Top Ten Propanthen Skin Repair Cream i Skin Renewal Body butter

29.4.15



Pored kreme i gel-kreme iz Propanthen linije, o kojima sam vam ranije pisala ovde, imala sam prilike da isprobam još neke proizvode. U pitanju su dve univerzalne kreme Propanthen First Aid Skin Repair Cream i Propanthen Skin Renewal Body Butter.

Propanthen kolekcija sadrži šest novih proizvoda: dve kreme za regeneraciju kože (suvu i masnu), kremu sa Ši puterom, kremu sa nevenom, rastvor u spreju za negu kože glave i kose, kao i praktični proizvod 2u1- balsam za usne i krema za lice spf20 (izuzetno praktičan proizvod ukoliko planirate zimski odmor negde na planini, pored jezera ili mora). Svi proizvodi su bez parabena i deo su apotekarskog programa.

Obe kreme dolaze u kutijicama od čvrste plastike i izdašnoj količini od 110ml. Zbog pakovanja su zgodne za putovanja ili prenos u dnevnoj torbi. 


Propanthen First Aid Skin Repair Cream je pantenol krema sa nevenom, dok je Propanthen Skin Renewal Body Butter pantenol krema sa Ši puterom i aloja verom. Kako su klasifikovane kao univerzalne, mogu se koristiti kako na licu tako i na telu. Ja ih koristim za negu tela već nekoliko meseci.


Propanthen First Aid Skin Repair Cream

Šta obećava proizvođač

Pantenol krema sa nevenom. Pomaže u brzoj regeneraciji suve, ispucale i oštećene kože. Štiti je od spoljnih uticaja UVA/B zračenja i prevremenog starenja. Svakodnevnom upotrebom koži vraća zdrav izgled, prirodnu hidrantnost i elastičnost.

Krema sadrži ulje Nevena (Calendula), D-Panthenol i Arganovo ulje. Zaceljuje, neguje, hidrira i hrani kožu.




Sastav:

Petrolatum, Sunflower Oil, Calendula Officinalis, Carrot Juice, Argan Oil, Lanolin anh, D-Panthenol, Beta-Carroten, Isopropyl Myristate, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Perfume (Allergen free).


Moje mišljenje

Kremu sam probala onog momenta kada sam je dobila. Čim sam otvorila kutijicu osvojio me je jak, prelep miris nevena. Međutim, ovaj miris može smetati nekome sa osetljivijim čulom mirisa i onome ko nije ljubitelj jakih cvetnih nota. Od tog prvog momenta ova krema je jedna od onih komada koji nemaju svoje stalno mesto u kući nego se šetaju od prostorije do prostorije, u zavisnosti od potrebe. 

Kremom sam tretirala stopala, laktove i kolena. Na stopala sam nanosila bogatiji sloj, uz čarapice tako prespavala noć. Kako zimu provodim u Martinkama ili pretoplim UGG čizmama, koža na stopalima tada postane suva i gruba i krene da se peruta na nekim mestima. Posle par upotreba postala krema sa nevenom je postala moja omiljena krema za negu ovog dela tela. Vrlo brzo koža je postala glatka i meka, a pete nahranjene. 

Ponekad sam kremu tokom dana nanosila na cele šake, kada sam imala osećaj da su izuzetno suve. Levi lakat je kod mene prilično kritičan, jer je tzv. "kompjuterski" (dosta rada za računarom i podbočena brada na slobodnu ruku). To donosi prilično suvu i ispucalu, neretko tamniju kožu. Moram da priznam da ga nisam mazala redovno, nego kada se setim. I stanje je dosta bolje.

Krema je žuto-narandžaste boje i prilično je gusta. I pored toga lako se razmazuje i brzo upija. Moja koža tokom hladnih dana naginje ka suvljoj. Samim tim krema mi nije ostavljala mastan sloj ili zaštitni film, nakon razmazivanja. Naravno to zavisi i od nanete količine, koja opet zavisi od tretirane površine.




Propanthen Skin Renewal Body Butter

Šta obećava proizvođač

Pantenol krema sa Ši puterom i aloja verom. Bogata kombinacija efikasno neguje, smiruje i hrani oštećenu kožu. Ne masti, lako se i brzo upija. Svakodnevnom upotrebom koža postaje regenrisana, meka i elastična. Hidrirana je tokom 24 sata.

Krema sadrži 6% D-Panthenol, Ši puter i Aloe Veru (Leaf Juice).




Sastav:

Aqua/Water, Caprylic/Capric Triglyceride, Dexapanthenol (D-Panthenol), Cetyl Alcohol, Stearyl Alcohol,  Glycerin, PEG - 100 Stearate, Glyceryl Stearate, Cera microcristallina, Stearic Acid, Triisostearin, Sodium Carbomer, Aloe Barbadensis (Aloe Vera Leaf Juice) Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Shea Butter (Butyrospemum Parkii), Tocopherol, Ascorbic Acid, Citric Acid, Acsorbyl Palmitate, Perfume (Allergen Free)


Moje mišljenje

Kremu sam počela da koristim nešto kasnije, po potrebi. Miris kreme bih opisala kao specifičan, apotekarski, mada bi je mnogi opisali kao kremu bez mirisa. Nekada mi je prijao, nekada ne. Ali se nakon nanošenja ne zadržava na koži, pa mi to u pojedinim danima nije pravilo problem. Kremu sam koristila najviše na nogama (list i potkolenica), kao i za ruke (podlaktice). 

Ovu kremu sam nosila sa sobom i najčešće je koristila na poslu. Zimski kancelarijski uslovi su me ponekad izluđivali jer od suvoće vazduha koža me je svrbela. Kada dodamo položaj ruku i dodatne iritacije od stola, nesvesno sam počela da se češem, što je dovelo do sitnog perutanja i sve suvlje kože. Nekoliko puta za tih osam sati sam ruke oprala do lakata hladnom vodom, a potom nanosila ovu kremu u bogatijem sloju. Nakon desetak dana svakodnevne upotrebe, koža me više nije svrbela niti se perutala.

Suprug je ponekad koristio za ruke, jer za njega nema miris i odgovarala mu je. Ponekad sam je i ja koristila i za ruke, ali kako se tu borim sa prilično suvom kožom, krema mi nije bila dovoljna.

Bele je boje i srednje gustine, što je čini poželjnom za nastupajuće toplije dane. Lako se razmazuje i brzo se upija. Ne ostavlja zaštitni sloj niti mastan trag. Ukoliko je naneste u bogatijem sloju, biće vam potrebno više vremena da je razmažete, a samim tim se i nešto duže upija.



Tekstura obe kreme



Kompletan asortiman Top Ten Propanthen linije možete kupiti u DM i Lilly drogerijama, kao i apotekama. Cena Propanthen First Aid Skin Repair Cream sa nevenom je 265,oo dinara. Dok je cena Propanthen Skin Renewal Body Butter-a 209,oo dinara.

Krema sa nevenom je moj favorit. S obzirom na količinu i cenu, a ako se uzme u obzir da se sporo troši, mislim da je dosta povoljna i isplativa. Omiljena mi je za negu stopala i mislim da je neću menjati u skorije vreme.

Da li ste imali priliku da probate neki od ovih proizvoda? Kakvi su vaši utisci?

Hvala na čitanju.*

You Might Also Like

5 comments

  1. Meni su obe bile super. Neven jos uvek imam i to skoro punu a prebacila sam je uz krevet pa njom mazem stopala pred spavanje. Super je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obožavam ovu sa nevenom. Divna je. Divno miriše i još bolje neguje. Odlična je.

      Delete
  2. I ja sam ranije koristila kremu sa nevenom za stopala, odlicnu negu pruza zaista. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da si zadovoljna.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe