Moj april u slikama...

2.5.15



April je moj mesec. Iako ne uvek sjajan sa vremenom, ipak mi je najdraži. Konačno se osećam kao da sam se u potpunosti probudila iz zimskog sna. Aprilsko sunce mi je prijalo više nego šolja tople čokolade zimi. Koristila sam svaki slobodan tretnutak za šetnju i opuštanje. Više nego ikad do sada nas dvoje smo imali momente "sednemo u kola i odemo gde god", što uglavnom ne možemo da priuštimo zbog drugih obaveza. Iako nismo otišli iz Beograda, sve dalje od čuvenog kruga dvojke (u kojem se odigrava moja svakodnevnica) je za mene beg iz grada... Uživala sam i u društvu voljenih i dragih ljudi, u planiranim večerama i neplaniranim kafama.

Ceo april je za mene bio u brzom ritmu, guzom ovako nekako...


Ipak sam imala jedan mali period kada sam želela da nekome iskopam oči. Pomislila sam "Pa zar i u aprilu, zar opet?"...


Ovaj april je specifičan jer sam napunila 35 godina. Mnogi kažu kritična godina za ženu, da se dešavaju mnoge prekretnice, velike promene, krupni potezi... Za godinu dana ću vam reći da li je zaista tako. Drug Google me je obradovao virtuelnim tortama i rođendanskom čestitkom. Iako smo on i ja najbolji drugari vezani neraskidivom poslovnom niti, ipak sam se nasmešila.


Početkom aprila sam se konačno videla sa mojim dragim lakoholičarkama. Dugo se nismo okupile u tako velikom broju i uživale u svim onim bočicama koje čine ovaj život šarenijim. Gomile lakova, ozbiljne analize i testiranja, kapituliranja pred nekim novim nijansama, ženske priče i tu i tamo poneko ogovaranje. Odlično provedeno poslepodne.







I naša nova lakoholičarska maskota. Moli se vlasnica da svaki naredni put istu ponese, ali da bude puna Pez bombonama. Molim.


Divna promocija novog Vichy proizvoda iz Idealia linije - noćna krema Vichy Idealia Skin Sleep. Više o promociji ste imali prilike da vidite na mojoj facebook stranici. Ovde prenosim još koji detalj ovog druženja.



Oduševilo me je posluženje, posebno čokoladni mus, koji je nestao brzinom svetlosti. Odličan.


U aprilu u prodaji su se našla pakovanja Soko Štark čokolada u prekrasnim limenim kutijicama. Ja sam dobila ovu sa slike. Čokolade sam podelila (sem plave) a kutijicu zadržala. Neku namenu ću joj već pronaći... Želim da skupim i preostala dva motiva, ali se teško nalaze. Ako ih negde vidite, javite. Dajem druge dve čokolade dojavljaču, kutiju i plavu čokoladu zadržavam.. Šta ću...


Čuvene Noblice su sada punjene i kremom od vanile. One stare, punjene kakao kremom su još uvek najbolje, ali i ove sa vanilom nisu loše. Nisu po mom ukusu, ali moja jača polovina ih obožava.


Iduća slika zaista ne treba nikakav komentar. Bezobrazni Soko Štark.


Moram da priznam da imam divne kolege. Oduševili su me pažnjom i poklonima. Kakao napitak Lino, predivna šolja i mirisne sveće. Uživancija.



U aprilu bodrila sam i maratonce sa terase. Šteta što je bilo loše vreme, ali svaka čast što ih to nije omelo u dostizanju cilja, ličnog ili onog drugog - svejedno.




Uživala sam u divnim večerima i noćima. Bila su nešto toplija nego što bi trebalo, ali ne bunim se.




April za mene je "cvetni mesec". 1.aprila me je komšinica iznenadila i u moje skaksije, u kojima biljke nisu prživele zimu, je stavila pelcere njenih muškatli koje su stare preko 10 godina. I nije mi rekla. Kada sam shvatila šta je uradila, oduševila sam se kao malo dete. Sada ih mazim i pazim i nadam se da će opstati kod mene.


Cveće, cveće svuda oko nas...





Jorgovan, divni jorgovan. Sa placa, kod mene u stan...




Šetnje kejom postaju učestalije. Svežina reke prija uz sunce i topao dan.







Mačak iz mog dvorišta. I ja bih ovako, svaki dan po ceo dan...


Punjenje baterija sa najboljim prijateljicama, uživanje u sjajnim picama Botako. Rana večera i prazna picerija samo za nas. Neprocenljive vrednosti.



Obeležili smo i svetski dan knjige, 22.april. Odlične cene online porudžbina i neki naslovi konačno skinuti sa liste čekanja.


A stigao je i on - Baymax. Balonasti, beli, flafičasti, neodoljivi junak iz crtanog filma Big Hero 6. Ako ga do sad niste pogledali obavezno.


Uživali smo u drugom delu filma "The Best Exotic Marigold Hotel". Sjajn je koliko i prvi. Svaka preporuka sa ove filmove. Krajnje veseli, opuštajući, ali i puni korisnih saveta. Filmovi za uživanje.


Potresna priča, ali sjajna muzika i predeli Istanbula i Turske u filmu "The Water Divinier". Svaka preporuka.


April je bio sjajan i nadam se da će maj biti samo bolji, lepši, bogatiji i ispunjeniji. Uživala sam u svakom danu, sem u onim danima prehlade (koja mi se popela na glavu već više sa svojim vraćanjem iz meseca u mesec). 

Kako ste vi proveli vaš april?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

8 comments

  1. Jaoooo novi Sweet!! NOoooOOO! :) Znaci ti tuuuu zivis, pa ceo zivot smo bile komsinice a ja to nisam znala. Ja sam na minut odatle. Naravno dok se nisam preselila pre par godina. Ja vala trcala i nek je padala kisa bilo mi super :) Dalje sve slike cveca su predivne. Joj sto ja uzivam u ovakvim tvojim postovima.... A Botako mi hvali sestra ali avaj nikako da odem da probam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, ko bi rekao da smo bile u komšiluku. Šteta što nisi više ovde, ali dobro, kafa uvek može i na nekim drugim mestima :) E neka si trčala i treba. Žao mi je što nisam bila napolju, baš na ulici da slikam pojedine "face" ali je baš padalo i nije mi se dalo. Iduće godine kad budeš tračala ceo maraton, ja ću polako biciklom pored tebe da te bodrim :) Botako obavezno, ali obavezno. Sweet super izgleda, ali ništa posebno. Mada ovaj sa narandžom je zanimljivog ukusa.

      Delete
  2. Prvo, vlasnica PEZ igračke kaže da će se potruditi da ponese igračku na svako naredno druženje, ali ne garantuje da će bombone sačekati svaku lakoholičlarku :D
    Drugo, sve ovo cveće koje si slikala izgleda pre-le-po.
    Treće, Noblice sa vanilom se moraju probati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prvo, bombonice ćemo doneti i mi ostali, nije u redu da Hello Kitty zvrji prazna :D
      Drugo, hvala, hvala, konačno neko šarenilo.
      Treće, mene nisu oduševile, ali se ovaj moj navukao opasno.

      Delete
  3. Replies
    1. Thank you very much, hun <3

      Delete
  4. Prelep post! Srećan rođendan sa zakašnjenjem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Za čestitke nikada nije kasno, primam ih i sa razmakom od godinu dana "plus-minus" :D

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe