Dior Bouquet

10.5.15



U februaru 2014godine, šetajući Knez Mihailovom, sam naletela na tadašnju Dior prolećnu kolekciju i bez razmišljanja kupila dva laka iz te kolekcije. Iako nošeni, iz nekog razloga nisam pisala o njima. Iako se jedan rasprodao u rekordnom roku, zbog originalnosti nijanse, drugi se dosta dugo zadržao u radnjama. 

Proleće je pravo vreme za nežne, svetle, vedre i po neku jarku nijansu. Svaka kolekcija uvek ima makar jedan lak koralnih nijansi. Pa tako i Dior Vernis Trianon kolekcija za proleće 2014.godine nije bila izuzetak. Tri lepe nijanse, i jedan interesantan toper, su među poslednjim Dior lakovima stare formule i stare forme četkice. Iako ne veliki ljubitelj koralnih nijansi, Dior Bouquet mi se zaista svideo na prvo testiranje. I tako su  se on i Porcelaine našli put moje kolekcije. 


Sa koralnim nijansama sam uvek oprezna. Bolje mi pristaju one koje imaju hladnu pink osnovu, nego one koje imaju toplu narandžastu. Iako je Bouquet na granici između, na mojim rukama je više narandžastog tona. I pored toga nijansa je dovoljna hladna za mene, da ga uvek nosim sa velikim zadovoljstvom. 



Ovaj lak je jedan od poslednjih Diorovih lakova sa starom formulom. Samim tim je nešto ređi i potrebna su tri tanka sloja za punu boju. Ista može da se postigne i sa dva nadograđena sloja, ali sam lak je lepši sa tri tanka. Uvek koristim nadlak zbog nadogradnje sjaja.

Na slikama imam sloj baze, tri tanka sloja laka i jedan sloj nadlaka.




Spektar koralne boje je veliki i teško je naći lak bilo kojeg brenda poptuno iste nijanse. Korlani lakovi lepo stoje svima. Bitno je pronaći pravu nijansu za sebe i svoj ten. Iako ne savršen, Dior Bouquet je jedan od retkih koralaca koje volim i želim da nosim.

Kako vam se sviđa? Jel imate neke preporuke za neke slične koralne lakove?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

8 comments

  1. Replies
    1. Iako ne originalan, zaista je prelep.

      Delete
  2. Prelepo izgleda, odlican za prolece. :)

    ReplyDelete
  3. awesome shade, could be amazing for spring and summer nail designs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, i love it. It "spring shade" for me, but it can be for summer too :)

      Delete
  4. Nijansa je savrsena i dopada mi se sto nije jedna od onih jakih koralnih koje bas bodu oci. Nisam imala iskustvo sa Dior lakovima i zanima me koliko dugo traju s obzirom da se ne odlucujem stalno na kupovinu ovakvih proizvoda?

    sparklygoddess.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dior lakovi nove formule su odlični! Jedni od najboljih koje sam ikada probala. Formule, sjaj, brzina sušenja, boje. Za trajnost zaista ti ne mogu ništa reći, jer nikada ne obraćam pažnju na tu stavku zbog brzine menjanja laka tokom nedelje. Eventualno da odeš u Sephoru i da probaš. Ali da vrede svaki dinar zbog ostalih stavki, zaista vrede.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe