Picture Polish Fool´s Gold

16.7.15



Picture Polish Fool´s Gold je lak nastao u saradnji sa Sem sa bloga The Nailasaurus. Lak opisuju kao "Flecks of gold as seen through deep tropical waters." Kada se prvi put susretnete sa ovim lakom sam pogled potvrđuje njegov opis. Zaista izgleda kao da se mnoštvo zlatnih čestica presijava pod tirkiznim morem.

Bazna boja laka je tirkizno plava sa predivnim zlatnim holo šljokicama, koje se suptilno presijavaju na suncu. Pored krupnijih holo šljokica, prisutan je i sitan zlatni holo prah. Cela kombinacija je prelepo urađena.



Iako nisam ljubitelj jelly lakova, Fool´s Gold je izuzetno dobre formule. Pokrivenost je odlična i puna boja se postiže sa dva sloja. Sa drugim slojem lak dobija dubinu. Lako se nanosi, brzo suši i ima pristojan sjaj. Visoki sjaj se dobija korišćenjem nadlaka i lak tada zaista izgleda kao površina mora.

Na slikama imam jedan sloj baze, dva sloja laka i jedan sloj nadlaka.






Nijansa tirkizne je takva da svima sjajno pristaje. Kako šljokice nisu upadljive, lak je prigodan za većinu prilika. Divna letnja nijansa savršena za more i plaže.

Kako vam se sviđa?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

14 comments

  1. Ne mogu da ne napravim poređenje sa PP Unicorn i da primetim koliko mi se Fool's Gold više dopada. Deluje veselo, a opet prefinjeno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fool´s Gold je mnogo ozbiljniji u odnosu na Unicorn. Nosiviji je, lepši.

      Delete
  2. Predivan je, možda i najljepši lak koji sam vidjela u zadnje vrijeme

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, ja tu titulu među PP lakovima i dalje dodeljujem PP Lagoon <3 Za mene jedini i nezamenljivi <3

      Delete
  3. Meni je Fool's gold jedan od najlepsih PP lakova. Mnogo mi se dopada kako izgleda na noktima.
    Potpuno sam zaboravila da je ovo Semin lak. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. slažem se sa meri, i meni je jedan od omiljenih pp

      Delete
    2. Jako je lep, ali meni je PP Lagoon ipak ljubav među PP lakovima.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe