Vichy Aqualia Thermal Day Spa water-gel & Night Spa cream-gel + Poklon!

18.8.15



Visoke letnje temperature mi ne prijaju. Isto tako ne prijaju ni mojoj koži lica, koja usled vrelog vazduha i sunca burno reguje crvenilom. Iako je klasifikujem kao suvu, u ovo doba godine T zona se pojačano masti (ali to nikako ne može da se poredi sa istim problemom kod žena sa mešovitom ili masnom kožom lica). Obrazi mi nisu dehidrirani. I pored toga tokom leta najviše volim proizvode namenjene hidrataciji kože, sa laganim letnjim formulama. Nije tajna da sam veliki ljubitelj i poklonik Vichy Aqualia Thermal linije. Zato ne čudi moj izbor dnevne i noćne letnje nege. U pitanju su Vichy Aqualia Thermal Day Spa water-gel (dnevna nega) i Vichy Aqualia Thermal Night Spa cream-gel (noćna nega).

Znam da postoje žene i devojke koje nisu naklonjene gel formulama, jer sam godinama bila jedna od njih. Većina takvih krema mi je smetala, ostavljala čudne "nedovršene" osećaje na licu, zaštitne slojeve isl. Međutim, mišljenje mi se promenilo kada su se ove dve plave teglice pojavile na našem tržištu. Od tada su redovna postavka moje letnje nege lica.

Obe kreme su sadrže termalnu vodu Vichy i hijaluronsku kiselinu, koja utiče na obnavljanje kože lica. Za oba proizvoda proizvođač kaže:

"Obnavljajuća SPA linija koja hidrira, daje osećaj punoće i otkriva blistavost. Aqualia Thermal Spa je više od hidratacije – spa nega u teglici koja transformiše lepotu kože. Linija se sastoji od dva inovativna proizvoda: Aqualia Thermal noćna spa nega je obnavljajuća gelasta krema protiv znakova umora koja pruža intenzivno dejstvo preko noći i dugotrajnu hidrataciju tokom dana. Aqualia Thermal dnevna spa nega je vodenkasti gel za umirivanje i jačanje kože koji trenutno daje blistavost koži i dugotrajnu hidrataciju. Oba proizvoda su hipoalergena, bez parabena i sadrže termalnu vodu Vichy."

U nastavku možete pročitati moje utiske.


Sama pomisao na kremu u formi gela mi nije ulivala poverenje zbog prethodnih loših iskustava sa drugim brendovima. Moju kožu lica mogu opisati kao suvu. Samim tim u zavisnosti od godišnjeg doba, potrebna joj je različita i posebna nega, bogata proizvodima za hidrataciju. Leti moja koža zahteva posebnu kombinaciju nege, jer zbog visokih temperatura t-zona postaje nešto aktivnija. Dugo mi je trebalo da pronađem kremu koja će zadovoljiti potrebe celog lica: nešto masnije t-zone i suvih obraza. Sa pojavom Vichy Aqualia Thermal dnevne spa nege na našem tržištu, odlučila sam da probam ovu gel-kremu.

Gel je retke i vodenaste teksture, skoro tečan. Dolazi u staklenoj teglici i količini od 75ml. Zbog teksture mislim da bi pakovanje sa pumpicom bilo mnogo bolje rešenje. Gel se lako nanosi i lepo razmazuje. Potrebna je mala količina za celo lice. Nakon nanošenja na licu ostaje tanak sloj gela, ali i hladan osvežavajući osećaj. Potrebno je kratko vreme da se gel u potpunosti upije. Nakon toga koža je nežna i spremna za nanošenje šminke. Čak i leti pre gel-kreme obavezno koristim i serum za hidrataciju (sem kada su u pitanju nesnosne vrućine, kada jedan od ova dva proizvoda preskočim). Posle izvesnog vremena i redovne upotrebe na licu su vidljiva poboljšanja. Koža lica je lepša, elastičnija, nežnija. Obrazi mi nisu suvi, dok je t-zona pod kontrolom. Neretko gel čuvam u frižideru, pa je osćaj na licu nakon nanošenja divan.

Vichy Aqualia Thermal dnevne spa nega je odlična za sve tipove kože lica. Nema matirajući efekat. Pre nego što se odlučite za njenu kupovinu, potražite tester u ovlašćenim apotekama kako bi videli da li se i na vašoj koži stvara osećaj filtera, da li ga podnosite i kako koža reguje.


Sastav:

Water/Aqua, Glycerin, Cyclopentasiloxane, Caprylic/Capric Triglyceride, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Butyrospermum Parkii (Shea Butter) (Shea Butter), Synthetic Wax, Hydrogenated Polyisobutene, Ammonium Polyacryldimethyl Tauramide (Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate), Stearyl Dimethicone, Glyceryl Stearate Citrate, Triethanolamine, Methylparaben, Sodium Dicocoylethylenediamine PEG-15 Sulfate, Sodium Chloride, Sodium Hyaluronate, Cellulose Acetate Butyrate, Disodium EDTA, Propylene Glycol, Caprylyl Glycol, Citric Acid, Acrylates C12 22 Alkyl Methacrylate Copolymer, Polyphosphorylcholine Glycol Acrylate, Polyvinyl Alcohol, Butylene Glycol, Fragrance.



Nakon pozitivnog iskustva sa dnevnom gel-kremom, odlučila sam da probam i noćnu formulu. I nisam pogrešila. Aqualia Thermal noćna spa nega je krema gel teskture, gušća od dnevne verzije. Svetlo plave boje je i nemasne formule. Lako se nanosi i lako se razmazuje. Ne ostavlja osećaj filtera na licu i koža je brzo upija. Ujutru je koža mekana, nežna, nahranjena, odmorna i sveža. Tokom leta koristim je svako veče, nakon čišćenja lica. Kako serum za hidrataciju koristim samo jednom dnevno, kremu na licu ostavljam samostalno. Isto kao i dnevnu verziju, i nju ponekad čuvam u frižideru radi efekta hlađenja nakon nanošenja. Za celo lice je potrebna količina zrna graška. Ukoliko se stvori višak nanosim ga na područje vrata i dekoltea.

Vichy Aqualia Thermal noćna spa nega je namenjena svim tipovima kože lica. Treba uzeti u obzir da nema matirajućiu efekat, već je hidratacija primarna. Dolazi u teget staklenoj teglici i količini od 75ml. Na internetu sam čitala utiske devojaka i žena različite dobi. Neke od njih su kremu koristile kao dnevnu negu i bile zadovoljne učinkom. Takođe, pre kupovine potražite tester u ovlašćenim apotekama. 


Sastav:

Water/Aqua , Glycerin, Dimethicone, Caprylic/Capric Triglyceride, Squalane, Ammonium Polyacryldimethyltauramide/Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate, Blue 1/CI 42090,Green 3/CI 42053, Dimethiconol, Sodium Hyaluronate, Phenoxyethanol, Poloxamer 338, Disodium EDTA,  Caprylyl Glycol, Citric Acid, Biosaccharide Gum-1, Xanthan Gum, Parfum / Fragrance.


Cena svake kreme je oko 2000,oo din i može se kupiti u svim ovlašćenim partner apotekama. Najpovoljnije su u Srbotrade apoteci, Beograd (koja sada ima i online porudžbine), tokom promocija i dodatnog popusta.


Paket "Vichy kutija" sa mini proizvodima iz Purete Thermale linije (micelarna voda, sredstvo za čišćenje lica i termalna voda) kao i uzorci dve kreme koje su zvezde današnjeg posta.

Sve što je potrebno da biste se igrali jeste da u komenatarima odgovorite na pitanje:

"Kako izgleda Vaša rutina nege lica i koji je Vaš idealan proizvod za negu lica?"

Uz komentar ostavite vaše ime i kontakt e-mail adresu.

Igra traje do nedelje 23.08.2015. u 12h. Pobednika će ovog puta odabrati Mr.Random.org. Rezultate ću objaviti na facebook stranici. Ovo darivanje je otvoreno samo za čitateljke na teritoriji Srbije.



Srećno!

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

32 comments

  1. *Moj ritual nege lica podrazumeva redovno umivanje,čišćenje micelarnom Garnier vodom i Multiaktiv Revitaderm kremu za normalnu i mešovitu kožu.
    A moj najomiljeniji proizvod je Avene Hydrance Optimal Legere krema za lice sa termalnom vodom.
    natasapivnicki81@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. Trenutna rutina mi je da nakon umivanja namažem serum i kremu za lice. Uveče, namažem kokosovo ulje, nakon seruma. Pokazala mi se kao zaista dobra nega, i odgovara mi.
    Mia, miumiu_mia@rocketmail.com

    ReplyDelete
  3. Jutarnja rutina se sastoji od umivanja LRP fizioloskim gelom a zatim LRP toleriana fluid. Vecernja se sastoji od umivanja sa LRP effaclar gelom za umivanje,a zatim rotitam arganovo ulje ili neka kremica. Idealan proizvod zadnjih godinu dana je clarisonic mia :) (mia na 1.mestu pa onda kremice :) )
    Pozdrav :)
    marija.nikolic1987@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Jutarnje: umivanje sapunom gelom iz zelene linije eucerin, neka krema poput eucerina opet ili slicno kao osnova za sminku,zatim sminka i zavisno da li imam sluzbenu posetu na poslu pa mi treba fixator ili ne ...ceo dan na poslu...po koji papiric za skupljanje sjaja preko koze,matt kameni puder s vremena na vreme... uvece skidanje sminke rukavicom za skidanje i vodom,umivanje nekim gelom ,vichy za skidanje maskare, aktivni kiseonik iz frizidera da me osvezi i obnovi i kad on upije onda eventualno neka lagana nocna. To bi bilo to..i ujutro jovo nanovo :)
    email marina84makeup@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Ujutro se umijem,pa ide krema, antirid (ako izlazim onda ide sminka); kada je toplo vreme obavezno koristim tokom dana neku termalnu vodu u spreju; uvece skidanje sminke miceralnom, umivanje, losion, serum, krema, antirid
    Idealan proizvod (trenutno) je Vichy voda u spreju :)
    jasminastankovic.bg@gmail.com
    Jasmina Stankovic DeCuir

    ReplyDelete
  6. voda -samo cista voda vec pola veka :)
    https://www.facebook.com/jasmina.blazicstosic
    jassminast@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Jutarnja rutina podrazumeva čišćenje lica Vichy ili LRP micelarnom vodom,umivanje sapunom i nanošenje Vichy Idealia seruma
    .Večernja podrazumeva čišćenje lica istim proizvodima,s tim što uveče koristim Vichy Liftactiv Supreme,odlična je !!!
    Vesna Matić
    vesnamatic27@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Pored umivanja obavezno ujutru ocistim lice alkoholom jer mi pomaze u otklanjanju masnoce jer mi je koza bas masna...onda nanesem hidratantnu kremu....ako planiram da provedem dan napolju






    ReplyDelete
  9. Aleksandra Pantelic
    anapantelic.86.ap@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Umivanje, tonik, hidratna krema (imam suvu kozu)..Nuxe kreme z anegu ispod ociju.Uvece skidanje kozmetike, mlekom za skidanje sminke, tonik, nocna krema.jednom ndeljno blagi piling lica, maske (ili sama pravim ili kupovne).od proizvoda sada koristim Afrodita, Nuxe .Vichy kreme sam koristila, pre nekoliko meseci i jako sma zadovoljna.Sada su mi ove kreme pri kraju i jako bih voela da koristim ponovo Vichy.
    Dana Veselinovic
    email danaveselinovic1@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Pa standardno.Obavezno umivanje, nanošenje Vichy Idealia seruma.Uvece skidanje sminke, pa onda sledi nega.Volim imati dobru nocnu kremu, antirid. Vichy obozavam, prija mojoj kozi.
    Tatjana Cerovic
    email" milena.skytech@gmail.com

    ReplyDelete
  12. 1. Redovno umivanje i ciscenje lica ujutru i uvece pred spavanje - sapunom sa kozijim mlekom, uz obavezno temeljno skidanje sminke
    Inace ovaj SAPUN najiskrenije preporucujem! Odlican je!

    2. Zatim...nanosenje hidratantne kremice Dahlia...na lice ali i na telo (jer mi je koza posebno tokom leta bas suva) i

    3. nanosenje kreme protiv bora oko lica ... ne toliko redovno nazalost :(

    Fb: Katarina Kaća Borić
    mail katarinaboric51@gmail.com

    Darivanje Vam je divno! Srecno svima od SRCA! :)

    ReplyDelete
  13. nakon umivanja,cistim lice Biotenovim proizvodima,njihovu i kremu od nara koristim,okoloocnu kremu,doduse u poslednje vreme koristim iskljucivo Bioten,mada sam ranije koristila i Vichy i bila prezadovoljna njome,darivanje je zaista super,srecno svima.

    ReplyDelete
  14. Ujutru; umivanje mlakom vodom , Eveline hydra expert krema ili Antikupera tonirana krema iz apoteke Kamilica i Estar za okoloočnu regiju. Uveče: Eveline micelarna, umivanje Dermix sapunom sa kozijim mlekom, Dermix Face Lotion, opet Estar za okoloočnu regiju koji koristim i kao noćnu kremu. Trenutno mi prija ovakav režim nege, a omiljeni proizvod je definitvno Dermix losion, pošto iako imam suvu i osetljivu kožu u toku leta mi se pojave sitne bubuljice od znoja po ćelu i dekolteu koje sam njime svela na minimum.

    ReplyDelete
  15. Ujutru umijem lice nekim gelom za umivanje, trenutno koristim La Roche Posay Effaclar gel za umivanje, zatim sledi Bioten zeleni tonik za lice pa onda Eucerin Aqua Porin Active krema a uvece isto to samo umesto Eucerina stavim La Roche Posay Effaclar Duo Plus kremu koja je odlicna u borbi protv bubuljica. Cesto koristim i termalne vode, a omiljene su mi Avene, Vichy i La Roche Posay. Trenutno idealan proizvod za lice mi je Aqua Porin Active lagana hidratantna krema za lice.
    Jelena Zivotic
    Zivoticjelena@yahoo.com

    ReplyDelete
  16. Dove sapun, Balea tonik i krema sa zastitnim faktorom ujutru a uvece hidratantna krema + krema za podrucje oko ociju. Omiljeni proizvod mi je, za ove letnje dane Pantenol sprej, kojim prskam lice svakodnevno i ublazava mi iritacije. :)
    Irena Stojadinović
    beautybysirena@gmail.com
    srecno svima <3 <3 <3

    ReplyDelete
  17. Umivanje Bioten gelom i Ebellin jastučetom za čišćenje lica :)
    Tijana Ilić
    srecajezdravlje@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Bioderma gel za umivanje lica i nakon toga Bioderma Sebium krema. Omiljeni proizvod mi je Vichy termalna voda u spreju.
    Jelena Kovačević
    yellena.bm@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Divan poklon paketic :) Posto inace nemam problematicnu kozu, nemam neku toliko ustaljenu rutinu, vise volim da rotiram proizvode. Ujutru se umijem hladnom vodom obavezno, nakon toga ide piling (svaki 2 dan), zatim fennel pena za umivanje i niveina krema za lice sa obaveznim zastitnim faktorom. Uvece lice osvezim biotenovim mlekom, pa umivanje opet sa penom, i onda ide losion ili tonik za lice bioten, i nakon toga nocna krema, nivea.
    Jedan od najboljih proizvoda za negu lica koji sam ja probala jeste Nuxe Crème Prodigieuse. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tamara
      tripkoviceva.mala@hotmail.com

      Delete
  20. Umivanje bebi sapunom i ciscenje Eveline ili Sebamed tonikom.
    Nina Zivkovic
    nina4n@gmail.com

    ReplyDelete
  21. Moja rutina nege lica je redovno umivanje, koristila sam do sad u tu svrhu biotenove proizvode, zatim, bademovo mleko za ciscenje lica, i niveinu kremicu :)

    Minja Žilić
    minja.zilic@gmail.com

    ReplyDelete
  22. I ja sam probala ove testercice sa kremicama i micelarnom vodom :-) Bas su dobri! Moja rutina nege lica: Ujutru ciscenje lica SebaMed penom ,ili Mixinom micelarnom,ponekad neki piling,nakon toga stavim Lorealovu kremu,ili niveinu,uvece obicno stavljam nevenovu mast,ili neko ulje ya lice :-)
    Jovana Travar
    jovana.beba88@gmail.com

    ReplyDelete
  23. Anonymous19/8/15 13:37

    Umivanje mlakom vodom <3 I nakon toga nanesem Nivea kremu,onu staru plavu - dobru,a jeftinu <3
    Da imam više novca ,sigurno bi probala svašta od kremica <3
    Snežana Barlov
    tinasneza@sbb.rs

    ReplyDelete
  24. Anonymous19/8/15 14:35

    Ujutro se umivam Dove sapunom od vanile, zatim nanosim Garnier zeleni tonik od grožđa, potom mažem na lice Pantenol krem gel i okoloocnu kremu Balea sa ureom. Uvece se umivam Garnier pilingom 3 u 1, potom ide tonik i na kraju nanosim Vichy Idealia Night Balm. :)
    Jovana Dobrijevic
    jovana91.zemun@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Jutarnja rutina podrazumeva čišćenje lica Vichy micelarnom vodom, zaatim umivanje sapunom i nanošenje seruma
    .Večernja podrazumeva čišćenje lica istim proizvodima. Povremeno tokom nedelje piling lica.
    Bojana Stevanovski
    boyanna83@gmail.com

    ReplyDelete
  26. Anonymous19/8/15 17:13

    S obzirom da sam zena u zrelim godinama, dnevnoj nezi lica poklanjam puno paznje i redovno koristim piling, bogatu dnevnu hidratantnu kremu, serum za predeo oko ociju i nocnu kremu. Moj idealan proizvod za negu lica je serum iz razloga sto je to i neophodan i najdelotvorniji preparat za kozu koji je instant pretvara iz umorne i bezivotne u sjajnu,glatku i svezu, Probala sam mnoge ali bih izdvojila Vichy serum za predeo oko ociju i trepavice i Nuxe-ov serum za zrelu kozu kao dva odlicna proizvoda koja dugo traju i cija cena je zanemarljiva u odnosu na kvalitet koji vam pruzaju. Pozdrav i srecno svima!
    FB Mikica Vladimir Pavlovic , mikicapavl@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Jelena Skoro19/8/15 22:09

    ujutru se umivam sa bioten gelom od dinje, posle toga kao tonik nanosim ruzinu vodicu i onda stavljam ulje od kostica kajsije, uvece skidam sminku sa eveline wash gelom 3 in 1 , isto stavljam ruzinu vodicu i ulje od kajsije i stavim antirid i to je uglavnom to, trudim se da ne stavljam previse stvari na lice. Jelena Škoro, jelena2810@hotmail.com

    ReplyDelete
  28. Redovno umivanje i ciscenje lica Garnier micelarnom vodom, i nanosenjem odgovarajucih krema prema tipu kože i regiji. najvise volim prirodne proizvode i to na bazi nevena . Tokom nedelje obavezan piling i nanosenje maski na lice
    Nevena Jovanovic
    nevena88jovanovic@yahoo.com

    ReplyDelete
  29. S obzirom da imam suvu kozu, trudim se da je redovno hidriram kremama i maskama koje pravim od prirodnih sastojaka. Minimalno se sminkam a i tada koristim kremaste i blage formule proizvoda poput BB krema. Moj omiljeni proizvod za negu lica je La Roche Posay krema, bilo sta iz njihovog asortimana proizvoda za osetljivu i suvu kozu buduci da su im sve kreme blage,obogacene termalnom vodom i prilagodjene potrebama osetljive koze. Iva Pavlovic, virdzinija_landuci@hotmail.rs

    ReplyDelete
  30. Anonymous21/8/15 17:16

    Moja rutina uključuje umivanje sapunom s kozijim mlekom i čišćenje lica losionom, a naveče umivanje lica i nanošenje kreme ili L'Oreal Extraordinary Nutri Gold ulja za lice, koji je ujedno i moj omiljeni proizvod.
    Rajka Kovačević
    rajka.kovacevic5@gmail.com

    ReplyDelete
  31. Anonymous23/8/15 01:41

    U moju dnevnu rutinu je obavezno uključen baš Vichy! Micelarni rastvor (kada skidam šminku), normaderm gel za čišćenje i krema - leti normaderm, zimi aqualia termal. Koža mi je mešovita pa moram da mešam proizvode za različite tipove i pravim neki balans. Nisam još probala sve iz Vichy ponude, možda za mene postoji bolje rešenje, ali druge proizvođače jesam i znam- koji god da je proizvod u pitanju, samo je bitno da je Vichy.
    Jelena Videnovic jelena.videnovic@yahoo.com

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe