Chanel Frission

28.6.15



Impulsne kupovine su nešto čemu nisam sklona. Ako se dogode, trudim se da ne budu u pitanju skupi proizvodi. Chanel lakove obožavam zbog jedinstvenosti. Retko, skoro nikad, se ne dešava da me ove četvrtaste bočice razočaraju. Međutim, pri kupovini jednog laka to nije bio slučaj. U pitanju je Chanel Frission. Posle više šansi, mazanja, nošenja prosledila sam ga osobi za koju znam da sada uživa u njegovoj lepoti. Na žalost, nije bio za mene, a kroz priču i slike videćete i zašto.

Chanel Frission je deo Chanel’s Roses Ultimes de Chanel Le Vernis za proleće 2012. godine. Pored njega u kolekciji se nalazi još tri nijanse: Attraction, Distraction i Temptation. Attraction je jedini limited edition, dok su ostali manje-više dostupni i mogu se još uvek naći u našim parfemerijama. Ujedno Attraction mi je promakao, i naravno sada ga želim više od svega.


Frission je nijansa koja sjajno izgleda na promo fotografijama. Prelepi bebi roza lak sa još lepšim zlatnim šimerom. Nisam mogla da ga dočekam. Nošena euforijom "male količine uvoza u Srbiju", požurila sam plašeći se da ne ostanem bez svog primerka. Probala sam ga na jednom noktu i na prvi pogled bila oduševljena. Međutim, oduševljenje je splasnulo sa prvim kompletnim manikirom. Ni malo nije podsećao na boju u bočici, a sama nijansa nije baš laskava za moj ten. Čak ni prelepi izraženi šimer nije ublažio moje razočarenje i tugu. 

U bočici Frisson je, nežna bebi roza boja, sa vidljivim kajsija podtonom. Zlatni šimer i sitan mikrogliter je ono što ovaj lak čini izuzetno lepim. Šimer je vidljiv kako u bočici tako i na noktima, bez obzira na vrstu osvetljenja i vremenske prilike. Sunce mu izuzetno laska i čini da ovaj lak na noktima možete nositi umesto nakita.

Prvo razočarenje je nastupilo kada sam videla da boja u bočici nije ni približna boji na mojim noktima. Od prelepe bebi nijanse, na mojim noktima sam dobila lak nedefinisane nijanse toplog kajsijastog podtona. Čak ni šimer, koji me je oduševio, nije ublažio situaciju. Možda čak i pogoršao, jer je kombinacija ove nijanse i zlatnog šimera na meni svetloj izgledala jeftino i nimalo privlačno.


Drugo razočarenje je nastupilo sa kada sam shvatila da mi je potrebno tri punija sloja za prihvatljivu pigmentaciju, što je i za moje kriterijume previše. Retka formula doprinela je tome da se na mojim noktima ne postiže puna boja. Posle tri sloja mrtvi deo nokta je i dalje jasno vidljiv. Začudilo me je da mu je i pored retke formule, potrebno nešto duže vremena da bi se u potpunosti osušio. Kada se tome doda broj slojeva, mazanje ovog laka za mene nije uživanje. Svrstala bih ga u lakove jelly formule, koje ja lično ne preferiram (sem ako nisu savršeno "smućkani"). 

Na slikama imam bazu, tri sloja laka i nemam nadlak.





Žao mi je što se posle svega nismo našli. Ali šta je tu je. Zbog svega lak nisam zavolela, i na kraju sam odlučila da svoju sreću potraži kod nekog drugog. Izgleda da svetle i nežne nijanse i nisu baš za mene.

Kako se vama sviđa? Jeste li ikada imali slične propuste kao i ja?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

10 comments

  1. Mene je zacudila tolika pomama za ovim lakom iskreno. Mislim da bi meni ok stajao zbog tena al ipak nije moj fazon.
    Ko bi rekao da su ovo tri sloja?! Mozda bi bio ok kao top coat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekome ovaj lak stvarno izuzetno dobro stoji. Ja lično ovakve lakove, pogotovo ne po cein Chanel laka, ne volim da koristim kao topere. Jednostavno to nije to.

      Delete
  2. Uh, kakva šteta... Al' mikrogliter je stvarno lep.

    ReplyDelete
  3. Anonymous29/6/15 09:21

    Mislila sam da sam jedina koja ima problem s ovim lakom! Ja ga nisam prosledila jer mi je žao da ga se oprostim,ali osim toga što sam razočarana bojom,meni se oljušti na vrhovima noktiju već posle svega nekoliko sati,što mi se ne dešava ni sa jednim drugim lakom :( Baš šteta! Jelena

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisi jedina, mnogima jednostavno nije legao koliko god da je lep u bočici. Ja sam moj gledala i uzdisala, a onda je počeo da me nervira zato što samo stoji i na kraju sam mu poželela srećan put.

      Delete
  4. Uh, baš šteta, ovako u bočici izgleda vanredno lepo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izgleda vrhunski, ali na žalost nije takav.

      Delete
  5. Isti takav je bio i na meni. Ocaj zivi. secam se namazala sam ga uvece a sutradan ujutru je bilo krstenje mog sina. rekoh ajde da idem sa nekim diskretnim lakom. dok smo stigli do crkve kad sam pogledala nokte pola ih je bilo vec izguljeno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam šta im bi. Lep je jako u bočici, ali sve ostale negativne strane su toliko velike da lepotu bacaju u senku i ja jednostavno ne mogu preći preko njih.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe