Avon Teal Glitter

9.8.15



Pored Polished Plum, iz Avon Stardust kolekcije, moju pažnju je pridobio i Avon Teal Glitter. Za očekivati je bilo da pored ljubičastog, lak plavih nijansi nađe put moje kolekcije. Oduševljenje nije ništa manje od onoga koje je kod mene izazavao Polished Plum.

Iako imam mnogo plavih lakova (ovde ubrajam sve nijanse plavih) kao i plavih teksturnih, ovoj bočici nisam mogla da odolim. Savršena petrolej nijansa. Osnovna boja se menja od plave, preko azurno zelene do tirkizno plave i zavisi od vrste osvetljenja. Naravno, najlepši je na suncu. Tada je tirkizno plave osnove sa prelepim šljokicama. Šljokice se prelivaju od belih, preko tek neke zlatne, svetlo i kraljevsko plavih, do svetlo zelenih nijansi. 



Odlične je gustine, te se veoma lako nanosi. Jedan puniji sloj je dovoljan za pokrivenost. Ali sa dva tanka sloja, pored bržeg sušenja, dobija se pun efekat, lepši teksturni izgled površine nokta i odličan efekat raznobojnih šljokica. Lako se skida, kao i svaki drugi "neteksturni" lak - vlažnim tuferom. Bitno je da lak svučete u jednom potezu, na dole, kako bi sprečili rasipanje šljokica po prstima i oštećenje nokatne ploče. Kao i kod svakog teksturnog laka preporučujem korišćenje baze, posebno kod plavih nijansi zbog mogućeg farbanja nokta.

Na slikama imam sloj baze i dva tanka sloja laka.





Ovom kolekcijom lakova Avon je nadmašio sebe. Zaista bih volela da ih uvrste u redovnu ponudu jer su lepi, a iznad svega kvalitetni lakovi. Pri tom nijansu poput Teal Glitter nisam videla ni kod jednog drugog brenda, što ga čini pravim malim kolekcionarskim primerkom.

Volela bih da sam kupila još koji lak, ali nisam. Zato se nadam njihovom ponavljanju.

Kako vam se sviđa? 

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

18 comments

  1. Sviđa mi se, prekrasan je :))

    ReplyDelete
  2. I ja jako volim plave i ljubičaste lakove :)Iz Mineral Crush kolekcije sam kupila Agate i Topaz,jako su lepi, ali Teal Glitter je stvarno poseban :)
    I još nešto - u čemu je tajna tako savršeno namazanog luka :) ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako se pojavi ponovo ova kolekcija, ne razmišljaj nego kupi neki od njih. Prelepi su svi.

      Što se tiče luka - mirna ruka, stabilan oslonac (cela ruka od lakta na dole je na stolu), lagani potezi i živci. Naravno dosta vežbe i bez žurbe. Takođe dosta utiče i četkica, kao i gustina laka. Nekada se i ja mučim, nekada poludim, nekada uopšte ne mogu da izvučem ono što želim (što je na nekim slikama u nekim recenzijama primetno). Ali samo vežba i živci :)

      Delete
  3. Prelep je i ovaj :) sad ne znam za koji da se odlučim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemoj da biraš, ja ti savetujem da uzmeš oba ako si u mogućnosti. Prelepi a različiti.

      Delete
  4. Ovo je savrsenstvo, jos nisam naisla na lak sa sljokicama koji ostavlja ovoliko sljokica..sa svima se nesto mucim o stavljam po 5 slojeva...Boja je fenomenalna..Odlicno stvarno! :))

    ReplyDelete
  5. Predivan lak. Preko boje i šljokice pa sve do teksture. Primerak za poželeti. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš tako. I drago mi je što sam ga ulovila :)

      Delete
  6. Ako ga ikada vrate u ponudu, moraću da ga uzmem. :D
    Predivan je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, jedva čekam da tebe vidim sa ovom nijansom na noktima :) Savršen je i mislim da će ti se svideti. Ako treba proba, tu sam :)

      Delete
  7. Ne bih znala reći šta je to sa mnom, ali su mi ovih dana lepe šljokice na noktima :))
    Divan je lak ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunce udarilo u glavu Lena, sunce :D Ali da je lep lak - predivan je.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe