Avon Polished Plum

6.8.15



Avon ponekada ume da iznenadi nekim proizvodima. Ovog puta sam zanemela kada sam u kataloškoj ponudi videla par divnih teksturnih nijansi. Prijatno sam se iznenadila kombinacijom boja u jednoj bočici. U pitanju je Avon Stardust kolekcija. U ponudi je bila oko Nove godine. Ono što sam primetila da su neke nijanse, tj. njihove varijante našle svoje mesto i u kasnijim katalozima, ali identične "novogodišnjim" nisam videla.

Praznična kolekcija se od ostalih razlikuje prvenstveno po bočici. Oblik dijamanta lepo zvuči, ali nisam oduševljena idejom da taj oblik bude izabran za bočicu laka. Čini mi se nepraktičnim, a i teško se uklopi sa drugim pakovanjima u fiokama (ovo drugo je većini apsolutno nebitna stavka, ali onom malobrojnom lakoholičarskom svetu, kome i ja pripadam, jednostavno bode oči). U ovoj kolekciji je bilo sedam nijansi, i zbog lepote svake od nje, iskreno se nadam da će ovu kolekciju ponoviti. Lakovi imaju 12ml i cena im je bila negde oko 500,oo din.

Kada sam ih videla poželela sam da imam svih sedam. Međutim neke boje su moje i zato sam se odlučila za dva laka. Avon Stardust Polishes Plum je nijansa oko koje se nisam dvoumila. Prelepa ljubičasta boja, hladne teget osnove sa šljokicama koje se prelivaju u različitim bojama: bela, žuta, zelena, pink, svetlo plava, plava, svetlo ljubičasta, ljubičasta... Nakon sušenja sve boje su jasno vidljive. Na suncu izgleda savršeno.



Gustina laka je taman kakva i treba da bude. Iako četkica nije savršenog oblika i razlikuje se od bočice do bočice, ne pravi probleme i smetnje "u radu". Lak se lako nanosi i brzo suši. Jedan puniji sloj je dovoljan za pokrivenost. Ali sa dva tanka sloja, pored bržeg sušenja, dobija se pun efekat, lepši teksturni izgled površine nokta i odličan odnos bazne boje i raznobojnih šljokica. Nisam probala da nanesem i sloj nadlaka preko, jer imam utisak da bi uništio svu lepotu. Iako je skidanje teskturnih lakova ponekad pravo mučenje, ovaj se skida kao i svaki drugi "neteksturni" lak - vlažnim tuferom. Bitno je da lak svučete u jednom potezu, na dole, kako bi sprečili rasipanje šljokica po prstima i oštećenje nokatne ploče. Kao i kod svakog teksturnog laka preporučujem korišćenje baze.

Na slikama imam sloj baze i dva tanka sloja laka.





Ljubičasta jeste moja omiljena boja, pa ne čudi i moje oduševljenje ovim lakom. Mislim da pristaje svima, a posebno laska svetlom tenu zbog kontrasta nijansi.

Kako vam se sviđa? Jel imate neki lak iz ove Avon kolekcije? 

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

12 comments

  1. It's gorgeous, I have it too :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. It´s wonderful <3 Purple <3

      Delete
  2. Kupila sam Teal Glitter iz te kolekcije,koji je stvarno divan,ali ne mogu da prežalim što nisam kupila i ovaj.Kasnije sam kupila i Agate iz Mineral Crush kolekcije,nadajući se da mu je sličan,ali nije ni blizu :(."Lovim" ga od kataloga do kataloga ali nikako da se ponovo pojavi :).Čula sam da ima "dvojnika" medju Golden Rose teksturnim lakovima ali ja nisam uspela da ga pronadjem.Lak je stvarno prelep,divno ti stoji,nadam se da će se i meni posrećiti da ga "upecam" :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam obratila pažnju na Golden Rose. Ovaj je prelep. I ja se nadam da će ponoviti kolekciju jer bih da je dopunim sa još nekom nijansom. Predivni su.

      Delete
  3. Jooooj ovi lakovi su fantasticni,nadam se da ce ih vratiti :-D Imam samo Teal Glitter i prelep mi je,kao i ovaj tvoj ljubicasti <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja imam ta dva. Nadam se da če ih ponoviti, jer želim još neku nijansu.

      Delete
  4. Prelep je i divno ti stoji. Volim da te vidim sa nečim ovako tamnim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno. Postala je retkost da nosim tamne lakove. Sva sam u plavom :D

      Delete
  5. Sto je lep! :) Mnogo mi je zao sto nisam kupila ni jedan lak iz te kolekcije. Dok sam se ja smislila nije ih vise bilo u prodaji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čim se pojave ponovo, a nadam se da hoće, javljam ti. Obavezno moraš da uzmeš koji komad jer su fenomenalni.

      Delete
  6. Lepog li laka :) zaljubila sam se :) prelepo ti stoji <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Zaista je mnogo lep.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe