Moj jul u slikama...

1.8.15



Dva meseca nisam pisala u ovoj rubrici, nisam postavila ni jednu sliku. Trebao mi je mali predah od svega. Usled nekih drugih životnih puteva, inspiracije za ovo mesto, pa i slobodnog vremena je nestalo. Onda je usledio period jurnjave, pa bezvoljnost u skladu sa tropskim vrućinama... Dešavalo mi se da se spremim za večernju ili vikend šetnju, i dok sve pokupim imala sam osećaj kao da me neko polio vodom. U tim trenucima sam se brzinom svetlosti ponovo presvlačila i mahnito tražila daljinski od klime. Posle nekoliko ponovljenih istih epizoda, odustala sam do daljnjeg...

U maju i junu nisam znala gde mi je početak a gde kraj, pa sam se osećala ovako...


Ni jul nije preterano bio zanimljiv. Većinu slobodnog vremena sam provodila pod klimom učeći da ponovo dišem. Poželela sam da meditiram u vodi...


Ipak bilo je par interesantnih momenata za koje sam se potrudila da podignem prst i uradim "klik" na fotoaparatu. Bilo bi lakše da imam mobilni sa dobrom kamerom, ali i dalje odbijam da posedujem takav telefon pored ogromne kompjuterske skalamerije u kući i odličnog fotoaparata. Kada sam naletela na Lego Star Wars izložbu nisam mogla a da ne napravim par izuzetno loših snimaka. Ali dobro, sećanja su sećanja pa makar i ona mutna.

Par momenata za sve ljubitelje...











Zanimljivo, ali Darth Vader-a nije bilo nigde...

Za ljubitelje Transformersa u Knez Mihailovoj ulici je otvorena izložba ovih robota, koji su delo Danila Baletića iz Podgorice. Napravio ih je osam, visine od 3,5m do 14m. U Beogradu je izloženo sedam, dok transport najvišeg nije bio moguć. Ne znam koliko dugo izložba traje, ali ne verujem da ih niste primetili ukoliko ste šetali kroz centar grada.

Na slikama ih imam šest, sedmog sam nekako omanula.









U julu mesecu smo videli i prve fenomenalne slike bivše planete, sada patuljaste planete, Pluton (nadam se da je definicija dobra). Drugačiji je od svega što smo ikada zamišljali. Kako se oseća mali Pluton...


Odlična poruka za sve ne samo u Srbiji, nego i u svetu. Odlično mesto za ovako nešto, na sivom delu pešačke zebre. Ne možete da ne vidite, i nećete ostati ravnodušni. Poruka-pitanje nad kojim bi svako trebao da se zamisli u poslednje vreme i ako ništa drugo, bar sebi da iskren odgovor.


A onda kada malo razmislite, raširite ruke kao Linea negde kod Kalenić pijace, nasmejete se i odete dalje svojim putem.


Nebo nad Sremom i Fruškom gorom, jednog sunčanog dana...




Večernje nebo nad Beogradom.



Mislim da sam nekoliko puta tokom jula izručila kapućino na tepih, parket ili neki deo nameštaja. Ludela sam, ali sam to pripisivala onom letnjem ludilu.


Uživala sam u malim sitnicama i poklonima. Novi omiljeni Škrabac ceger, čija sam vlasnica od juna meseca.


Predivan buket čarobnog mirisa i omiljene sveće sa mirisom vanile i lavande, prijaju čak i po toplim danima.


Pored hladne lubenice ni jedan drugi "slatkiš" nije mi potreban. Ali male čokoladne komade uvek treba imati. Ovog puta hladne kockice Swisslion Takovo Eurodesserta i Euro Blokića su pravi pogodak.


Detalji koji su tokom jula obogatili šarenoliku postavku u mom stanu. Svaki komad obožavam!


U potrazi sam za zanimljivim materijalima od kojih mogu da pravim jastučnice i prekrivače za garnituru u dnevnoj sobi, pa ako znate gde ih mogu naći, napišite u komentarima. Ako bude onako kako želim, avgust ću da provedem za šivaćom mašinom.

U maju mesecu sam posle skoro dvadeset godina ponovo odgledala predstave Čikaške perverzije, sa fenomenalnim i meni omiljenim Draganom Jovanovićem. Iako je nedostajao Dragan Mićanović, Igor Đorđević je dostojna zamena. Izuzetno mi je drago što sam je ponovo odgledala, jer priča odgledana sa 17 godina i 35 godina, nije ista. Humor je drugačiji. Svaka preporuka, ako bude ne repetoaru i od jeseni.


Svaka preporuka i za film Mad Max Fury Road. Odavno nisam tako uživala u jednom akcijskom filmu. Kada se tome dodaju dobra glumačka ekipa, postapokaliptično društvo i urnisani svet - prava poslastica. Odličan za podizanje raspoloženja. Meni je izuzetno prijao, iako u bioskopskoj sali nisam videla mnogo ženskog roda. Film me je oduševio, ali ako očekujete neku posebnu priču - odustanite. Sve je u efektima, juranjvi, adrenalinu i muzici.



Žao mi je što nisam imala više toga da vam pokažem, ali takav je period naišao kod mene. Nadam se da će avgust biti raznovrsniji, lepši, prijatniji jer ovo leto provodim u gradu...

Nadam se da su vaši protekli meseci bili ispunjeniji.

Hvala na čitanju. 

You Might Also Like

12 comments

  1. I od mene preporuke za Fury Road. :D
    Plavi i beli detalji za stan i Lego izložba su za mene ipak zvezde ovog članka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedan i jedini Fury Road. I kada žensko to kaže, e onda je stvarno tako :D Detalja nikad dovoljno, a u izložbi znam da bi i ti uživala.

      Delete
  2. Pa Transformersi su mi hit :D
    Za divljenje! Nisam gledala Čikaške perverzije ali volim Dragana Jovanovića pa bi mi se dopalo verovatno. Moram, moram da pitam - tegla? Odakle? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Transformersi su posebni. Svaka čast. Čikaške perverzije obavezno odgledaj, uživaćeš. Svaka predstava je unikatna i posebna, jer Dragan Jovanović ima punu slobodu, pa veoma često se desi "izlet" van scenaria. Teglu mi kupio muž u Delfi Gift Shop-u. Kaže da su bile samo ovakve bez drške. Ne znam da li ih još ima, ali vredi pozvati i pitati da ti ostave sa strane.

      Delete
  3. Ooooo evo nam Fury road fan kluba! :D Ne pamtim kad sam nesto tako uzbudljivo gledala.
    Sve sve al slika Kafo dzaba si se prosula je pobedila. :D

    ReplyDelete
  4. Pogrijesila sam sto sam Fury Road skinula s torenta i gledala kod kuce, to je film koji se treba pogledati u kinu, definitivno, ovako me se nije dojmio, jer efekte nisam dozivjela kako treba, a prica mi bezveze :D
    Lego izlozba je prekul. Nadam se da cu jednom naletjeti i na to, ne znam tko bi se vise odusevio, ja ili moj sin. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takve filmove samo u bioskopu, jer kod njih nije bitna priča, tj. skoro i da je nema. Ali efekti, muzika i jurnjava - neopisivi.
      Lego izložba je bila mala, ali vredna i veoma zanimljiva. Šteta što nema više takvih poduhvata.

      Delete
  5. Jao Lego izložba ♥ uvijek me vrate u djetinjstvo ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja npr. nikada nisam imala lego kockice, moji mi nisu kupovali jer nikad nisam htela da se igram sa njima. Razlog tome je bio da nisam htela da srušim ono što je već lepo napravljeno :D Deca...

      Delete
  6. Jao, kakav divan post! :) Mene se nešto nisu dojmili ti roboti, nekako su mi čak nagrdili centar, kravice od pre neku godinu su bile mnogo bolje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Transformersi jesu veliki i nisu baš mnogo lepi na oko, ali za ideju i realizaciju skidam kapu. Možda je vizuelni problem to što su nezgrapni i svi nagurani blizu jedan drugom. Možda bi bilo lepše da su rašireni malo po različitim lokacijama u Knezu.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe