Alverde proizvodi za negu tela - 1

26.7.15



Kada su visoke temperature i nesnosne vrućine, iskreno, ne znam šta ću sa sobom. Još kada tome dodate podivljale hormone, onda je to žurka bez kraja. Najradije bih ceo dan preležala u klimatizovanoj prostoriji, ali ni to nije rešenje. Zato, pored čestog tuširanja, činim sve da sebi pomognem i da se "ohladim" spolja i iznutra. Limunada, hladno voće i salate, mlake supice i mnogo, mnogo vode. Kožu redvno osvežavam raznim prskalicama, kojih uvek imam nekoliko na dohvat ruke.

Tokom leta mackanje losionima i mlekom za negu kože tokom dana kod mene ne dolazi u obzir. U suprotnom, nakon nekoliko minuta mogu ponovo da se vratim pod tuš. S obzirom da mi sa godinama koža postaje sve suvlja, losione koristim samo pre spavanja. Razne osvežavajuće prskalice su te od kojih se ne razdvajam sve dok se temperatura ne spusti ispod 25 podeoka.

Ove godine je izbor pao na Alverde kozmetiku. Iako mi retko koji njihov proizvod odgovara, uvek im iznova dajem šansu. I ovog puta nisam pogrešila.

Alverde Körpermilch-Spray Wasserliebe je mleko za telo u spreju iz limitirane kolekcije "Voda". Sadrži organsko ulje badema i jojobe, kao i organski ši puter koji neguju kožu. Biljni glicerin, vodena nana i ekstrakt morskih algi hidriraju kožu. Iako je u pitanju mleko za telo, tekstura je dosta retka i vodena. U kombinaciji sa prskalicom potrebna količina se jednostavno dozira i nanosi. Lako se razmazuje i brzo upija. Ne ostavlja masne tragove i filtere. Miris mu nije jača strana: nije ni svež ni slatkast. Moj nos registruje kiselkastu komponentu. Ali kako se miris ne zadržava na koži, bar ne na mojoj, miris mi nije ni bitan. S obzirom da je gustina nešto ređa ovo mleko može dugo da traje. Količina od 150ml košta oko 300,oo din. Iz iste linije postoji i gel za tuširanje.


Sastav:

Water/Aqua, Alcohol, Glycerin, Glycine Soja (Soybean) Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Cetearyl Alcohol,  Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Mentha Aquatica (Water Mint) Leaf Extract, Fucus Vesiculosus (Bladderwrack) Extract , Tocopherol a, Helianthus Annuus Seed Oil, Sodium Lactate, Parfum/Fragrance, Myristyl Myristate, Glyceryl Stearate Citrate, Xanthan Gum, Microcrystalline Cellulose, Algin, Sodium Hydroxide, P-Anisic Acid, Alcohol, Benzyl Alcohol, Limonene, Benzyl Salicylate, Linalool, Geraniol, Citral


Alverde Bodyspray Orange Melisse je sprej za telo sa mirisom matičnjaka i narandže iz limitirane kolekcije. Sadrži biljni glicerin koji neguje kožu. Na pakovanju je naznačena preporuka da se spraj može čuvati i u frižideru. Ja ga držim na radnom stolu, u tamnom uglu i koristim ga tokom celog dana. Meni ovako isto prija, iako bi tokom čuvanja u frižideru bio dosta hladniji. Sem efketa hlađenja i osvežavanja, dodatnu negu nisam primetila, kao ni isušivanje kože. Ne lepi se i ne stvara osećaj filtera. Miris je prelep i nakon nanošenja zadržava se na koži neko vreme. Kako ga često koristim brzo se i troši. Iako se ovaj sprej pojavljuje u prodaji tokom leta već par godina unazad, ja sam ga kupila tek ove sezone. Za razliku od prošle godine, ove je promenjena ambalaža. Količina od 150ml se može kupiti za cenu od oko 300,oo din. Pored ove kombinacije mirisa kod nas se može kupiti i sa mirisom lubenice, kao i sa mirisom grepjfruta (u starom pakovanju). 


Sastav:

Water/Aqua, Alcohol, Glycerin, Caprylyl/Capryl Wheat Bran/Straw Glycosides, Fusel Wheat Bran/Straw Glycosides, Parfum / Fragrance, Polyglyceryl-5 Oleate, Sodium Cocoyl Glutamate, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil , Melissa Officinalis (Lemon Balm) Leaf Extract, Sodium Lactate, Glyceryl Caprylate, Lactic Acid, Limonene, Citral, Linalool, Geraniol, Citronellol


Alverde Fuss-Spray Bio-Limette Bio-Echinacea je sprej za umorna stopala i noge. Ovaj proizvod me je oduševio. Trošim drugu bočicu, a u razervi imam još jednu. Ovog leta mi više nego ikad ranije otiču stopala i ovaj proizvod uvek nosim sa sobom u torbi. Na moju veliku sreću nije označen kao limitirana serija. Sprej sadrži organki ekstrakt limete i biljke achinacea. Takođe sadrži ulje limuna i mentu, koji osvežavaju. Glicerin i pšenična baza hidriraju kožu. Izuzetno je prijatnog i osvežavajućeg mirisa mirisa, gde citrusni tonovi dominiraju. Efekat hlađenja je zadivljujući. Hladan talas se oseti na stopalima i člancima odmah nakon nanošenja. Kako minuti odmiči tako se talas širi. Ukoliko su noge vrele, ovaj efekat će biti veći, hladniji i prijatniji. Moram da naglasim da efekat hlađenja nije trenutni, ali nije ni trajni, te ne očekujte da će noge posle prskanja satima da budu hladne. Ali 15-20 min svežeg osećaja na vrelim stopalima je meni sasvim dovoljno. Količina od 150ml se može kupiti za cenu od oko 350,oo din. Ovaj sprej jednostavno obožavam.


Sastav:

Water/ Aqua, Glycerin, Alcohol, Parfum/Fragrance, Betaine, Citrus Aurantifolia, Echinacea Purpurea (Purple Coneflower) Extract, Citrus Medica Limonum (Lemon) Peel Oil, Sodium PCA, Sodium Lactate, Menthol, Arginine, Citric Acid, Lactic Acid, Tartaric Acid, Sodium Hyaluronate, Limonene, Citral, Geraniol , Linalool, Citronellol, Farnesol 


Alverde kozmetika sadrži organske komponente i proizvodi se bez štetnih sastojaka, ne testiraju na životinjama. Svaki proizvod na sebi ima eko-oznaku prirodne kozmetike. Sa druge strane proizvod ove vrste lako može da se napravi i u kućnoj radinosti. Internet je pun saveta i recepata, pa ko voli  i želi, može da proba.  

Da li koristite proizvode ovog tipa tokom vrelih letnjih dana? Neke preporuke?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

4 comments

  1. Ovo prvo Alverde mleko za telo "Voda" je moja najnovija ljubav :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To mleko je tako lagano, a opet lepo hidrira da sam se ja prijatno iznenadila. Dobar i pravi letnji proizvod.

      Delete
  2. Potpuno razumem deo o podivljalim hormonima i tu jako pomaže prirodna kozmetika, ja sve više i više prelazim baš na takvu, Alverde mi mnogo pomaže oko ludih hormona i stalnih promena kože i svega ostalog :) Sve do sada je odlično, preporučila bih ti toniranu kremu ako još nisi probala super je za leto i vrućine :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam baš uspevala da se nađem sa Alverde proizvodima. Više mi odgovaraju Balea. Ali ne odustajem i uvek iznova dajem šansu Alverde kozmetici, jer nikad se ne zna.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe