Balea proizvodi za negu lica - 1

12.8.15



Balea proizvode za negu tela izuzetno volim i rado koristim. Osvojili su me sa predivnim pakovanjima savršenog dizajna, solidnom kvalitetom, odličnom cenom i prelepim mirisima. Takođe, neki od njihovih proizvoda za negu kose su mi se pokazali dobrim, pa se i njima s vremena na vreme vraćam. Ono što nikada nisam probala su njihovi proizvodi za negu lica.

Čitajući recenzije i pohvale, naših (iz regiona) i nemačkih blogerki (uglavnom), odlučila sam da ovo leto probam par njihovih proizvoda za negu lica, oko kojih se skoro ceo blogerski svet slaže da su odlični. Moji utisci slede u daljem tekstu.


Proizvod koji me je oduševio je Balea Milder Reinigungs Schaum mit Mandelbluten-Extrakt, tj Balea pena za čišćenje lica sa ekstraktom bademovog cveta. proizvod je namenjen suvoj i osetljivoj koži. Sama pomisao na penu za umivanje kod mene stvara odbojnost, iz razloga što ih povezujem za masnu kožu i svrstavam u grupu, za mene, agresivnih sredstava. Ali kako je leto, sa visokim temepraturama i moja koža lica postaje manje suva, a T zona nešto aktivnija, odlučila sam da probam ovu penu. Dodatni plus je i oznaka da je za suvu kožu lica. Iako je navedeno da se koristi dva puta dnevno, ja je koristim samo prilikom jutarnjeg umivanja. U sebi sadrži provitamin B5, koji kožu štiti od isušivanja. Posle par korišćenja shvatila sam da mi se ova pena zaista sviđa, da mi je lice čisto nakon noćnog tretmana i da koža nije isušena. Miris je skoro neosetan i ne zadržava se na koži. Pena je zaista blaga i nežna. Svaka preporuka za ovaj proizvod. Dolazi u pakovanju od 150ml, sa pumpicom i cenom od 250,oo-300,oo din.


Sastav:

Water / Aqua, Glycerin, Decyl Glucoside, Sodium Lauroyl Glutamate, Cocamidopropyl Hydroxysultaine, Panthenol, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Prunus Amygdalus Dulcis Flower Extract, Propylene Glycol, Parfum / Fragrance, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Citric Acid, Tocopherol, Sodium Chloride, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Citronellol, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone



Balea Aqua Feuchtigkeits Serum, tj. Balea Aqua serum za lice je možda njihov najpoznatiji i najprodavaniji proizvod u kategoriji proizvoda za negu lica. Iako je na pakovanju naznačeno da je namenjen za suvu kožu lica, ja bih ga okarakterisala kao serum za dehiriranu kožu, bez obzira na njen tip. Sadrži hijaluronsku kiselinu koja hidrira kožu i vitamin E, koji je štiti od prevremenog starenja. Serum je vodenaste teksture, pa je preporučljivo brzo nanošenje. Lako se razmazuje i brzo se upija. Na mom licu ne ostavlja osećaj filtera. Bele je boje i blagog mirisa. Za moje lice dovoljna mi je količina seruma iz jedne pumpice. Razmažem ga između dlanova i nanesem. Preporučeno je da se koristi dva puta dnevno, ujutru i uveče, ali ja ga koristim samo u jutarnjem ritualu. Kako mi je koža suva, tokom hladnijih dana pored seruma obavezno koristim adekvatnu kremu za lice. Tokom letnjih vrućina, u zavisnosti od stanja kože, ponekad izostavim kremu (uglavnom ako ne planiram izlazak u jutarnjim satima). Posle četiri meseca korišćenja ovog seruma, lice mi je lepo hidrirano, bez suvih pečata. Dolazi u pakovanju od 30ml po ceni od oko 550,oo din. Ambalaža ovog seruma se menjala nekoliko puta, ali sastav i kvalitet su ostali isti. Odličan proizvod i pristupačnija zamena za moj omiljeni Vichy Aqualia Power serum


Sastav:

Water / Aqua, Glycerin, Neopentyl Glycol Diheptanoate, Xylitylglucoside, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Hydroxyethyl Acrylate / Sodium Acryloyldimethyltaurate Copolymer, Sodium Hyaluronate, Anhydroxylitol, Xylitol, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Parfum / Fragrance



Balea Beauty Effect Power Maske mit Hyaluronsaure, tj. Balea Beauty Effect Power maska za lice sa hijaluronskom kiselinom je proizvod iz ove trojke koji me je ostavio ravnodušnom. Iako je imam već dugo i koristim periodično (kada smatram da mi je koža umorna i da joj treba malo više "boost-a"), nisam primetila neki učinak. Proizvođač masku opisuje kao "visokokoncetrisanu negu za umornu i napetu kožu". Naznačeno je da vraća koži hidratantost, da intezivno popunjava bore, koje su nakon upotrebe vidljivo smanjene, a koža je nežnija i mlađa na izgled. Sadrži Šea puter, maslinovo ulje i vitamin E, koji dodatno neguju kožu. Koristila sam je uglavnom u večernjim satima, nakon čišćenja lica. Ostavljala sam je deluje oko desetak minuta, nakon čega sam višak uklanjala tuferom. Nakon nje nisam koristila kremu. Neretko i nakon toga sam imala osećaj težine na licu i da je maska još uvek tu. Nekada mi je zaista smetalo, te sam morala da se umijem nakon tretmana. Maska je žućkaste boje i srednje gustine. Lako se nanosi i razmazuje. Miris je nedefinisan i blag. Dolazi u tubi od 50ml i ceni od oko 350,oo din.


Sastav:

Water / Aqua, Glycerin, Caprylic / Capric Triglyceride, Cetearyl Alcohol,  Dicaprylyl Ether, Cetearyl Ethylhexanoate, Glyceryl Stearate, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Olea Europaea (Olive) Oil, Potassium Palmitoyl Hydrolyzed Wheat Protein, Glyceryl Caprylate, Tocopheryl Acetate, Pisum Sativum (Pea) Extract a,  Sodium Hyaluronate, Sodium Citrate, Lecithin, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Glyceryl Oleate, Citric Acid, Acrylates/Vinyl Neodecanoate Crosspolymer, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Parfum / Fragrance


Iako je za mnoge ova maska izuzetan proizvod, na žalost nas dve se nismo našle. Ali zato sam penom za čišćenje za suvu i osetljivu kožu oduševljena i rado ću joj se vratiti. Serum je odličan proizvod u rangu drogerijskih, svideo mi se i uvek ću ga imati u vidu, ukoliko ne budem u mogućnosti da dođem do mog omiljenog. 

Da li ste probali neke od ovih proizvoda? Kakvi su vaši utisci? Preporuke za još neke Balea proizvode za negu lica?

Hvala na čitanju.     

You Might Also Like

12 comments

  1. Penu takodje volim, pokazala mi se kao odlična. Serum nisam probala, ali planiram. Toliko sam pohvala čitaka o njemu da je vreme i da ga kupim. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj serum, zaista je dobar. Ako ga probaš, čekam utiske :)

      Delete
  2. Nisam probala ništa od navedena tri proizvoda. Pjenu imam u planu za kupovinu kao i aqua serum. Preporučila bih ti Balea Med kremu sa solju iz mrtvog mora, odlična je, kao i gel soft and clear koje je super za čišćenje mitesera i za isušivanje bubuljica :D ukoliko ti takav proizvod treba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gel bih morala da zaobiđem, po opisu mislim da nije za mene jer nemam navedenih problema. Kremu ću potražiti. Hvala na predlozima :)

      Delete
  3. Postovana, koristim ovu masku. Interesantno ja imam ekstremno masnu kozu u ovim letnjim danima, ne postoji nacin da je odmastim, a 42 su mi. Ova maska mi veoma prija bez obzira na masnocu lica, a sama je takodje veoma masna. Samo ja je nanesem dva puta nedeljno kao nocnu kremu i ujutro se umijem. Koza mi bude osvezena i zategnuta. Ali vidis kako je to nikada ne znas kako ce neka koza da reaguje. Preporucila bih ti BALEA Teint Perfektion Magic Teint Creme 2in1. Ja sam je kupila greskom, ali se ispostavilo kao prava stvar. Puno pozdrava.
    Ana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kada sam tražila recenzije pre kupovine maske, zapalo mi je za oko to što većina blogerki koje su hvalile ovaj proizvod ima masnu ili kombinovanu kožu. I pored toga sam odlučila da je probam. Šteta što se nismo našle, jer verujem da je sigurno dobra čim mnogima odgovara.

      Hvala na predlozima, imaću ih u vidu :)

      Delete
  4. Nisam još probala ovaj serum a svi ga hvale :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno probaj. Odličan proizvod za pristupačne parice.

      Delete
  5. Moracu da konacno kupim taj Aqua serum. Kad udjem u DM nikad ne mogu da se setim koji je ono serum hvaljen a kad dodjem kuci zaboravim da potrazim. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ne znam šta čekaš :D Obavezno probaj, mislim da će ti se svideti.

      Delete
  6. Serum je super stvarcica a penu cu morati da probam :) masku cu da zaobidjem :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Serum je zaista dobar, i vredi ga pobati s obzirom na cenu. Pena je odlična i njoj ću se vratiti sigurno.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe