Essie Flowerista

11.6.15



Boje poput Essie Flowerista nisu "moje". Ali formula, nanošenje, nijansa koju treba imati bar u jednom primerku - kada se sve navedeno nađe u jednoj bočici ne mogu da odolim. 

Flowerista je deo Essie prolećne kolekcije 2015. koja se početkom marta pojavila u prodaji, na policama Lilly, a potom i DM drogerija. Zvezda kolekcije i ujedno najupadljivija nijansa je upravo Flowerista. Pored ove, kolekciju čini šest pravih prolećnih nijansi, od kojih su neke zaista prelepe. Na žalost, naše tržište je ostalo uskraćeno za Picked Perfect. 




Flowerista se opisuje kao jarka "plum" nijansa, sa crvenim podtonom. Prilagodljiva je tenu i menja se u zavisnoti od vrste osvetljenja. Samim tim nekada ima više primese crvene, nekada ljubičaste nijanse. Zbog toga je na fotografijama teško uhvatiti realnu nijanu. Na meni je najizraženiji ljubičasti hladni ton. 



Formula je odlična. Sa jednim debljim slojem može da se dobije puna boja. U ovom slučaju potrebno je nešto više vremena za sušenje. Dva tanja sloja su uvek bolja opcija. Lakše se nanosi i brže se suši. Lak ima srednji intezitet sjaja, ali se isti može nadograditi nadlakom.

Na slikama imam bazu, dva tanka sloja laka i jedan sloj nadlaka.




Najčešće ga porede sa OPI Pamplona Purple, OPI No Spain No Gain i OPI Overexposed In South Beach. 


Ukoliko ne posedujete lak ovakve nijanse, Essie Flowerista je odličan izbor za ovo proleće, ali i leto. 

Kako vam se sviđa ova nijansa?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

26 comments

  1. Jednom rečju - prekrasan. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iako ne veliki ljubitelj ovih nijansi, priznajem - lep je.

      Delete
  2. Uuuu stoji ti odlicno! :)
    Ja sam ocekivala da ce uzivo izgledati kao na promo fotki i bas sam se razocarala sto nije.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam se iznenadila da ove boje na meni deluju - ne tako loše. A što se tiče promo slika, nikada nije isto. Uvek na našu lakoholičarsku nesereću.

      Delete
  3. Lijep je, ovo je baš moja boja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto razloga da ga potražiš dok ga još ima u ponudi :)

      Delete
  4. Boja je prelepa!Nemam nijedan Essie,ovaj bi mogao da bude prvi s obzirom da ovakvu boju nemam u svojoj (skromnoj) kolekciji :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako Flowerista bude tvoj prvi Essie, pokleknućeš za mnoge druge nijanse. Navijam za taj potez :)

      Delete
  5. Divna je nijansa ali ja bih nekako radije imala sve ostale iz kolekcije pre nego nju. Kao sto si ti napisala na pocetku nije ovo moja boja. 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije moja, ali bila bi šteta propustiti je zbog savršenosti - pa, svega. Imam i još neke nijanse iz ove kolekcije, što potvrđuje i tvoje reči :D

      Delete
  6. Na slikama je prelep, ali pitanje je da li bi mi se svideo uzivo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da bi, ali uvek prvo razmisli i bar prisloni na kožu. Ako nisi sklona ovim nijansama, a voliš lakove, treba imati bar jednu. Nikad se ne zna. A Flowerista je odličan komad za tako nešto.

      Delete
  7. Meni jedan od najbolje uradjenih essie ikad. Odlicno ti stoji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tvoja boja :) Hvala puno.

      Delete
  8. Dopada mi se, mada mi je Blossom dandy favorit kolekcije koliko vidim, ne samo meni već i drugim inostranim blogerkama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blossom Dandy, ah. Najlepše ide za kraj uvek. Obožavam taj lak.

      Delete
  9. Divan je, baš moja boja :D

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. Ko bi rekao da polako gledam i ove nijanse :D

      Delete
  11. Nemam lak u ovakvoj nijansi,a na slikama je lep.:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako razmišljaš o jednom lako ove nijanse, Flowerista je pravi izbor.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe