Omiljena kozmetika iz drogerija

23.5.15



Iako su Balea proizvodi za negu tela moji omiljeni, neretko šansu dajem i drugim brendovima. Smatram da se u ponudi naših drogerija mogu naći izuzetno kvalitetni proizvodi. Cene od svega 200,oo do 300,oo dinara ih čine više nego povoljnim. S godinama sam pronašla proizvode kojima se uvek vraćam, bez obzira na želju za isprobavanjem novih koji se pojave na tražištu. Većina ovih proizvoda se može kupiti i u većim supermarketima, često na sniženjima i akcijama "2 za 3" isl. što njihovu kupovinu čini još povoljnijom.


Garnier Ultra Doux šampone koristim od kad su se pojavili kod nas. Ovi šamponi se međusobno razlikuju po kvalitetu, ali i učinku na moju kosu. Neki šamponi su brzo mastili, ne samo koren, nego kosu celom dužnom. Neki su od moje kose napravili slamu. Probala sam skoro sve, ali sam se zadržala na tzv. "providinima". Njih najlakše nanosim, napravim bogatu penu i najlakše isperem. Nemam osećaj slepljenosti, kosa je meka i ne masti se brzo. 

Iako je navedeno da je svaki od šampona za različiti tip kose i da daje različite efekte, ja ovo nisam primetila. Razlikujem ih samo po mirisu koji se na mojoj kosi zadržava prilično dugo. Po mirisu ih i kupujem. Moj omiljeni je sa mirisom lavande, dok moj suprug voli sa mirisom masline. Dolaze u pakovanju od 250ml i 400ml. Pune cene zaista ne mogu da se setim, jer ih uglavnom kupujem na sniženjima ili navedenim akcijama. Cena pakovanja od 400ml na sniženju je oko 250,oo din. Dugo traju, sporo se troše i zaista su isplativi.


Kada želim da promenim omiljene Balea tuširalice okrećem se drugim proizvodima. Palmolive, Dove i Nivea su provereni brendovi, dugo prisutni na našem tržištu. 

Nova linija Aroma Sensations Palmolive gelova za tuširanje me je osvojila svojim mirisom. Oduševio me je So Relaxed gel za tuširanje sa čistim esencijalnim uljem lavande, ylang ylangm i kardamonom. Moju kožu ne isušuje, ali stičem utisak da će suvoj koži biti prejak i da je neophodna dodatna nega. Nivea kremasti gel za tuširanje obogaćen jojoba uljem i sa mirisom kokosa je predivan proizvod savršen za leto. Dove go fresh kremasti gel za tuširanje sa mirisom mandarine i Tiare cveta ima opijajući miris i fenomenalnu negu. 

Dugotrajan miris, odlična nega i meka koža nakon tuširanja je sve što tražim od ovakvih proizvoda. Posle njih mojoj koži nije potrebna dodatna nega i savršeni su mi za leto, kada zbog visokih temperatura nemam želju za korišćenjem nekoliko proizvoda. Cena svakog je oko 250,oo din za 250ml.


Top Ten proizvode za negu tela zaista volim. Mleko za telo iz Bio Pomade linije sa uljem masline je jedno od mojih omiljenih. Miris je prelep i osvežavajuć, izuzetno mi prija. Moje utiske o ovom, kao i drugim proizvodima iz ove linije možete pročitati u ovom postu. Top Ten Propanthen krema sa nevenom je izuzetno kvalitetna i meni nezamenljiva u nezi grubih područja delova tela (laktovi, kolena, stopala...). Više o njoj možete pročitati u ovom postu

Mixa hranljivo mleko bogato lipidima dolazi u praktičnom pakovanju sa pumpicom i izdašnoj količini od 400ml. Bez mirisa, bele boje i srednje gustine, lako se razmazuje i brzo upija. Odlično je za sve tipove osetljive kože kao i za suvu kožu. Hipoalergeno je, ne sadrži alkohol i parabene. Vena je oko 600,oo din, ali često je ceo asortiman na akciji. Trenutno je ista u DM-u i cena ovog mleka je 489,oo din.


Nisam ljubitelj dezodoransa u spreju za telo i uglavnom koristim samo antiperspirante u stiku. I pored toga uvek imam jedan ili dva dezodoransa, za svaki slučaj. Već dugo vremena moj izbor je Garnier Mineral 5 Protection skin+clothes Floral Fresh u hladnijim i Nivea Powder Touch tokom toplijih dana. Oba prijanto mirišu, s time što Nivea duže ostavlja kožu suvom i miris se duže zadržava. Dove Invisible Dry Atiperspirant koristim samo ispod pazuha. Uspešno neutrališe miris znoja i dugo održava osećaj suvoće. Miris je prijatan i ne ostavlja bele tragove na odeći. Svaki košta oko 350,oo, dok je Dove oko 400,oo din.


Kao neko ko mnogo voli lakove za nokte, ima ih puno i često lakira nokte, potraga za savršenim skidačem laka je trajala dugo. Probala sam mnoge, od onih najjeftinijih do onih skupljih. Neki su loši, neki zaista loši, neki dobri. Moj konačni izbor je pao na Constance Carroll Nail Polish Remover. Prijatnog mirisa, lepo skida lak, ne isušuje nokatnu ploču niti zanoktice. Jedina zamerka je na široki otvor. Odličan skidač u količini od 150ml za cenu od svega 150,oo dinara. Ja ga kupujem Roda super i megamarketima.


Svako od nas koristi bar jedan bebi proizvod. Ja sam godinama verna Becollinu. Njihov bebi puder uvek imam. Jedan od univerzalnih proizvoda široke namene. Isto kao i vlažne maramice, bez kojih nigde ne idem. Posebne su one u plavom pakovanju. Baby Sensitive SOS krema je njihov proizvod prelepog mirisa koji zaista volim. Iako je označena kao "ultra hranljiva", nije teška niti masna, neguje suvu i iritiranu kožu. Količina kreme je 150ml, i cena je oko 280,oo dinara. Cena pudera je oko 200,oo dok vlažne maramice su oko 120,oo din (manje pakovanje).

Sve proizvode iz ovog posta koristim i rado im se vraćam. Smatram da su zaista kvalitetni, pristupačni i vredni pažnje. Samo uz njihovo korišćenje možete imati kompletnu negu kože tela koja je potrebna.

Da li i vi koristite nešto od ovih proizvoda? Ili slične? Neke preporuke?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

12 comments

  1. Garnier, Nivea uvek favoriti , ja bi dodala bioten :). Bio pomade je odlična mazalica za sve promene na koži, osipe, crvenila, svrab sjajan proizvod .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slabo sam koristila Bioten proizvode za negu tela, dok jesam za negu lica. Sa tim proizvodima sam bila zadovoljna.

      Delete
  2. Garnier šamopne kupujem i najbolji mi je onaj sa aloa verom. Nivea iPalmolive tuširalice obožavam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su Garnier dobri šamponi, ali samo ovi i to "providni".

      Delete
  3. Garnier, Nivea, Dove su brendovi koje obozavam. Imaju veliki broj kvalitetnih proizvoda. Odlican izbor. :D

    ReplyDelete
  4. Tople preporuke za Ultra Doux Marvellous masku za kosu :) fenomenalna je, a što duže stoji na kosi, to su rezultati bolji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maske nisam probala. Imaću ih u vidu. Hvala puno.

      Delete
  5. Skoro sam probala Mixa mleko za telo i odusevila se. Obozavam mackalice za telo, koristim razne, Mixa je nesto najbolje sto sam otkrila u poslednje vreme :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobro je Mixa mleko. Izdašno i zaista isplativo. Ko ne voli mirise u ovakvim proizvodima, ovo je savršen proizvod za njega.

      Delete
  6. Garnier šamponi su super. Da li još negde može da se kupi Constance Carroll, ili ga ima samo u Rodi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ovaj skidač nalazim samo u Rodi, i to većim megamarketima. Nigde više u Beogradu nisam uspela da ga nađem.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe