Noviteti - Mart ´15.

5.4.15



Mart nije mogao da prođe bez noviteta. Pored Sajma kozmetike, održanog 7. i 8. marta, počela su razna sniženja i akcije, stigle su nove prolećene kolekcije i novi proizvodi.

Nivea nas je pred kraj zime obradovala novim Nivea Serum Q10 Aktiv Perlen i Nivea Cellular Perfect Skin linija. Na malom druženju imali smo prilike da isprobamo i testiramo nove proizvode. Cena Nivea Serum Q10 Aktiv Perlen je oko 1500,oo din. Cena Cellular Perfect Skin fluida je oko 1900,oo din i kreme za okoloočnu regiju oko 1270,oo din. Cene su iz Lilly i DM drogerija.


Kada uđem u DM, ja jednostavno nemam meru. Svi znate da volim Balea proizvode. Kada sam dobila šampon, balsam i pakovanje za kosu sa mirisom vanile, koji predivno mirišu, otišla sam da vidim šta je još pristiglo od noviteta. Noviteta nema mnogo (usled nezgode koju je doživo njihov centralni magacin), ali neki proizvodi su se provukli u mojoj korpi. Hvaljeni Balea Aqua Serum sam kupila pre nego što sam dobila Nivein, ali svakako ću ga isprobati. Dve kreme za ruke, kojih nikad dosta. Balea Fruity Harmony sa mirisom papaje i kokosovog mleka za suve ruke, mi se na prvo mazanje nije svidela jer je isuviše blaga za moju kožu. Zato sam kupila Balea koncetrat za ruke sa babasu uljem, sa kojom sam za sad zadovoljna. Balea buter za telo sa kakaoom sam sasvim slučajno videla i setila sam se forumskih i blogerskih euforija oko njega. Kako je stajalo samo jedno pakovanje  odlučila sam se da ga kupim. Bolje da nisam, jer se ovaj buter više ne proizvodi, a ja sam se oduševila. Još jedno Balea mleko za tuširanje sa mirisom vanile...


Nova Essie prolećna kolekcija je sjajna. Nisam mogla da odolim i tri boje su našle svoj novi dom kod mene. Fenomenalne nijanse obavezne za ovo proleće: Blossom Dandy, Garden Variety i Flowerista. Cena laka je 949,oo din, ali kako su neke nijanse limited edition, nisam mogla sačekati neko sniženje. Flowerista i Blossom Dandy su skoro rasprodati.



OPI Muir Muir On The Wall i OPI Avoplex ulje za zanoktice su noviteti sa prolećnog Sajma kozmetike. Dok OPI Chiffon My Mind sam kupila kada je pristigla kolekcija u naše apoteke, po punoj ceni od 1200,oo din.




Moje sajamske novitete videli u ovom postu. Ali moram da izdvojim nove Nyx Intense Butter Gloss, pa sam nijanse Spice Cake i Sorbet ponela sa sobom, ali sam napravila spisak od još nekoliko nijansi koje planiram da kupim. Odlično nanošenje, fenomenalna pigmentacija i prelepe boje, sa pristupačnom cenom od 690,oo din, učinili su da ovi sjajevi/tečni ruževi postanu moji omiljeni za kratko vreme.



Tokom marta Guerlain je imao popust od 30% na sve svoje proizvode u Jasmin parfemerijama. Popust sam iskoristila za Guerlain meteorites compact powder u nijansi medium 3 i Guerlain Meteorites Powder Baby Glow u nijansi clair 2.




Eto...

A šta ste vi novo i lepo kupili tokom proteklog meseca?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

20 comments

  1. Veoma si se lepo ponovila :D

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Predivan je, pored Chanela moj omiljeni što se tiče dekorative.

      Delete
  3. Divan Newin...u kom DMu si uzela Aqua serum, ja kad ga god trazim nema ga :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Aqua serum sam pronašla u DM-u u Nevesinjskoj.

      Delete
  4. Lakovi su sjajni, nijanse su prelepe. :D

    ReplyDelete
  5. Standardno krasni noviteti kod tebe! ;) Izdvajam Essie lakove, NYX mazalice i Guerlain puder <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Samo polovinu? :D

      Delete
  6. Oooo Baby Glow me zanima <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odličan. Iako ne prekriva puno, izuzetno je lagan, daje prirodan sjaj, lako se razmazuje. Jedna pumpica je dovoljna za celo lice. Za sad sam najbolje uspela da ga nanesem blago vlažnom četkom (sigma f80).

      Delete
  7. Super su ti noviteti. :) Samo me mamite tim meteorima. :P
    Moram da priznam da me je ova Essie kolekcija prilicno razočarala jer sam očekivala življe boje.
    Mint bi bio moj favorit. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Essie kolekcija je meni jedna od boljih, moram priznati. Jeste da su boje već viđene, ali su formule sjajne!
      Ne znam kako odolevaš meteoritima! Savršeni su <3

      Delete
  8. Jao ovaj Guerlain-ov puder kao mozaik izgleda prelepo i boje su bas nezne. Moj favorit od lakova je Essie Blossom dandy, ova boja se vec nekoliko poslednjih godina provlaci ali mislim da je super za prolece

    sparklygoddess.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Guerlain meteoriti su sjajni, bilo presovani bilo u kuglicama. Imam tri pakovanja i obožavam ih. Kolekcija će samo da raste.
      Essie Blossom Dandy je i moj favorit kolekcija. Do sad sam ga mazala nekoliko puta, što je za mene prava restkost.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe