Nivea Q10 Pearl serum protiv bora

9.6.15



Več nekoliko meseci kod nas je dostupan i novi Nivea proizvod za negu lica. U pitanju je Nivea Q10 Plus Anti-Wrinkle Serum Pearls ili kod nas poznat kao "Nivea Q10 serum sa perlicama". U martu mesecu sam dobila jedan primerak ovog proizvoda na testiranje, od kada ga i koristim.

Serum dolazi u bočici i količini od 40ml. Interesantnog izgleda i kontrastnih boja, naprosto mami. Na vrhu je pumpica pa je korišćenje proizvoda znatno olakšano. Pakovanje je providno pa se vremenom vidi koliko je proizvoda preostalo.


Šta obećava proizvođač

Nivea Q10 Plus Anti-Wrinkle Serum Pearls je serum protiv bora sa perlicama koje sadrže visoko koncetrovani koenzim Q10. Njegova moćna formulacija obogaćena hijaluronskom kiselinom pokazuje izuzenu efikasnost u borbi protiv bora. Umanjuje vidljivost postojećih bora i usporava stvaranje novih. Čini kožu mekanom i nežnom, i daje joj podmlađeni izgled. Pogodan je za osetljivu kožu lica.

Koncetrovani koenzim Q10 se nalazi u žutim perlicama, koje pucaju prilikom pritiska na pumpicu.



Sastav


Water / Aqua, Cyclomethicone, Glycerin, Polymethylsilsesquioxane, Propylene Glycol, Methylpropanediol, Ubiquinone, Sodium Hyaluronate, Creatine, 1-Methylhydantoin-2-imide, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Dimethiconol, Chondrus Crispus Powder, Sodium Acrylic Acid/ Vp Crosspolymer, PVM/ MA Copolymer, Glyceryl Acrylate/Acrylic Acid Copolymer, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Citrate, Calcium Chloride, 1,2-Hexanediol, Algin , Sodium Laureth Sulfate, Phenoxyethanol, Alpha-Isomethyl Ionone, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Limonene, Linalool, Benzyl Alcohol, Parfum / Fragrance, Ci 11680, CI 12085, Titanium Dioxide/CI 77891


Moje mišljenje

Iako jedan od najpopularnijih brendova, Nivea proizvode za negu lica nisam koristila dugi niz godina. Neki proizvodi mi nisu odgovarali, dok me neki nisu osvojili. Sa dozom rezervisanosti sam krenula u testiranje i korišćenje ovog seruma. Preporučuje se njegovo korišćenje pre upotrebe dnevne ili noćne kreme. Ja sam ga koristila u jutarnjoj rutini, pre nanošenja dnevne kreme.

Prvo što sam primetila je miris, koji se zadržava neko vreme na koži. Prijatan i nežan, neće smetati ni osetljivijem čulu mirisa. U recenzijama koje sam čitala nailazila sam na devojke koje uglavnom imaju normalno do masnu ili u potpunosti masnu kožu lica. Većina njih je ovaj serum koristila samostalno, bez dodatne kreme ili kao podlogu za šminku. U ovom slučaju treba imati na umu da serum ne sadrži zaštitni faktor i da on nije zamena za kremu. Kao podlogu za šminku ga nikada nisam koristila.

Moja koža lice je pretežno suva, posebno na obrazima i korišćenje ovog seruma kao osnovne nege kod mene nije dolazilo u obzir. Nakon čišćenja nanosila sam serum na celo lice, sem na područje oko očiju. Po samom nanošenju imala sam osećaj maske, koji je nestajao posle par minuta. Tek onda sam mogla da nanesem kremu za područje oko očiju i kremu za negu lica. Serum se nešto sporije upija na području nosa i brade, gde mi je koža nešto masnija nego na obrazima, na kojima je upijanje trajalo svega par sekundi. Kako je ovaj serum namenjen borbi protiv bora, nije namenjen za hidrataciju. To je posebno bilo vidljivo na mojim obrazima, koje sam dodatno hranila nešto bogatijim slojem kreme. 

Iako imam 35 godina, genetika je na mojoj strani (hvala mama!). Bore na licu nemam, sem smejalica i blago vidljivih nazolabijalnih. Kako serum oko očiju nisam koristila, smejalice su i dalje tu. Dok nisam primetila da su nazolabijane manje vidljive. Nove bore se nisu pojavile. Takođe mislim da bi se učinak seruma na postojeće bore mogao videti tek nakon dužeg njegovog korišćenja, zajedno sa drugim adekvatnim proizvodima iz iste ili slične linije.

Iako u bočici u vidu kuglica, kada se istisne serum postaje sitno zrnasti fluid. Nanošenjem "zrnca" se razbijaju i oslobađa se sitan žućkasto-sedefasti sjaj. Konačnim utrljavanjem sjajne čestice se stapaju sa kožom, i na taj način reflektuju svetlost, što dovodi do vizuelno lepšeg izgleda lica i njegove svežine. 


Iako dobar proizvod, mojoj koži je nedovoljan. Sa druge strane, više sam naklonjena serumima za hidrataciju lica jer je to moj osnovni problem i potreba mog lica. Ipak, mislim da je pogodan za nešto masniju kožu lica. 

Nivea Q10 Plus Anti-Wrinkle Serum Pearls možete kupiti u drogerijama i apotekama po ceni od oko 1500,oo din.

Da li ste koristile ovaj serum? Kakvi su vaši utisci? 

Hvala na čitanju.*

You Might Also Like

6 comments

  1. Ja nisam stigla jos da ga probam. Nemam ni ja bas bore jos ali sam znatizeljna pa cu ga probato svakako bar neko vreme pa cu ga mozda proslediti mami. :) prezabavno mi deluju kuglice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Interesantno izgleda. Ideja i dizajn su im odlični. Probaj, možda ti samostalna upotreba bude dovoljna, s obzirom na tvoj tip kože lica. Ali opet, to je serum nije krema.

      Delete
  2. Postovana Jelena, ja imam masnu kozu cak i u 42 godini. Ranije nisam bila ljubitelj NIVEA proizvoda, ustvari njihovih krema. Medjutim ovaj serum mi je bas dobro dosao, osvezi mi i preporodi kozu, uz to i matira. Treba mu jedno 5 minuta za sve to. Uglavnom ga stavljam navece pred spavanje. Meni se jako dobro pokazao, bas prijatno iznenadjenje. Nekada stavim kremu preko njega, nekada ne. Interesantno kako na razlicitim kozama razlicito deluje.

    Veliki pozdrav.
    Ana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ocenila bih da jeste više za masnu i mešovitu kožu nego sa onu koja naginje suvoj. Nedostaje mu hidratacija, da bi za drugi navedeni tip kože bio zadovoljavajući. Ali ko želi to uvek može nadograditi kremom za lice.
      Drago mi je da Vama odgovara.

      Delete
  3. Koristim serum 10tak dana i lice mi se preporodilo,inace koza mi je mesovita,bore gotovo da nemam,sem dve izmedju obrva i one su skoro nestale otkad koristim ovaj serum,a lice mi je nezno,glatko,sveze.Meni je pun pogodak!

    ReplyDelete
  4. Koristim serum 10tak dana i lice mi se preporodilo,inace koza mi je mesovita,bore gotovo da nemam,sem dve izmedju obrva i one su skoro nestale otkad koristim ovaj serum,a lice mi je nezno,glatko,sveze.Meni je pun pogodak!

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe