Noviteti - Jun ´15.

4.7.15



Skoro za svaki mesec kažem "Odlično, prošlo je bez kupovina". Ali kako se bliži kraj, shvatam da lažem samu sebe i da tu i tamo iskopam neke nove komade. Još ako naletim na sniženje ili povoljne akcije - gotova sam.

U DM drogerijama ima sjajno sniženje pojedinih Essie nijansi, uglavnom iz prethodnih sezonskih kolekcija. Izbor je zaista odličan. Uspela sam da u nekoj činiji pronađem dugo željeni Mind Your Mittens i Style Hunter. Pojedinačna cena ovih lakova na sniženju je oko 450,oo dinara, dok su neki oko 650,oo din. Do kraja jula meseca u odabranim DM drogerijama je sniženje svih Essie lakova i Essie sredstava za negu noktiju za 35%, što je odlična ponuda. Lakovi koji su obuhvaćeni ovim sniženjem su iz redovne ponude nijansi. Cena lakova je oko 650,oo din, dok su sredstva za negu oko 700,oo din.



Konačno je i Picture Polish Freya´s Cats u mojoj kolekciji. Dugo sam mu odolevala s obzirom da je lak u stalnoj ponud. Ali kako sam Picture Polish spisak želja vremenom dosta smanjila, odlučila sam da se posvetim nekim preostalim nijansama. 


Zahvaljujući mojoj divnoj Jeji predivni i tako dalek Chanel Sweet Star, je postao moj. Hvala ti od srca <3 Fenomenalna kameleon nijansa vredna preživelog dugog putešestvija i nekoliko pari ruku koji su ga doneli do mene.



Uvek lepo i zanimljivo druženje sa Vichy Srbija i La Roche-Posay Srbija


Opsednuta balsamima sa zaštitnim faktorima bez razmišljanja uzeh Sundance balsam za usne sa avkodo uljem i vitaminom e spf 20 i Sundance balsam za usne sa mirisom kokosa i vanilinog ceta i sa vitaminom e spf 30. Na oba je naznačeno da imaju UVA i UVB zaštitu. Cena prvog je oko 170,oo din, a drugog oko 220,oo din.


Visoke temperature ne prijaju mojim stopalima. Zato tokom leta sa sobom uvek nosim neku prskalicu za osveženje. Ovog leta izbog je pao na Alverde sprej za stopala sa limetom. Kako je bilo aktuelno sniženje njihovih proizvoda za telo kupila sam dva pakovanja. Blagog mirisa i izuzetno osvežavajuće, ostavlja osećaj hlađenja na stopalima. Cena oko 360,oo din. Balea losion za tuširanje sa mirisom vanile i borovnice, slatkasto osvežavajućeg tona sam kupila najviše zbog čuvene oznake (na koju uvek padnem!) "limited edition". Miris je prelep, ali ga još uvek nisam isprobala na koži. Cena je oko 200,oo din.

Sa hormonskim promenama propratni efekti se najčešće vide na koži. Kod mene je stradala koža na nogama. Postala je izuzetno suva pa mi je svaka depilacija postala pravi pakao. Poslednji put iritacija je bila nesnosna, svrab, crvenilo, fleke sa sve dodatnom upalom. Uzela sam Aktivni kiseonik Akvabent, i posle nekoliko dana, uzastopnog korišćenja nekoliko puta dnevno, situacija se znatno poboljšala. U skladu sa obavezama i slobodnim vremenom, pokušaću da posvetim ceo post nastalom problemu (koji je posebno specifičan kod suve kože) i aktivnom kiseoniku. Cena  jedne bočice od 200 ml je oko 500,oo din.


Dosta lepih i korisnih proizvoda se našlo tokom juna. Trudila sam se da ograničim svoje "porive". Da li sam uspela - ne znam, ali više nije ni bitno.

Da li je i vaš jun bio bogat novim proizvodima? Šta ste novo lepo pronašli?

Leto i lepo, sunčano vreme je pred nama. Priključite se nagradnoj igri "U susret letu" (klik!), u kojoj vam poklanjamo korisne letnje proizvode i koja traje do 11.07.2015. Srećno svima.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

6 comments

  1. Anonymous5/7/15 03:36

    Šanelko je prelep. Sviđaju mi se i letnje mazalice za usne. Radujem se sledećem post-u :)

    ReplyDelete
  2. Style hunter je odlican videces! I malko sam ljubomorna na sve ove divne vichy i lpr stvarcice :) jedva cekam swatcheve i slike sweet star-a

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sweet Star je prelep, toliko neobičan da sam ostala bez teksta <3 Style hunter me podseća na tebe i nisam mogla propustiti ovu priliku da ga kupim.

      Delete
  3. Divni noviteti, AK koristim neko vreme i postao mi je desna ruka u kući, posebno mi se sviđa Vichy i LRP :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. AK i ja koristim zaista aktivno :) od kad sam ga kupila. Postao je nezamenljiv.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe