Picture Polish Unicorn

13.7.15



I u drugoj polovini prošle 2014.godine Picture Polish je nastavio saradnju sa najpoznatijim svetskim nail blogerkama. Čuvena Collaboration Collection. Kod mene na blogu ste do sada imali prilike da se upoznate sa Lagoon, Hope i Cosmos. Danas je došao red na Picture Polish Unicorn.

Lak je nastao u saradnji sa Allie sa bloga Brit Nails, inspirisan njenom velikom ljubavlju ka jednorozima : "A homage to the most wonderful mythical beasts... the unicorn:" (PicutrePolish)

Ah, ti jednorozi...


Bazna boja laka je tirkizno zelena, koja pod određenim uglovima ostavlja utisak skoro mint zelene nijanse. Holo čestice su krupnije, gusto raspoređene kako u bočici tako i na noktima nakon nanošenja. Prelivaju se u pink i srebrnim nijansama, stvarajući lep kontrast baznoj boji. 



Unicorn nije sjajne formule, koja ostavlja bez daha. Zbog krupnih holo šljokica i nešto ređe osnovne boje, potrebna su dva ili tri sloja za zadovoljavajuću prekrivenost i pravi efekat. I pored toga, lako se nanosi, ali ne suši brzo. Završnica laka je blago teksturna, bez sjaja. Nanošenjem nadlaka površina nokta postaje nešto glatkija, holo čestice dobijaju dobijaju dva sloja a lak dubinu. Zbog teksturne prirode, skida se nešto teže, i u ovu svrhu ja se pomažem aluminijumskom folijom.

Na slikama imam jedan sloj baze, dva sloja laka i dva sloja nadlaka.






Na prvi pogled Unicorn izgleda kao pravi lak za devojčice i za sve one koji se tako osećaju. Veseo, vedrih boja, upadljiv. Pravi lak za proleće i leto, i pravi izbor ako želite da manikir traje.

Kako vam se sviđa Unicorn? 

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

10 comments

  1. Baš je zanimljiv, čak se i meni sviđa iako ne volim kontraste kao što npr. zelena-roza. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je zanimljiv, i zaista mi je pravi lak za devojčice i sve one koje se tako osećaju :)

      Delete
  2. Uuu bas lepo izgleda. Ovi lakovi me generalno odusevljavaju. Nekako su vrlo posebni i lepi kakva god nijansa da bude. Nadam se da cu bar jedan imati u zivotu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oćeš, samo treba da naručiš online i da budeš spremna na malo veću poštarinu i veliku dozu sreće kod naše carine (mada ja sa carinom do sada nisam imala problema) :D

      Delete
  3. presladak je, drago mi je da si ga uzela!

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Presladak" - e to je pravi opis za njega :)

      Delete
  4. i ovaj mi se jako sviđa...e da mi je vidjeti te PP lakove uživo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svaki PP lak je posebna priča za sebe. Čak i kad nije originalan, prelep je. I vredi ih imati.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe