verovala ili ne u bočicama su mnogo sličniji jedni drugima nego na paleti. Na noktima je sve potpuno različita priča. Hvala tebi <3

      Delete
  6. Divan je! :) Jesmo li gledali i Blue celadon? Vise se ne secam da li ga je B ulovila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste ulovila ga je B. i gledali smo ga i balavili, ali usled nedostatka mogućnosti da dođemo do istog zajedno smo odlučili da ima sličnih mint lakova koji su nam dostupni :D

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe