Zoya Yuna

15.4.15



Pored Zoya Indie i Remy, poslednji lak koji imam iz jesenje kolekcije je Zoya Yuna. Na promo i prvim internet slikama mi nije izgledala privlačno, jer nisam ljubitelj maslinasto-sivih lakova. Ovu nijansu na sebi uvek vidim u toplim tonovima, koje uvek sa pažnjom biram i nosim. Međutim, kada sam ugledala lak u bočici, poželela sam da ga imam. 

Ime ovog laka me podseća na film 3:10 to Yuma (?!), ali i na karakter Yuna, iz igrice Final Fantasy X-2. Moje asocijacije su ponekad čudne...

Yuna je maslinasto zelene boje, sa izraženim sivim podtonom zbog kojeg je ubrajam u hladne nijanse. Pod određenim osvetljenjem ili uglom, lak dobija tamno plavi ton. Izuzetno zanimljiva boja. Međutim, ono što Yunu čini posebnom je njen šimer. Izraženi kontrast u nijansama šljokica i šimera, i bazne boje. Šljokice se presijavaju u zlatnim i svetlo zelenim tonovima. Neke krupnije, neke sitnije, vidljive u bočici, predivne na noktima.

Jedinstvena boja u mojoj kolekciji.



Kao i kod prethodnih lakova, formula je odlična. Jedan deblji sloj je dovoljan, ali u tom slučaju je vreme sušenje duže. Sa dva tanka sloja dobija se puna boja i prelepi efekat šljokica, koji daju izgled trodimenzionalnosti. Nakon sušenja lak ima visoki sjaj, pa korišćenje nadlaka u tu svrhu nije neophodno.

Na slikama imam sloj baze, dva tanka sloja laka i sloj nadlaka.






Za mene je  Zoya jesenja kolekcija Entice and Ignite jedna od njihovih najboljih. Donela je prelepe boje, savršene kreme i šimere i fantastične formule. U ovoj kolekciji svako može pronaći nešto za sebe.

Zoya Yuna je lak neobičnog spoja nijansi, i izuzetan je zbog toga. Ukoliko niste, mislim da je krajnje vreme da se počastite nekim lakom iz ove kolekcije ili nekom Zoya nijansom. Zoya lakove možete kupiti u Ultra Sun-u po ceni od 853,oo dinara. 

Kako vam se sviđa Yuna? 

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

9 comments

  1. Odlična boja. Neobično mi je da te vidim da nosiš toplije tonove, ali veoma mi je drago što im ipak daješ šansu, posebno kada ti ovako dobro stoje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boja je meni mnogo neobična, zato me je i privukla. Nije "moja" ali sam se lepo snašla, i drago mi je što sam joj dala šansu. Iako ga vidim zaista kao jesenji lak, može da se provuče i tokom proleća u pojedinim danima.

      Delete
  2. Stvarno je poseban! Nisam preluda za sivim nijansama, ali ovaj bih nosila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prelep je, i mislim da bi se tebi svideo.

      Delete
  3. Odlicna nijansa za zurku ili izlazak. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nijansa je neobična i lepa, a spoj boje šljokica i samog laka je odlična.

      Delete
  4. yuna je cura za mene <3

    ReplyDelete
  5. Yuna je fantazija ☺ U zadnje vreme slabo kupujem lakove ali ovaj ide na spisak odmah ☺

    ReplyDelete
  6. Yuna je fantazija ☺ U zadnje vreme slabo kupujem lakove ali ovaj ide na spisak odmah ☺

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe