Svetlucavi losioni za telo

19.7.15



Leto je vreme kada sebi dopuštamo više slobode. Jarke, letnje boje na noktima i usnama se svakodnevno sreću na ulicama, lepršave haljine i kratke suknje... Leto je jedino doba u godini kada uživam u šljokicama na telu. U tu svrhu okrećem se svetlucavim losionima za telo. Otvarajući ovu sezonu i smenjujući kozmetiku, iznenadila sam se koliko različitih losiona ovog tipa trenutno imam i koristim. 

Avon je brend čije proizvode dugo nisam koristila. Međutim desilo se da mi je par proizvoda privuklo pažnju. Tako je bilo i sa Avon Naturals Body Care Shimmering Swirl Body Lotion. Postoje dva različita mirisa Winterberry & Shea (zimske bobice i ši puter) i Warm Spice & Vanilla (zimski začin i vanila). 


Iako su oba losiona bila aktuelna tokom zimskih kataloga, ja ih koristim sada tokom leta. Karakteristično za oba proizvoda je što su dvobojni. Zlatno-žuta komponenta kod oba losiona je ista, dok se druga boja razlikuje: kajsija kod zimskog začina i pink kod zimskih bobica. Oba losiona se lako i lepo razmazuju, ostavljajući trag sitnih, ne mnogo upadljivih, zlatnih šljokica. Mirisi su predivni: topla vanila sa blagom notom anisa i osvežavajući slatkasto-kiseli ton zimskih bobica. Na žalost mojoj koži ne pružaju negu, ali od njih to i ne očekujem zato sam ih i namenila za letnji period godine. Sasvim sam zadovoljna mirisom i zlatnim efektom koji pružaju. Ono što mi se ne sviđa je veliki otvor na pakovanju od 150ml. Teško je proceniti potrebnu količinu proizvoda i potrebno je nekoliko pokušaja do pronalaska savršene "loptice". Često su losioni na akciji "2 za..." (kako sam ih i ja kupila), dok se pojedinačne cene zaista ne sećam. 

Warm Spice & Vanille
Winterberry & Shea
Balea Young Bodylotion Summer Glam losion je limitirana kolekcija za leto 2012.godine (ako se dobro sećam). Još uvek imam jedno pakovanje koje škrto trošim. Iako se svakog leta u DM drogerijama pojavi makar jedan svetlucavi losion, ja sam ostala verna ovom sa slike (da, napravila sam zalihe...).


Samo pakovanje je prelepo, šareno, letnje. Primamljivo. Miris je neopisiv, moj omiljeni: vanila i kokos. Leto u tubici. Dugo se zadržava na koži. Lako se nanosi i koža ga brzo upija. Losion je kajsijaste nijanse sa jasno vidljivim šljokicama. Lagana formula sa uljima i kakao puterom prija mojoj koži i lepo je neguje. Nakon što ga koža upije ostaje zlatni sjaj. Pored sitnih, praškastih tu je i neka krupnija, zbog kojih je sjaj upadljiviji. Iz tog razloga ga ne koristim u svakodnevnoj nezi ili tokom radnog perioda dana, ali za letnje večeri je savršen. Količina od 200 ml je koštala oko 200 din. Ne znam da li je i ovogodišnji losion istog mirisa i kvaliteta, ali jeste slične cene. 


Multiactiv Shimmering Body losion sa zlatnim šljokicama najčešće koristim. Takođe je dostupan i u varijanti sa srebrnim šljokicama (mada ovu varijantu nikada nisam videla u drogerijama). Pakovanje sadrži 200ml proizvoda, dok za cenu nisam sigurna (proveriću ovaj podatak, pa ću ga nakandano dodati u post).


Od svih ovaj losion mi najviše odgovara i njega najčešće koristim. Formula sa jojoba uljem, pantenolom i vitaminom E prija mojoj koži. Lepo neguje u letnjim toplim danima i večerima. Ne ostavlja film niti lepljiv osećaj. Miris je jednostavan i opisala bih ga kao "čist". Ne zadržava se dugo na koži. Losion je bele boje sa sitnim, kao dijamantska prašina, zlatnim česticama. Od svih ovde opisanih losiona, Multiactiv, po mojoj meri, ima savršenu količinu sjaja. Sjaj je krajnje diskretan i neupadljiv. Kao takav zaista pristaje mojoj svetloj koži i ne stvara veliki kontrast. Najčešće ga koristim nakon jutarnjeg tuširanja, a pre početka radnog dana. Odličan losion za svakodnevnu upotrebu.


Na našem tržištu velika je ponuda sveltucavih losina za telo. Ovo je moj izbor za ovu sezonu, iako se neki ponavljaju.

Da li ste koristili neki od ovih losiona ili neki drugi? Preporuke?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

5 comments

  1. Nekada sam baš bila luda za svetlucavim losionima, a ove godine sam nešto previše lenja da ih mažem iako imam dva. Od ovih tvojih koristila sam Multiactiv, a fino mi deluje i ta Balea :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ove godine ne mažem ništa na sebe. Ubijaju me vrućine i da mogu živela bih u buretu sa vodom (nekom malo komfornijem buretu) :D Mada, Multiactiv je meni savršen po tom pitanju.

      Delete
  2. Ja imam jedan Balea od pre dve godine koji je bas brzo promenio miris. Ne znam zasto ga jos uvek cuvam. :O Imam Dalijin zlatni koji ima dosta jak miris koji mene podseca na lipov cvet. Skoro sam kupila Sun Dance after sun lotion i on mi se dopada sto blago mirise na kokos i fino hladi kozu. Videcu kako ce se pokazati kad budem bila na moru. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako je promeni miris, došao mu je kraju. Moj još uvek ima isti miris, i samo ga njuškam, jer mi prija.Javi za Sun Dace after sun Lotion, nisam ga do sad probala, a volela bih da čujem i tvoje utiske.

      Delete
    2. Nisam probala ni jedan od ovih, nisam bas neki ljubitelj losiona sa sljokicama, ali imaam jedno od brenda Soraya. Dobila sam ga pre vise od godinu dana i miris se nije promenio ni malo. Pri tom ima predivan miris! Pise da pored efekta sjaja i hidratacije daje efekat mrsavljenja ali ja bas nesto ne verujem u to..:)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe