Kiko Azzurro Pastello Metallico 525

23.6.15



Prošlo je godinu dana od kada sam napisala poslednji post o Kiko lakovima. Iako ih imam još nekoliko, nisam ih mazala, ni sama ne znam zašto. Onda se moja prijateljcia preselila u Milano. I onda su meni razne ideje počele padati na pamet, počev od vikend kafe sa pogledom na Duomo di Milano do šoping "lečenje stresa" tura po parfemerijama. Znajući za moju zaluđenost, obradovala me je sa dva Kiko laka, nestvarnih boja. Naravno, dva plava laka...

Kiko Azzurro Pastello Metallico 525 je lak koji me je oborio pri prvom pogledu. Engleski naziv laka je Mettalic Pastel Blue. Iako nosi naziv "metalik" u ovom laku nema ništa svojstveno tome.

Već u bočici se vidi prelepa plava nijansa. Iako opisna kao pastelna, ja bih je opisala kao nebo plavu. Za mene ova boja je prava čista jarka nebo plava nijansa. Prelepa. Lepoti doprinosi i sitan, kao dijamantska prašina, šimer, koji se na suncu preliva u srebrnim i belim nijansama. Zbog njega lak ima hladan ton. Na noktima je još lepši. Izrazito nebo plave boje sa vidljivim, ali suptilnim šimerom, koji vizuelno stvara utisak "prelamanja" na noktu.



Kod Kiko lakova mnogo volim četkicu, koja olakšava nanošenje ovog laka. Ne previše guste formule, lako se nanosi i raspoređuje po površini nokta. Jedan puniji sloj je dovoljan za potpuno prekrivanje nokta. Međutim u ovom slučaju, mogu se pojaviti "ćelava" mesta ili neravnomeran raspored laka. Iz tog razloga ja nanosim dva tanka sloja. Na taj način se dobija puna boja, prelep i odlično raspoređen šimer. U tankim slojevima lak se brzo suši. Nema visoki sjaj nakon sušenja, i mislim da je to pun pogodak kad je ovakva kombinacija u pitanju. Boja je izražajna, jarka, čista , doku mu šimer pruža poseban šarm i lepotu.

Nijansa plave je takva da odlično pristaje i svetlom tenu i tamnom, bez obzira na podton. Mada mislim da će najlepše izgledati na preplanuloj koži.

Na slikama imam sloj baze, dva tanka sloja laka i nemam nadlak.






Priznajem, slaba sam na plave lakove. Kiko Azzurro Pastello Metallico 525 je ukrao moje srce i verujem da će za predstojeće leto biti jedan od omiljenih. 

Kako vam se sviđa? Jel imate neke preporuke za Kiko lakove?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

14 comments

  1. Predivna nijansa, mnogo je lepši na noktima nego što deluje u bočici. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U bočici izgleda skoro pa obično i dosta viđeno. Ali na noktima je potpuno drugačija priča.

      Delete
  2. Mnogo mi se sviđa, prelep je :)

    ReplyDelete
  3. Veoma mi se svidja boja. A jesu li postojani na noktima? Ja licno nisam probala Kiko, ali citam po blogovima da se neke boje brzo pocnu skidati sa vrhova :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boja je divna. Ja nisam merilo za postojanost laka, jer na istu ne gledam. Lak menjam skoro svaki drugi dan, a toliko svi lakovi mogu da izdrže. Iz istih razloga nikada ne pišem o postojanosti ili trajnosti, sem u nekim određenim izuzecima.

      Delete
  4. Boja nije iz moje omiljene palete, ali taj šimer obara sa nogu. Pravi saten na noktima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam da nisi "plava devojka" ali ovaj naprosto obara. Moraš ga probati.

      Delete
  5. Replies
    1. I viš nego zanimljiv, čak bi se i tebi svideo na noktima i to puno :D

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe