Noviteti - Maj ´15.

4.6.15



Početkom maja sam naletela na oglas gde je devojka oglasila da prodaje neke nijanse Chanel i Dior lakova za nokte. Moje oduševljenje je bilo još veće kada sam shvatila da lično poznajem devojku, još iz ranih, početnih lakoholičarskih dana. Naravno, posle kraćeg dogovora i susreta, Chanel Fantastic je moj. Kako se više ne proizvodi, sada već spada u raritete. 


Za rođendanske želje i poklone nikada nije kasno. Od srca veliko hvala mojoj najdražoj Vedrani na divnom novom Dior Sunwashed laku iz letnje kolekcije i Balea univerzalnoj kremi u fantastičnom pakovanju, za mene možda i najveselijem.



Kada su promašene kupovine skupih komada u pitanju, to ne boli samo novčanik. Sreća, pa se kod mene to zaista retko dešava. Ali ovog puta moja koleginica nije bila te sreće, pa sam njenu promašenu kupovinu u vidu Guerlain Meteorites Powder Baby Glow u nijansi clair 2 srećno i sa oduševljenjem udomila putem razmene.


Tokom maja u Lilly drogerijama je bila odlična akcija utorkom (sada već čuvene 20% na određene artikle). Tako sam na dan kada su bili sniženi ruževi i olovke za usne, odlučila da pokupujem neke Essence i Aura olovke, koje su po meni fantastičnog kvaliteta po izuzetno povoljnim cenama. Puna cena Essence olovaka je svega oko 130,oo din, dok je Aura nešto skuplja oko 300,oo din.


Takođe sam odlučila da dam šansu i Essence Longlasting ruževima za usne. Odabrala sam nijanse 06 Barely There! i 13 Love Me. Puna cena ruževa je oko 300,oo din.



Tokom maja meseca bila sam prinuđena da propustim Gerovital promociju novih proizvoda. Ali sam oduševljena potezom uvoznika na ukazanoj pažnji i poslatom paketiću. Unapred se radujem isprobavanju proizvoda, naročito Gerovital H3 Derma + gelu za umivanje, ali ništa manje i Gerovital H3 Derma + umirujućoj regenerativnoj maski.


Zeo-Medic je naš najpoznatiji proizvođač proizvoda koji sadrže zeolit u svom sastavu. Na poklon od njih sam dobila Zeo Basic masku za kožu lica. Više o maski i zeolitu naknadno će biti reči.


I naravno neizostavna "opšta" kupovina u meni omiljenom DM-u. Stigli su neki novi Balea proizvodi: šampon za kosu Tropical Dream, After Sun losion za tuširanje kao i Balea gel za tuširanje nakon sunčanja. O poslednjem artiklu sam pisala prošle godine nakon povratka sa mora i moje utiske možete pročitati ovde. Cene su pristupačne, kao i uvek: šampon oko 150,oo din, losion oko 250,oo din i gel za tuširanje oko 150,oo (bio je na sniženju). Zašto su Dove i Palmolive gel  za tuširanje postali jedni od mojih omiljenih, imali ste prilike da nedavno pročitate u postu o omiljenim drogerijskim proizvodima. Odlučila sam da posle potrošene La Roche-Posay, probam i hvaljenu L´Oreal Skin Perfection micelarnu vodu. O njoj i drugim drogerijskim micelarnim vodama koje sam probala ću pisati poseban post. Cena L´Orealove je oko 500,oo din. Iako nisam veliki ljubitelj šampona za suvo pranje, nekada su zaista korisni. Jako volim Amika sprej, ali sam probala i Balein, koji me nije oduševio. Sada sam kupila Batiste Dry Shampoo Fresh, pa utiske tek očekujte. Njegova cena je oko 500,oo din.


Da li i vaš maj bio uspešan po pitanju kupovine ili nabavke nekih retkih komada, kao i moj?

Ne zaboravite da još uvek traje velika nagradna igra u kojoj možete osvojiti prelepe i vredne nagrade.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

12 comments

  1. Lijepe novitete si udomila :) I nadam se da ćeš biti zadovoljna s Essence ruževima, meni su super :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Još uvek nisam probala Essence ruževe, ali se nadam da će biti dobri jer su uzeti na osnovu preporuka.

      Delete
  2. Mnogo mi se sviđaju ruževi za usne i lakovi, to mi je uvek najzanimljivije. Nijanse su prelepe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Lakovi su moja strast :)

      Delete
  3. Lepo si se ponovila, a znaš da mi je uvek zadovoljstvo kada mogu da utičem na uvećanje tuđe kolekcije :D

    ReplyDelete
  4. Super noviteti Essence ruževi i liplineri su odlični :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Essence olovke koristim dugo i zaista su odlične.

      Delete
  5. Super noviteti,posebno ruzevi i olovke za usne. :-)

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe