Essie Garden Variety

14.6.15



Lak koji sam znala da ću imati čim sam ga videla na promo slikama je Essie Garden Variety. Isto kao i Flowerista deo je prolećne kolekcije za 2015. godinu. Iako mnogo puta viđena nijansa, ovaj lak smatram savršenstvom u bočici.

Boju bih opisala kao teal nijansu sa plavom osnovom. Zaista je težak za fotografisanje i skoro je nemoguće uhvatiti njegovu realnu boju. I sada kada pogledam slike i pogledam lak na noktima, nisam sigurna da sam uspela da ga uslikam u svoj njegovoj lepoti.

Nekada mi se čini da ima više primese morsko zelene, ali opet ne dovoljno da bude u spektru teal-zelene. Nekada mi se čini da je čisto plav. U transformaciji je njegova istinska lepota. Zbog toga odlično pristaje svima.



Formula je odlična, jedna od najboljih Essie sa kojima sam se susrela. Sa jednim debljim slojem može da se dobije puna boja. Međutim, po navici ja koristim dva tanja. Lako se nanosi, četkica naprosto klizi po površini nokta i brzo se suši. Lak ima srednji intezitet sjaja, ali se isti može nadograditi nadlakom. Preporučujem ispod obavezno korišćenje baze, kako ne bi došlo do farbanja nokta, jer ove nijanse naginju ka tome.

Na slikama imam bazu, dva tanka sloja laka i jedan sloj nadlaka.





Među teal nijansama teško je pronaći pravi "dupe". Uvek je neki drugi više zelen ili više plav. Najveću sličnost sam primetila sa Kiko 341, ali je on nešto plavlje osnove. Porede ga i sa Essie Naughty Nautical, ali po meni ova dva laka nemaju ništa zajedničko. 


Kako vam se sviđa? Da li volite ovakve nijanse?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

16 comments

  1. Ovakve boje uglavnom povezujem sa tobom jer ih tako dobro nosiš. Mnogo mi se sviđa kako ti stoji ovaj lakić.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A kad pomislim da sam nekada ove nijanse izbegavala :D Ko bi rekao. Hvala puno.

      Delete
  2. Najlepši lak u celoj kolekciji. Odlično Vam stoji. :)

    ReplyDelete
  3. Bas si ga lepo opisala. Savrsen i toliko tezak sa slikanje. Pravi kameleon.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veruj mi da sam ga toliko nosila, i pri tom svaki put slikala. Mislim da je ovo jedan od najslikanijih lakova iz moje kolekcija, ali i onaj koji sam najviše potrošila :D Neverovatan je :D Ali savršen.

      Delete
  4. Prelepo izgleda na fotkicama ;)

    ReplyDelete
  5. Predivno izgleda. Slažem se da nema ništa zajedničko sa Naughty nautical, imam ga i on mi nekako baš ide na zeleno, dok je ovaj na strani plave.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naughty nautical je meni jedan od najlepših Essie lakova ikada. Ali Garden Variety je nešto posebno. Dok sličnosti ne postoje između ova dva laka.

      Delete
  6. Kakva lepota! Malo je reći da ti savršeno ide uz ten.

    ReplyDelete
  7. Volim ovakve nijanse,odlicno izgleda na fotografijama :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Težak je za slikanje. Ali prelep.

      Delete
  8. prelep je ali mi je jsano koje su muke sa slikanjem!

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe