OPI Chiffon My Mind

24.8.15



S vremena na vreme OPI ima kolekciju svetlih i nežnih boja, obogaćenu nekim posebnim toperom ili lakom specifične završnice. Ovog proleća kolekcija nosi naziv Soft and Shades 2015. Iako ne obraćam pažnju na ovakve nijanse, iz ove kolekcije se izdvojio jedan lak. U pitanju je OPI Chiffon My Mind.

Pored njega, u kolekciji su još tri laka i dva zanimljiva topera.


OPI Chiffon My Mind je zanimljiv lak bele boje. Bela osnova je hladna, bez primese krem, plavih ili pink nijansi. Ovakva bela je univerzalna i pristaje svakome. Lepoti laka doprinosi i prelepi sitni šimer, koji je vidiljiv i u bočici i na noktima. Preliva se u raznim bojama, od kojih su najprimetnije plave, srebrne, svetlo pink i svetlo žute. 



Formula laka nije previše gusta. Sa jednim slojem se dobija suptilni izgled. Lak na noktima izgleda kao nadlak sa sitnim šljokicama. Sa dva sloja se dobija nešto punija boja, ali prekrivenost nije u potpunosti ostvarena. Tri tanka sloja daju punu boju i bogatstvo šimera. Pre nanošenja svakog sloja potrebno je da se prethodni dobro osuši. Završnica nije visokog sjaja, pre bih je opisala kao polu-sjajnu. Sa korišćenjem nadlaka i dobijanjem visokog sjaja, lak i šimer dobijaju novu dimenziju.

Na noktima imam jedan sloj baze, tri tanka sloja laka i jedan sloj nadlaka.






OPI Chiffon My Mind je lep lak i vredi ga imati. Jedan od onih koji možete da nosite bilo kad i bilo gde. Pored njega iz ove kolekcije mi se sviđa i Make Light Of The Situation.

Kako vam se sviđa? Jel imate neki lak iz ove kolekcije?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

14 comments

  1. Nekako mi je cela ova kolekcija promakla, sad vidim da sadrži pravi biser.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj je poseban ne samo u kolekciji, nego uopšte od svih blih OPI lakova. Poseban je i prelep je.

      Delete
  2. Jako lepa boja, s obzirom da ja ne volim sedefaste lakove, ovo mi super izgleda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije sedefast, ali ima prelep šimer što ga čini posebnim i dopadljivim.

      Delete
  3. Replies
    1. Divan je. Teška sam sa belim lakovima. Uvek tražim nešto drugačije i posebno kod njih. Ovaj OPI to ima.

      Delete
  4. Sviđa mi se šimer, čini mi se da bi bez njega lak bio sasvim običan. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šimer je taj koji ga čini posebnim. I da bez njega bi bio samo običan mlečno beli lak.

      Delete
  5. ove godine sam baš postala fan ovakvih jednostavnih bijelih nijansi, koje nisu skroz kreč bijele :D zato mi se ova jako sviđa :D
    osobni favorit mi je trenutno Essie Urban Jungle :D <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš napisah gore da sam teška što se tiče belih lakova i da kod svakog trežim nešto posebno i drugačije. Nisam zagledala Essie, ali pogledaću. Hvala na predlogu :)

      Delete
  6. čoveče, kako je dobar!

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe