Noviteti - Jul´15.

4.8.15



Malo je samo falilo da jul prođe bez ove, inače redovne, rubrike. Bila sam blizu cilja da nemam noviteta. Ali, na kraju ispalo je drugačije. Iako ovog puta nije količinski "paket", ima par proizvoda koji su mi izuzetno dragi i neki koji su mi postali obavezni ovog leta.

Iako mi Alverde proizvodi retko kad odgovaraju, ovog meseca sam kupila neke nove, a one koju si me oduševili - dopunila. Već ste imali prilike da u ovom postu pročitate moje utiske o Alverde Körpermilch-Spray Wasserliebe, Alverde Bodyspray Orange Melisse i Alverde Fuss-Spray Bio-Limette Bio-Echinacea.


Novi Afrodita Cosmetics kremasti gelovi za tuširanje su dostupni i na našem tržištu već neko vreme. Pored Orange i Raspberry, možete odabrati Vanilla i Pistachio varijante. Fenomenalni mirisi su me oduševili na prvo njuškanje i nisam mogla da odolim. Još uvek ih nisam koristila, čekam da se temperature malo spuste. Cena je oko 250,oo din u DM i Lilly drogerijama. 


Među novitetima u junu mesecu, našao se i Akvabent aktivni kiseonik. Ovog puta proizvođač me je obradovao paketićem sa još jendom bočicom Aktivnog kiseonika i prirodnim dezodoransom u spreju Neutral Activ 12. Utisci slede tokom avgusta meseca. Cena Akvabent aktivnog kiseonika je oko 500,oo din. Cenu, kao i dostupnost Neutral Activ 12 još uvek ne znam, ali će isti biti objavljeni u sklopu posta.


Početkom jula meseca na Trgu repubilke je bila postavljena Coca-Cola Pop Up prodavnica. Radnja je bila dostupna svega nekoliko dana. Tu su se mogle kupiti torbe, majce, duksevi, nakit, OPI cela Coca-Cola kolekcija, rokovnici, olovke... Sve sa znakom Coca-Cole. Takođe, ovde je bio dostupan i poznati Coca-Cola balsam za usne. Naravno sa ukusom Coca-Cole. Iako mi uopšte nije bio potreban, ipak sam poklekla reklami. Cena balsama je bila oko 350,oo din.


Od koleginice sam dobila lak za nokte Kiko 339. Oduševila sam se, naročito zbog toga što je ovo jedna od nijansi koja se nalazi na mojoj (ne baš maloj) Kiko listi. Predivna pastelno plava boja...


Poslednje nedelje jula se kod nas u prodaji pojavio novi Essie nadlak. U pitanju je Essie gel setter top coat koji noktima daje gelirani izgled. Kako je u DM drogerijama Essie bio na fantastičnom sniženju od 35% iskoristila sam priliku i kupila novi nadlak za oko 750,oo din. Puna cena mu je nešto preko 1000,oo din. Još uvek imam malo starog nadlaka i s nestrpljenjem čekam isprobavanje novog Essie-ja.


Mala ali vredna grupica.

Da li ste i vi imali trošak tokom proteklog meseca?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

12 comments

  1. Javi obavezno utiske za Essie ;) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno. Verovatno će ukratko biti na fb, dok planiram grupnu recenziju svih topera koje imam.

      Delete
  2. Jedva cekam utiske za Essie! Akvabent mi je na listi vec neko vreme, moracu bar sad pred more da ga pazarim. ^_^ Umedjuvremenu Baleina voda u spreju zavrsava posao rashladjivanja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akvabent AK je odličan. Celo leto se prskam i zaista mi prija.

      Delete
  3. Anonymous4/8/15 23:26

    Imam ovaj Afrodita gel sa mirisom maline... divno mirise, ali samo u bocici, na kozi se ne zadrzava uopste.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije mi toliko bitno da se zadržava na koži. To ni ne očekujem od gela za tuširanje. Od njega očekujem da mi lepo miriše dok se tuširam i da mi ne isušuje kožu :) Uvek mogu i da ga njuškam iz bočice.

      Delete
  4. Mmm, te Afrodita tuširalice mi deluju veoma privlačno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divno mirišu. Pronjuškaj ih.

      Delete
  5. Moracu da probam Afrodita gelove, bas slatko izgledaju. :D

    ReplyDelete
  6. Čekam tvoje utiske za ovaj Essie :)
    A bilo je kupovina i kupovina, ne smem o tome :D

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe